Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Rama Phala Resort & Spa





VIP Access
Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon of terras
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Balkon of terras
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Klassieke suite, 2 slaapkamers laden

Klassieke suite, 2 slaapkamers
Hoogtepunten
Balkon of terras
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jl. Hanoman, Pengosekan, Ubud, Bali, 80571
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer IDR 252000 voor volwassenen en IDR 168000 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 500000 per voertuig (enkele reis, voor maximum 4 personen)
- Toeslag voor extra bed: IDR 650000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het zwembad is toegankelijk van 07.00 uur tot 19.00 uur
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Phala Resort
Rama Phala
Rama Phala Resort
Rama Phala Resort Ubud
Rama Phala Ubud
Rama Phala Resort & Spa Bali/Gianyar
Rama Phala Resort Spa
Rama Phala Resort Spa
Rama Phala Resort & Spa Ubud
Rama Phala Resort & Spa Resort
Rama Phala Resort & Spa Resort Ubud
Rama Phala Resort Spa CHSE Certified
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Rama Phala Resort & Spa
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,4/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8 jan 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8/10 – Goed
Murat
Reisde met familie
20 aug 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen

Murat
2 nachten verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
Irit
Reisde met een groep
14 aug 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Irit
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jeremy
24 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Jeremy
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Doctrine
Reisde met familie
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Doctrine
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Radoslaw
Reisde met familie
5 mei 2025
Radoslaw
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Christoph
18 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christoph
13 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Michael
8 mrt 2025
Negatief: Personeel en service
Michael
4 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
29 jan 2025
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Pratap, Alpharetta
Reisde met familie
7 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pratap
3 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Cecilie Romann
Reisde met een groep
1 jan 2025
Cecilie Romann
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Diwas
Reisde met partner
5 dec 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Diwas
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Jean-Pierre
20 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent séjour

Jean-Pierre
5 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Jeanette
30 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer



Jeanette
4 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
magali
Reisde met familie
30 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel agréable
magali
4 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Jeremy
8 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeremy
2 nachten verbleven in oktober 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Deepak
Reisde met familie
5 okt 2024
Deepak
4 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Bharti
25 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bharti
2 nachten verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Doris
Reisde met familie
19 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Durchschnitt
Doris
3 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Balachander
Reisde met familie en kleine kinderen
8 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Balachander
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
YOO
2 aug 2024
YOO
3 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Abby
Reisde met een groep
14 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Abby
3 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Richard, Geraldine
Reisde met familie
25 jun 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
5 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Veronica
Reisde met partner
24 jun 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Veronica
4 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
George
Reisde met een groep
13 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
George
2 nachten verbleven in april 2024