Geheel appartement

REGALO Shibaura 601

3.0-sterrenaccommodatie
Dit appartement biedt onder andere een kitchenette. Je vindt het nabij Baai van Tokio.

Fotogalerie voor REGALO Shibaura 601

Exterieur
Appartement | Privékitchenette | Een koelkast, een microgolfoven, een kookplaat, een waterkoker
Details aan de binnenkant
Appartement | 2 slaapkamers, een bureau, een strijkplank/strijkijzer, gratis wifi
Interieur

Beoordelingen

5,6 op 10 –

Geheel appartement

2 slaapkamers1 badkamerMax. aantal: 8

Populaire voorzieningen

  • Wasmachine
  • Keuken
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Voeg datums toe voor prijzen

Over deze accommodatie

Een plek voor jezelf

Je hebt het gehele appartement helemaal voor jezelf en deelt het alleen met je reisgezelschap.

REGALO Shibaura 601

Dit appartement biedt onder andere een kitchenette. Je vindt het nabij Baai van Tokio.
Dit appartement is rookvrij. Geniet er van een lift. Dit appartement heeft een wasmachine. Verder is de kitchenette voorzien van een koelkast, kookplaat en microgolfoven. Gratis wifi, een flatscreentelevisie en een waterkoker zijn enkele van de overige voorzieningen.
Elke kamer in dit appartement is voorzien van pantoffels en een haardroger. Alle kamers in dit appartement met 3 sterren hebben kitchenettes met een koelkast, een kookplaat, een microgolfoven en kookgerei, borden en bestek. Elke badkamer is voorzien van een bad of douche, een toilet met elektronische bidet en gratis toiletartikelen.

In dit appartement in Tokio is wifi gratis. Elke kamer is voorzien van flatscreentelevisie.

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in het appartement: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Gezinsvriendelijk

  • Gratis verblijf voor kinderen (zie details)

Kitchenette

  • Elektrische waterkoker
  • Koelkast
  • Kookgerei, borden en bestek
  • Kookplaat
  • Microgolfoven

Slaapkamers

  • 2 slaapkamers

Badkamer

  • 1 privébadkamer
  • Bad of douche
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Toilet met elektronisch bidet

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Wasvoorzieningen

  • Wasmachine

Werkplekken

  • Bureau

Klimaatregeling

  • Airconditioning
  • Verwarming

Huisdieren

  • Geen huisdieren toegelaten

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift
  • Rookvrije accommodatie

Diensten en faciliteiten

  • Strijkijzer/strijkplank

Veiligheidsvoorzieningen

  • Koolmonoxidemelder (de eigenaar heeft aangegeven dat er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie)
  • Rookmelder (de eigenaar heeft aangegeven dat er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie)
  • EHBO-doos
  • Alarmsysteem
  • Brandblusser

Gelijkaardige accommodaties

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 16.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 20

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie heeft geen receptie.
Je hebt toegang tot de accommodatie via een privé-ingang.

Toegang tot accommodatie

Privé-ingang

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 6 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd

Roken

Smoking is not permitted

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stadsbelasting ligt tussen JPY 100 en JPY 200 per persoon per nacht en is gebaseerd op het kamertarief. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van onder de JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Contacteer de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De eigenaar heeft aangegeven dat er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie.
De eigenaar heeft aangegeven dat er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Deze accommodatie wordt professioneel schoongemaakt
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

REGALO Shibaura 601 Tokyo
REGALO Shibaura 601 Apartment
REGALO Shibaura 601 Apartment Tokyo

Over deze buurt

dit appartement ligt in Minato, een wijk in Tokio. Roppongi Hills en Buitenmarkt van Tsukiji zijn enkele plekken die je als fervent shopper niet mag overslaan. Als je liever de populaire bezienswaardigheden van de buurt wilt bezoeken, ga dan naar Dierentuin Ueno en Tokyo Disneyland®. Ga naar Tokyo Dome om een evenement of wedstrijd bij te wonen en maak ook wat tijd vrij voor Tokyo DisneySea®, een topattractie die je zeker niet mag missen.
Kaart
Kaigan 3-17-9, Tokyo, Tokyo, 108-0022

In de buurt

  • Park van Shiba - 18 min. wandelen - 1.6 km
  • Tokyotoren - 2 min. rijden - 2.1 km
  • Markt van Toyosu - 3 min. rijden - 4.0 km
  • Roppongi Hills - 3 min. rijden - 3.1 km
  • Congrescentrum Tokyo Big Sight - 3 min. rijden - 4.3 km

Lokaal vervoer

  • Station Shibaura-futo - 4 min. wandelen
  • Station Tamachi - 15 min. wandelen
  • Tokio (HND-Haneda) - 24 min. rijden

Restaurants

  • ‪湾岸食堂 波止場店 - ‬6 min. wandelen
  • ‪中華料理 天華 - ‬5 min. wandelen
  • ‪うちそば - ‬5 min. wandelen
  • ‪ふくろう亭 - ‬6 min. wandelen
  • ‪太公望 - ‬5 min. wandelen

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij REGALO Shibaura 601?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent REGALO Shibaura 601 voor parkeren?

Bij deze accommodatie zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij REGALO Shibaura 601 inchecken?

Inchecken kan vanaf: 16.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij REGALO Shibaura 601 uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat REGALO Shibaura 601?

Dit appartement ligt in Minato, op 2 km afstand van Universiteit Keio en Baai van Tokio. Ook Tokyotoren en Keizerlijk paleis van Tokyo liggen op 5 km afstand. Station Shibaura-futo ligt op maar 4 minuten wandelen en naar Station Hinode is het 12 minuten wandelen.

Beoordelingen over REGALO Shibaura 601

Beoordelingen

5,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 19 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 4 van 19 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 19 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 19 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 19 beoordelingen

6,2/10

Netheid

7,0/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, comfort kamer

非常糟糕的住宿體驗

入住前皆已填好資料,中間幾次要求給密碼,卻遲遲不給。直到入住當填晚上22:00點都未能取得密碼,提供的聯絡電話都是語音找不到人,非常麻煩且不專業。 交通及住宿環境都尚可,就是得冒著付了錢找不到聯絡人,還進不了房間的風險。請慎思
4 nachten verbleven in oktober 2024

4/10 – Matig

??

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2024

8/10 – Goed

frank

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
It is nice apartment complex. I am comfortable during the two days stay. The only register and communication with the property agent is really bad. The agent doesn’t care to explain how to register at the iPad at the door in order to get the code. It take almost an hour or two to figure it out
2 nachten verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

ナナ

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
施設は素晴らしかったです。
3 nachten verbleven in juli 2024

6/10 – Redelijk

Kanta

2 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Ellen

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Property was in a decent location (close to Tamachi station) and was large enough for our group, but when we arrived the property was quite dirty. There were broken drawers, the toilet, shower and other spaces did not look clean. We were also not provided with WiFi information. We had to call customer service to get this info and it did not work well for 4 guests.
4 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Chu

6 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

HYOUNGJOONG

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
5인 숙박인데, 수건이 교체 안 되고 빨아서 사용해야 함. 세탁기는 있으나, 건조대는 없음. 전체적으로 관리가 잘 안 된 느낌. 바닥, 창문 위엔 먼지도 많고, 옷장에는 다른 사람 옷도 있었음. 어매니티는 괜찮음. 설겆이 후 건조대가 없음. 드라이기가 있으나, 약한 편임. 가져간 다이슨은 쓸 수 없었음. 창문과 문으로 소음이 매우 심하게 들어옴. 화장실, 샤워실은 깨끗하나, 전체적으로 부서진 곳도 많고, 의자도 두개밖에 없어서 같이 앉아서 식사를 할 수 없었음.
3 nachten verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, comfort kamer

TERRIBLE experience. Broken beds, NO compensation

Once we arrived, my friends sat on their beds and 2 of the 4 beds were already broken (this was about 10 mins after we checked in). We contact the property and it took 15 mins to get a reply every time I sent a message. They eventually told me that they’ll have a staff come over to check the next morning, so the ones with the broken bed slept on the floor. The next morning comes, we waited and at 1:00 PM we got an email saying that no one will be coming. We all were furious. The property eventually implied that we broke the beds and that they’ll be fixed with no charge to us.. I mean the beds were already broken in the first place. We get no room change, no refund (not even a partial refund), nothing from the property. TLDR: Beds were already broken after we checked in, took the property 15 minutes to reply to every message I send, and my friends were forced to sleep on the ground. CHECK YOUR BEDS BEFORE CHECKING IN ON THE TABLET AT THE ENTRANCE.
When you walk in, you can see the wood sticking out.
From underneath, the wood supports are out of place.
We did put the supports back and tried to sleep on the bed, but the supports just came out of place again.
The other bed’s wood supports are visible.
7 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer

騒音すごい

高速道路に近すぎ、騒音が凄い、深夜工事中さらにうるさくてなかなか眠れない。また室内の施設は不良品がある、Wi-Fiネット質も悪い。
11 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Michelle

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quiet area close to train line. Excellent accommodation, very clean, neat and has all the essentials required for a pleasant stay
10 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Miki, North Las Vegas

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen
No communication was the biggest issue. The contact number leads to the message not even able to leave any message. We locked out due to the smart lock's battery was dead. Locked out 45 min outside in heavy humidity no one could help. Contact Expedia to reach out to the owner but also not successful. Same results, luckily the smart lock was unlocked magically by trying a million times. We were lucky. Still no contact by owner and Expedia couldn't find any relocation option near us so we investigate the lock and went to the store got battery and replaced it. We did not received any apology from the owner at all. Also, I left my battery bank there and left a message. And they said they will look forward it and get back to me but never did. I contacted several times but no reply at all. Please and location is good. But the less and luck of communication is negative matter.
2 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Katie

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
I will start with the positives: The owner was very quick to communicate (10/10). The place was equipped with everything we needed and was clean. The negatives: It was a far walk (~15 minutes) to and from the train station which wasn't good for Grandma or our toddlers. The traffic noise was loud all night long. The beds were not very comfortable and the pillows were very cheap and flat. Some of the coffee mugs looked like they had not been washed out good from previous guests. The check in process was a nightmare. I completed it online (uploading face photos & passport photos for all 8 of us as well as inputting work details, address, etc). It was very tedious, but the website said that I successfully completed it. However, when I went to check in, we had not received the keypad code from the owner. Upon messaging them, they said they had not received out completed online form. So we ended up standing outside the property for over an hour in 40 degree celcius heat with an elderly and 5 children resubmitting the entire check in process. I would definitely not stay here again.
2 nachten verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Ngai Daniel

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

MAI

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, voorzieningen
家族5人(大人2人中学生2人小学生1人)で過ごしました。広さはホテルよりとても良かったです。 ただ、冷蔵庫が小さく、1日分ぐらいしか入らないです。 Wi-Fiパスワードなくて、探しましたが見つからず問い合わせしました。 洗濯物を干す器具が壊れていて何とか干せましたが、ベランダには前の人のものか嘔吐物があり、不愉快でした。最悪です。 避けて干しました。 お風呂はシャワーしかついてないです。 ベッドは綺麗でしたが床が絨毯で子供がコロコロをしたらびっしり髪の毛だらけ... 掃除機かけようとしましたが中が埃だらけで吸い取らず... チェックインして私たちが掃除した感じです... コロコロたらず、買う羽目に... 広さはとても良いですが...
6 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Elann

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
We reserved this hotel for 8 guests, but it was very cramped, especially with our luggage. It says in the description that it can accommodate up to 8 guests but there wasn't really enough bedding because the futons used for the last 2 guests were pretty thin and the space on the floor was very limited. My opinion is that the rooms are just too small for 8 people so it shouldn't be advertised to hold 8. The biggest issue was with the main lights in the hall-they are motion activated with no way to turn them off. In other words, the people having to sleep on the floor near the hall connecting the 2 sides of the property would trigger the lights many times a night from their slightest movements, waking up sensitive sleepers. We ended up trying to cover the lights by taping bowls over them which barely worked. I don't know why lights without the ability to control them exist in a hotel room but changing them to have the ability to turn them off would be a huge improvement. In addition, the electric stove provided did not work well. It could hardly boil water. The good points were the host being very polite and responding quickly, and them providing Netflix and Amazon Prime for the tv. Overall, Regalo Shibaura provided the basic needs of a bed and roof but was not very comfortable for 8 people or for an extended amount of time.
21 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Selinda Maduranjana Perera Gardi Hewapanna

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location is reliable
12 nachten verbleven in maart 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Kirill

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2021

6/10 – Redelijk

KAZUAKI

Zakenreiziger
Positief: Netheid
7 nachten verbleven in mei 2020