Receptie

Beoordelingen van Shinjuku Washington Hotel Annex

3.5 out of 5
Shinjuku Washington Hotel Annex
3-2-9 Nishi-Shinjuku, Shinjuku-ku, Tokyo, Tokyo-to

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 189 van 999 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 465 van 999 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 257 van 999 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 70 van 999 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 18 van 999 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Anna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 dagen Shinjuku
De locatie van het hotel is prima! Erg leuke omgeving Shinjuku. Perfect als uitvalbasis voor de stad maar ook Shinjuku zelf is erg gezellig om te vertoeven. De kamer was klein maar geriefelijk.. wel een beetje benauwd/warm in de kamer. Verder wel schoon en netjes... erg vriendelijk personeel.
5 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel to explorer Tokyo
Stayed for 5 nights. Small room, just like anyother Japanese hotel. We had a twinroom with two single beds. The beds are big and perfect. Friendly staff and rooms where clean. The hotel has multiple restaurants where we had your breakfast. You can choose between Western or Japanse style.
5 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Stefan, Rotterdam, The Netherlands

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fine hotel with good facilities
Although the hotel was a bit difficult to find from the Shinjuku Station it was a good hotel. At first my friend and I walked into the main building where the receptonist explained us to go to the Annex building where we were able to check in. The room was spacious, clean and silent. In the room was a sheet of paper mentioning that in the opposite building construction work was being done, so from 9:00 am it could get a bit noisy but that didn't bother us. Breakfast was excellent because we could choose from 5 different places to eat breakfast and the choice of products was wonderful. There was such a wide range of things to choose from. I can't really judge the reception staff since we have only experienced them during check-in and check-out, but the rest of staff came across as friendly and helpful.
2 nachten verbleven in mei 2017

8/10 – Goed

Hiroo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Nap Ching

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
The lamp switches off when boiling water with the kettle. The room is quite dark even though all lightings are on.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Katrina

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and affordable hotel room with very helpful staff. Located nearby the shinjuku station it was very easy to get around Tokyo, but it was tucked away enough where it never felt too busy.
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Subpavee

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was friendly. Room is clean.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Melanie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super Hotel

6/10 – Redelijk

shao hua

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Too small
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Kanami

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
初めて利用させていただきました。 立地もよくお部屋も綺麗で 朝食も美味しかったです。
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

kazuhide

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen
   遠い
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

KEIZO

1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

HISAMI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2021

8/10 – Goed

TOMOHIRO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
No temperature control in the room
I stayed mid-February and it very warm in Japan. The rooms have no ventilation system beyond a dinky fan. When I called to say that the air condition wasn't working, they said there was no air conditioning because it was winter... Yes it's winter but also 70 degrees outside, 60+% humidity, and no windows. Needless to say, it started to smell musty in the room, especially after showering, and it was unbearably hot.
6 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

javier, españa

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Está muy bien situado, en el centro de Shinjuku, cerca de estaciones, metro y centros comerciales
17 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

YASUHIRO

Zakenreiziger
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

KAEDE

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Mari

Zakenreiziger
Negatief: Comfort kamer
4 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Jorge

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel limpio ,Las almohadas son pésimas
Desayuno muy bueno! Pasa un autobús cada 20 min que te deja en el metro Tienda y centro comercial en la parte de abajo Habitaciónes muy chicas muuuy
4 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

AshleeP, Princeton, NJ

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is very close to the train station and the best of Shinjuku. The property also has many restaurants and bars for a variety of local cuisine, right on-site.
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

King Biu

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

CHING JU

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Average, old, inconvenient but discreet.
Location: not so convenient for sight seeing. This was probably built with the domestic business traveller in mind. Walking to and from the station is time consuming and easy to get lost if you need to use multiple train systems. Annex building situated behind main building with no direct connection, inconvenient in bad weather. Renovation of Annex building: average. Room: appears clean, but not very well maintained. Table was worn down, bedsheets look visibly used. Window was locked and airconditioner unit is not independantly controlled, so ventilation was poor at times. Not enough lights, lighting was too dim. Fridge was barely cold enough at 15°c. Annex Downstairs: coin-op laundry, multiple machines. Waiting space with computers, over priced vending machines, icemaker (bring the bucket from your room) and some seating. Main Downstairs: a mini mall area with restaurants, conbini, shops and a karaoke.
4 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
外出から部屋に帰ると、部屋にトイレの臭気がこもっている気がした。
6 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
便利な立地
いつも便利に使わせてもらってます。
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

KAZUYOSHI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
部屋は非常に狭いが、清潔で加湿器等の準備もあり快適。
5 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
舒適,乾淨,服務態度良好親切
4 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Hang

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

yasuko

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
長期滞在にも快適なホテル
年配の母が長期に滞在しましたが、朝食の時は、お手伝いして頂いたり、とても親切で快適でした。お陰様で楽しい休日を過ごしました。感謝してます
8 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

michael

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hmm. Average
Room was having issues with HVAC in the month of January! How is this possible? Shower door has massive lip on it. which can cause you to trip. Service was fast to get a fan to the room for HVAC issue. Location was pretty good. Depending on what side of train station you wanna be on
3 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Tsung Jung

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nil nil nil Nil nil nil Nil nil nil Nil nil nil Nil nil nil Nil nil nil Nil nil nil Nil nil nil Nil nil nil
5 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Masayuki

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
ツインルーム2室利用でしたが、エアコンの調整が利かず、1室は暑く、1室は寒い、極端ではなかったが、調整の必要あり。その他は特になし。
3 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Posizione dell hotel, pulizia, staff della struttura gentile, sempre pronti ad aiutare, camera un po' piccola ma negli standard delle camere di tokyo.
12 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Kao

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's all good. Clean but the air in the room is too hot ,cause the hotel turn on the heater too high.
6 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
The receptionist was not welcoming at all. Looked like he was in a bad mood. The room was extremely small and dirty.
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Chi Keung

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Cheuk yiu

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
第一,係12月去,酒店係中央空調,間房係無空氣咁,焗到暈,尤其係沖完涼出嚟,廁所有焗,間房人焗。打落服務台, 只可以提供冷風機。完全感受唔到空氣。喺走廊都舒服㗎間房。
5 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

ジャニス, 上海

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
お湯が一番熱いのにしたのに温くて…お湯に浸かったら逆に凍えました…。 テレビのリモコンがイライラするくらいききませんでした…お風呂の清掃があまく、髪の毛が排水口にいっぱいついて気持ちが悪かったのと、カーテンがすっごく生乾き臭くて…つらかったです。VIP対象ホテルなのに薄暗くて狭い部屋でした…ちょっと残念でした。。
3 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

takatoshi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

YingLung

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Unsatisfied feeling
It was a 4-night stay After all, I could say satisfied with this stay. However, one thing happened which made me angry. We reserve and enjoy the meal from the ステーキ&しゃぶしゃぶ ふじた restaurant on the first floor of the Annex building. After the meal, we used the room card to check. The next day night after we came back to the room. We received a letter which noticed us pay the food bill immediately. We also found one thing, they didn't give us the new bottle of water after the wetness clean up the room. If I combine these two things together, I guess "no bottle water thing" was a warning or threat. This thing was not appropriate to such a big hotel as SWH.
4 nachten verbleven in november 2019

4/10 – Matig

mitsuaki

Reisde met een groep, Reisde met familie
1 nacht verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in december 2019