NH Collection Valencia Colón
Hotel met een restaurant, op 7 minuten stappen van Plaza Ayuntamiento (plein)
Fotogalerie voor NH Collection Valencia Colón





VIP Access
Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 143
inclusief belastingen en toeslagen
8 dec - 9 dec
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(35 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een regendouche
Een haardroger
Een privébadkamer
Milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Alle foto's voor Premium kamer laden

Premium kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Badjassen
Een regendouche
Een privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Calle Colon 32, Valencia, Valencia, 46004
Over deze accommodatie
NH Collection Valencia Colón
Gelijkaardige accommodaties

Only YOU Hotel Valencia
Only YOU Hotel Valencia
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 928 beoordelingen
De prijs is € 145
inclusief belastingen en toeslagen
1 dec - 2 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 18–19 per persoon
- Betaald parkeren: EUR 35 per dag
- Toeslag voor parking in de buurt: EUR 50 per dag
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
NH Collection Valencia Colón Hotel
NH Collection Valencia Colón
Nh Collection Valencia Colon
NH Collection Valencia Colón Hotel
NH Collection Valencia Colón Valencia
NH Collection Valencia Colón Hotel Valencia
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over NH Collection Valencia Colón
9,4
Uitzonderlijk
9,6
Netheid
9,4
Locatie
9,4
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
16 nov 2025
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Inge
1 jan 2025
Inge
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Ziza
Reisde met familie
28 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ziza
3 nachten verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Peter
12 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overpriced
Peter
5 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
H.E.
14 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi centraal gelegen hotel.
H.E.
3 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Hermanus
Reisde met familie
10 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch hotel


Hermanus
5 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Norman
Reisde met partner
20 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Norman
7 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Viktoriya
Zakenreiziger
4 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Viktoriya
2 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Pauline
22 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Genoten van Valencia en hotel
Pauline
2 nachten verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Aj
Reisde met een groep
26 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good stay, great location, needs small upgrades
Aj
2 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 jun 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
17 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
12 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Rafaela
11 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rafaela
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Mumbi
Reisde met een groep
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mumbi
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Mirtha
11 okt 2025
Mirtha
3 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Pedro, Wellington
7 okt 2025
Pedro
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Dansby
Reisde met een groep
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Dansby
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Juan
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Juan
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Rosana, Rutherford
Reisde met partner
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rosana
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
john
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
john
5 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
ANDRES, Arequipa
Reisde met familie
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ANDRES
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kan
10 sep 2025
Kan
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
Reisde met partner
9 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Roy
Reisde met partner
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten




Roy
7 nachten verbleven in augustus 2025








