Daffitto Mitaka
Hotel in Mitaka, in de buurt van Ghibli-museum
Fotogalerie voor Daffitto Mitaka





Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor D04 laden

D04
Alle foto's voor D05 laden

D05
Alle foto's voor D06 laden

D06
Alle foto's voor D08 laden

D08
Alle foto's voor D09 laden

D09
Alle foto's voor E04 laden

E04
Alle foto's voor E06 laden

E06
Alle foto's voor E07 laden

E07
Alle foto's voor E09 laden

E09
Alle foto's voor E10 laden

E10
Alle foto's voor E11 laden

E11
Misschien vind je dit ook leuk

Disney Ambassador Hotel
Maihama
- Zwembad
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.001 beoordelingen
De prijs is € 385
1 dec - 2 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-10-14 Shimorenjaku, Mitaka, 181-0013
Over deze accommodatie
Daffitto Mitaka
Gelijkaardige accommodaties

Richmond Hotel Tokyo Musashino
Richmond Hotel Tokyo Musashino
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.6 van 10, Uitstekend, 354 beoordelingen
De prijs is € 89
7 dec - 8 dec
Accommodatie-voorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de accommodatie. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.














