Particuliere eigenaar
Smile Hotel Shinagawasengakujiekimae
Hotel met een 24-uurs receptie, op wandelafstand van Sengakuji-tempel
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Smile Hotel Shinagawasengakujiekimae





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(20 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Shinjuku
Shinjuku
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.004 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-chome-11-26 Mita, Tokyo, Tokyo, 108-0073
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

APA Hotel Shinagawa Sengakuji Ekimae
APA Hotel Shinagawa Sengakuji Ekimae
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 1.870 beoordelingen
De prijs is € 64
3 aug - 4 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen JPY 100 en JPY 200 per persoon per nacht en is gebaseerd op het kamertarief. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van onder de JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Contacteer de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor Japans ontbijt: ongeveer JPY 600 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een particuliere eigenaar, d.w.z. een persoon die niet handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep. De consumentenwetgeving van de EU, met inbegrip van het herroepingsrecht, is niet van toepassing op je boeking. Voor je boeking geldt het annuleringsbeleid van de particuliere eigenaar.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Smile Shinagawasengakujiekimae
Smile Hotel Shinagawasengakujiekimae Hotel
Smile Hotel Shinagawasengakujiekimae Tokyo
Smile Hotel Shinagawasengakujiekimae Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Smile Hotel Shinagawasengakujiekimae
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
4 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Zolzaya, Sleepy hollow
26 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zolzaya
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Blue
Reisde met familie
10 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Blue
6 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
ユカ
7 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ユカ
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Zachary
Reisde met partner
1 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zachary
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Argy
27 mei 2025
Argy
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Tyon
22 mei 2025
Tyon
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Roberta
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roberta
7 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
ヒロミ
13 mei 2025
ヒロミ
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Darlyn
Reisde met partner
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Darlyn
11 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Rika
Reisde met familie
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rika
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Bryan
22 apr 2025
Bryan
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Toyoda
Zakenreiziger
17 apr 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Toyoda
2 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
michael
13 apr 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
michael
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Yun
Reisde met een groep
6 apr 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yun
6 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Mario
Reisde met partner
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Mario
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Pak Kei
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice location, comfortable room, nice staff
Pak Kei
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Li Heng
Zakenreiziger
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Li Heng
5 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Yukiko
30 mrt 2025
Yukiko
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Mario
29 mrt 2025
Positief: Voorzieningen
Mario
5 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
HARUTO
7 mrt 2025
HARUTO
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Gary
27 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gary
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
YICHIH
Reisde met een groep
19 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
下次去東京會是住宿首選
YICHIH
5 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Takashi
11 feb 2025
Positief: Netheid
Takashi
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
shinobu
Reisde met familie
2 feb 2025
Positief: Voorzieningen
shinobu
1 nacht verbleven in februari 2025