Svaka Homestay

2.5-sterrenaccommodatie
Pension in Ubud, op wandelafstand van Paleis van Ubud

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Svaka Homestay

Beddengoed
Eenvoudige tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, terras | Badkamer | Een douche, gratis toiletartikelen, handdoeken
Exterieur
Eenvoudige tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, terras | Kamervoorziening
Eenvoudige tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, terras | Kamervoorziening

Beoordelingen

8,4 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven

Eenvoudige tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, terras

Hoogtepunten

Een plafondventilator
Gratis mineraalwater
  • 5 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Svaka Homestay ligt in Stadscentrum van Ubud, een wijk in Ubud. Paleis van Ubud en Rijstvelden van Tegalalang zijn opmerkelijke bezienswaardigheden. Als je graag de natuur intrekt, kan dat bij Apenbos van Ubud en Sanur Beach. Spiritueel Centrum Sinar Suci en Aloha Ubud Swing zijn ook een bezoek waard.
Kaart
Jalan Sugriwa, No.23, Padangtegal Mekarsari,Ubud, Ubud, Bali, 80571

In de buurt

  • Markt voor Traditionele Kunst van Ubud - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • Paleis van Ubud - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • Saraswati-tempel - 11 min. wandelen - 0.9 km
  • Apenbos van Ubud - 15 min. wandelen - 1.3 km
  • Campuhan Ridge Walk - 18 min. wandelen - 1.5 km

Lokaal vervoer

  • Denpasar (DPS-Ngurah Rai Intl.) - 76 min. rijden

Restaurants

  • ‪Mudra Cafe - ‬4 min. wandelen
  • ‪Golden Monkey - ‬4 min. wandelen
  • ‪Ubud Coffee Roastery - ‬4 min. wandelen
  • ‪Locavore To Go - ‬3 min. wandelen
  • ‪AtmanKafe - ‬4 min. wandelen

Over deze accommodatie

Svaka Homestay

Pension vlak bij Apenbos van Ubud
Svaka Homestay ligt in de buurt van Markt voor Traditionele Kunst van Ubud en Paleis van Ubud en heeft veel te bieden. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de gemeenschappelijke delen.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Een shuttleservice van/naar de luchthaven, bagageopslagruimte en hulp bij uitstappen/tickets
  • Rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Svaka Homestay hebben voorzieningen zoals gratis flessenwater.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Douches en gratis toiletartikelen
  • Plafondventilators en schoonmaakservice

Talen

Indonesisch

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) op verzoek tussen 07.00 uur en 20.00 uur
  • Alleen parkeerplekken voor motoren ter plaatse

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Receptie met beperkte openingsuren

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (op verzoek)

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Plafondventilator

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De receptie is dagelijks geopend van 07.00 uur tot 22.00 uur.
Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.

Renovaties en sluitingen

In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Contante waarborg: IDR 180000.0 per nacht

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 400000 per kamer (enkele reis)
  • Toeslag luchthavenshuttle per kind: IDR 1 (enkele reis), (tot 14 jaar oud)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert mobiele betalingen en contante betalingen
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: PayPal
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Svaka Homestay B&B Ubud
Svaka Homestay Ubud
Bed & breakfast Svaka Homestay Ubud
Ubud Svaka Homestay Bed & breakfast
Bed & breakfast Svaka Homestay
Svaka Homestay B&B
Svaka Homestay Ubud
Svaka Homestay Guesthouse
Svaka Homestay Guesthouse Ubud

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Svaka Homestay?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Svaka Homestay voor parkeren?

Er is alleen parkeergelegenheid voor motoren.

Hoe laat kan ik bij Svaka Homestay inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij Svaka Homestay uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Svaka Homestay een shuttle naar het vliegveld?

Ja, een shuttleservice van/naar de luchthaven is op verzoek beschikbaar tussen 07.00 uur en 20.00 uur. Er geldt een toeslag van IDR 400000 per kamer.

Waar staat Svaka Homestay?

Dit pension ligt in Stadscentrum van Ubud, op 10 minuten wandelen van Spiritueel Centrum Sinar Suci, Paleis van Ubud en Markt voor Traditionele Kunst van Ubud. Apenbos van Ubud ligt op 1,2 km.

Beoordelingen over Svaka Homestay

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 11 van 16 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 2 van 16 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 16 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 16 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 16 beoordelingen

8,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Valentina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
attentive and lovely staff, great location
3 nachten verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Yifeng

2 nachten verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Christel

Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
I told you 3 dass ago that The Environment was as depressant, that I left After having Seen.
3 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Genevieve

2 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Kirill

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
the best
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Kirill

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
the best place to stay in Ubud
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

KAZUHIRO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

癒しのホームステイ

とても笑顔の素敵なホームステイスタッフがあなたを優しく歓迎します。私にとってウブドでは定宿のひとつ。閑静な空間、木々を通り抜ける風、葉の擦れる音、鳥の囁く声。部屋に訪れる虫すら静かで自己主張をしません。隣接するヒンドゥー寺院のガムランの音も自然の音と相まってあなたを癒してくれます。とても居心地の良い最高のバリの庶民派スタイルの空間に癒されたいなら、このホームステイは最適です。バリ観光もしやすい立地である点も評価出来ます。ただし、ホテル滞在中に騒がしくしたい人には向いていません。パーティピープルなあなたは、他のバー常設のホテルもしくはプール常設のホテルをお勧めします。
2 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Ethel

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The family are very friendly and tge breakfast Was good. They made you feel welcome and treated me like family. I was given a yellow rice Dish when they were celebrating a ceremony and Told me that eating the yellow rice is part of their culture. Overall was a good experience.
7 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Ethel

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good breakfast
1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Yuki

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The price is good and the room is clean.Access to the center is also good and I am very satisfied.
2 nachten verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Ayumi

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I want you to change the towel everyday
5 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Amy, Japan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
静かで過ごしやすい宿でした。シャワーもお湯がしっかりと出るし、朝食も部屋のテラスで食べれ、スタッフの方の対応もよいです。タオルがとてもふかふかでよかったです。この価格では、とても満足です。
5 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Maria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Super

Super good place Everything 10of 10
5 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

あんみつ

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
朝食は、トーストがなく物足りなかったが、それも慣れおいしくいただきました。いつでも飲み物が飲めるようにポットにお湯をお願いしましたが、快くしていただけました。 犬を飼われていて、犬が苦手な人は厳しいかなと思います。私は、犬は苦手ではないですが、吠えられ、噛まれたので怖かったです。噛まれても、たいしたことはなく注射を打っているということで安心はしましたが、噛まれた後も、犬は放し飼いだったのは残念でした。家族の方たちは親切でした。
3 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Maria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everything is just perfect. Central location, very quiet and very clean
26 nachten verbleven in mei 2019