Petit Bali Forest Shinjuku Sanchome
Hotel met een 24-uurs receptie, op 8 minuten stappen van Nationale tuin Shinjuku Gyoen
Fotogalerie voor Petit Bali Forest Shinjuku Sanchome





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 102
12 jan - 13 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken laden

Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Badjassen
Digitale zenders
Alle foto's voor Standaard kamer, roken laden

Standaard kamer, roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Badjassen
Digitale zenders
Werkplek voor laptop
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Tsukiji (Tokyo Ginza Area)
Chuo
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Receptie 24/7
8.8 van 10, Uitstekend, 1.006 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-chome-8-10 Shinjuku, Tokyo, Tokyo, 160-0022
Over deze accommodatie
Petit Bali Forest Shinjuku Sanchome
Gelijkaardige accommodaties

HOTEL MYSTAYS Nishi Shinjuku
HOTEL MYSTAYS Nishi Shinjuku
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.6 van 10, Uitstekend, 488 beoordelingen
De prijs is € 86
4 jan - 5 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HotelPetiBaliForestshinjuku3choumeten
Petit Bali Forest Shinjuku Sanchome Hotel
Petit Bali Forest Shinjuku Sanchome Tokyo
Petit Bali Forest Shinjuku Sanchome Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Petit Bali Forest Shinjuku Sanchome
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
19 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
14 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Katana
10 nov 2025
Katana
4 nachten verbleven in november 2025
4/10 – Matig
Laurence
30 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Laurence
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Breanna
29 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Breanna
8 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Kirsty
Reisde met partner
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kirsty
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jason
11 okt 2025
Jason
1 nacht verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Michael
Reisde met partner
10 okt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
7 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Marie-Hélène
Reisde met partner
3 okt 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid




Marie-Hélène
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Constantine
17 sep 2025
Constantine
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Mengfei
Reisde met partner
12 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mengfei
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Stephanie
23 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Book this hotel, the amenities are unmatched
Stephanie
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Quoc
Reisde met familie
22 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quoc
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Philippe
11 mei 2025
Philippe
3 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Valerie
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Charming but Small
Valerie
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Candice, Valley Glen
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Candice
2 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
RHEEM
Zakenreiziger
19 apr 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
RHEEM
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Robert
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Paul
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
9 nachten verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
Geoff
Reisde met familie
16 feb 2025
Negatief: Voorzieningen
Geoff
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Guillaume
4 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Guillaume
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Jared
16 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place!
Jared
5 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Paul
22 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Lillian
Reisde met een groep
6 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lillian
5 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Philippe
Reisde met partner
1 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Philippe
22 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Katharine
Reisde met partner
26 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katharine
4 nachten verbleven in november 2024

















