HOTEL R9 The Yard Tsukuba
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Tsukuba
Fotogalerie voor HOTEL R9 The Yard Tsukuba





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 59
2 dec - 3 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een microgolfoven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een microgolfoven
Alle foto's voor Double Room, Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.) laden

Double Room, Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.)
Alle foto's voor Twin Room, Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.) laden

Twin Room, Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.)
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-7-4, Katoridai, Tsukuba, Ibaraki, 305-0868
Over deze accommodatie
HOTEL R9 The Yard Tsukuba
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Grand Shinonome
Hotel Grand Shinonome
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
7.8 van 10, Goed, 414 beoordelingen
De prijs is € 59
28 nov - 29 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Schoonmaakkosten: JPY 800 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
R9 The Yard Tsukuba Tsukuba
HOTEL R9 The Yard Tsukuba Hotel
HOTEL R9 The Yard Tsukuba Tsukuba
HOTEL R9 The Yard Tsukuba Hotel Tsukuba
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HOTEL R9 The Yard Tsukuba
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,6/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,8/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
9 nov 2025
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Shinobu
Zakenreiziger
30 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shinobu
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Shohei
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shohei
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Samuel
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Samuel
2 nachten verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Zinedine
23 okt 2025
Zinedine
7 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
chikara
Reisde met een groep
18 okt 2025
Positief: Voorzieningen
chikara
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
YUTAKA
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUTAKA
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
JUN, kawasakisinakaharaku
27 sep 2025
JUN
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
JUN, kawasakisinakaharaku
Zakenreiziger
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JUN
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Irineo
23 sep 2025
Positief: Netheid
Irineo
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
要
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
要
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Samuel
Reisde met partner
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Samuel
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Samuel
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Samuel
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Samuel
Reisde met partner
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Samuel
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Samuel
Reisde met partner
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Samuel
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Hiroyuki
16 sep 2025
Hiroyuki
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kazue
Zakenreiziger, Reisde met familie
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazue
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
JUN, kawasakisinakaharaku
Zakenreiziger
10 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JUN
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yusuke-Kyoko
Reisde met familie
28 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yusuke-Kyoko
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
CHIKASHI
23 aug 2025
CHIKASHI
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
JUN, kawasakisinakaharaku
Zakenreiziger
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JUN
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
JUN, kawasakisinakaharaku
Zakenreiziger
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JUN
3 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
yoshitomo
20 jul 2025
yoshitomo
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
JUN, kawasakisinakaharaku
Zakenreiziger
15 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JUN
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Hikaru
Zakenreiziger
9 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hikaru
2 nachten verbleven in juli 2025








