Ingang accommodatie

Beoordelingen van Lermitage Hotel Tallinn

4 out of 5
Lermitage Hotel Tallinn
Toompuiestee 19, Tallinn

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 374 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 475 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 120 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 22 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 1002 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Hermannes Fokke

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel met keurige schone kamers, vriendelijk en behulpzaam personeel en op loopafstand van de oude binnenstad.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Valeria - hotel operations manager op 25 mrt 2024
Dear Hermannes,Thank you for your positive review! We're glad to hear that you enjoyed our clean rooms, friendly and helpful staff, and our convenient location within walking distance of the old town. We hope to welcome you back again soon!

10/10 – Uitstekend

Pieter Wisse

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel, lekker ontbijt en op loopafstand van de oude stad.
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Jozef

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een goede keuze voor Tallinn!
Een prima hotel, perfect gelegen op wandelafstand van het prachtige oude stadscentrum van Tallinn. Via het vlakbij gelegen park ben je heel snel in de oude stad. Hotel is zeer net met een prima ontbijt! We hebben genoten!
4 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Peter

1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, goed ontbijt, nette kamers, vriendelijk personeel. Helaas geen koffie/thee op de kamer, wel een gevulde mini-bar. Goede loopafstand van de het oude centrum, prima als uitvalsbasis voor een citytrip
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Eduard Lepa / Hotel L'Ermitage op 15 okt 2019
Hello, Thank you for the feedback, it helps us grow! We hope to welcome you again soon for another pleasant stay! Sincerely yours,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed ontbijt, vriendelijk personeel en mooie kamer
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Eduard Lepa / Hotel L'Ermitage op 20 sep 2019
Hello, Thank you for your kind feedback, we appreciate it! Sincerely yours,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Eduard Lepa / Hotel L'Ermitage op 11 sep 2019
Hello, Thank you for the rating, we appreciate it! Sincerely yours,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima kamer, badkamer met ligbad. Niks op aan te merken
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Eduard Lepa / Hotel L'Ermitage op 10 sep 2019
Hello, Thank you for the kind feedback, we appreciate it! Sincerely yours,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
nice hotel, clean, quiet area, walking distance main attractions
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Eduard Lepa op 9 aug 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Eduard Lepa / Hotel L'Ermitage op 16 jul 2019
Thank you for the rating, we appreciate it!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We hadden een romantic superior double room. voor de roze blaadjes en champagne zoals deze op de foto staan, moet je wel extra bijbetalen.
3 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Kerli Marmor, Hotel L'Ermitage op 10 sep 2018
Thank you for your review and welcome back again! With all the best regards,

8/10 – Goed

Luc, Boechout

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekende ligging
Historisch centrum en oude stad zijn makkelijk te voet te bereiken.
3 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Kerli Marmor, Hotel L'Ermitage op 13 aug 2018
Dear Luc, Thank you very much for choosing hotel L'Ermitage and leaving us feedback. We are happy to find out that you enjoyed your stay with us. We sincerely hope, that on your next visit to Tallinn you will stay at L'Ermitage again!

4/10 – Matig

dave , wijchen

Negatief: Personeel en service
Personeel teleurstellend
Informatie bij de receptie is niet goed en onvolledig. In ons geval werd aangegeven tot 11 uur te kunnen ontbijten. Dat bleek tot 10 uur doordeweeks te zijn en tot 11 in het weekend. Wat voor ons een probleem opleverde op de uitcheckdag. Alternatief werd niet geboden en men wees naar elkaar als ‘schuldige’. Verder is de temperatuur veel te hoog op de kamers.
3 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van Kerli Marmor, Hotel L'Ermitage op 22 feb 2018
Dear Dave! Thank you for your review. First of all- once again we would like to apologize for your unpleasant experience in our hotel. Poor customer service does not reflect the standards we hold here at the L’Ermitage Hotel. Very sad to hear that you received unprofessional service from our side and we are doing our best to avoid this kind of situations in the future. Best Regards Kerli Marmor Hotel L'Ermitage

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sublieme lokatie
Goede ontvangst. Goed personeel in restaurant, veel uitleg bij menukaart. Genoten van fantastisch uitzicht.
2 nachten verbleven in augustus 2017
Thank you so much for your positive feedback! We are very glad to hear you enjoyed your stay with us and would reccommend our hotel! Hope to have you as our guest again soon! Kind regards, Kerli Marmor, Hotel L'Ermitage!

10/10 – Uitstekend

Peter, Raalte

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Direct bij de oude stad.
Perfect hotel met perfecte ligging en zeer goed personeel. Alle comfort is aanwezig.

8/10 – Goed

Heleen

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
prima hotel, goede locatie
fijne ontvangst, goed restaurant, goed verzorgd ontbijt
veel van de oude Russische historie in Tallinn

10/10 – Uitstekend

T, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel!
Good location, great room

10/10 – Uitstekend

Tim

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The position of the Hotel is within 5 minutes walk of the old town of Tallin which is a great plus. I can't fault the hotel in any way & would happily go back if the occasion arises. Great room with super bathroom & great breakfast.
3 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Alex

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely staff, very helpful and accommodating. Nice clean room
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Franz

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simple, clean and perfect to explore Tallinn, good connection to public transportation and still quiet. Very helpful crew👍
3 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Pedro

Positief: Netheid, personeel en service
Contrate aire acondicionado y no funcionaba. EL desayuno muy bueno calidad precio.
2 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Hripsime

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
An sich ganz okay. Für vier Stern konnte besser sein. Frühstück ausreichend, gute Kaffee und Cappuccino. Wahrscheinliche zu wenig Personal in der Küche, tierische waren voll mit schmutziger Geschirr. Wurde nicht aufgeräumt. Im Zimmer kann man nicht Fenster aufmachen.
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Jana

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Nice breakfast, central location, clean. Drawbacks: block 50€ for minibar use unexpectedly. Please check your magnetic cards work well, even Receptionist could open the door from the first attempt.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Annamia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr geschmackvoll eingerichtetes Zimmer, tolles Frühstück, freundliches und hilfsbereites Personal. Leider sind die Matratzen ziemlich durchgelegen und die Putzfrau tauschte benutzte Gläser und Tassen auf dem Zimmer nicht.
4 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Hoi Shun

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Got baited by the new exterior, interior was older than my grandma, no kettle, technology was also old.
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Dawn

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean, friendly staff, boutique style
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Anneline

Reisde met een groep, Reisde met partner
The staff vas very welcomming and helpful.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Leah

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Eli

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Great area and facility overall!!
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Alireza

Reisde met familie
Excellent service
7 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Carsten

Positief: Netheid, personeel en service
5 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Carina

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Das Fenster konnte nur gekippt werden und fiel dennoch immer wieder zu. Zimmer war leider überhaupt keine gute Luft. Zudem ließ sich die Heizung nicht ausschalten sodass die Luft sehr trocken war. Ansonsten gut gelegen und und freundliches Personal.
Reactie van Valeria - hotel operations manager op 25 mrt 2024
Dear Carina,Thank you for sharing your experience with us. We apologize for the inconvenience with the window and heating. Your feedback is valuable, and we'll address these issues promptly to ensure a more comfortable stay in the future. We're glad to hear you found our location convenient and our staff friendly. We hope to welcome you back soon.

8/10 – Goed

Laura

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Valeria - hotel operations manager op 25 mrt 2024
Dear Laura,Thank you for taking the time to leave a rating about your stay with us.

8/10 – Goed

Heini

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Valeria - hotel operations manager op 25 mrt 2024
Dear Guest,Thank you for the rating of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

8/10 – Goed

Oskar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We had a good experience overall with friendly and proffesional staff, good cleaning and a breakfast with everything you would expect. I would have appreciated better coffee at the breakfast (the machine coffee was very bitter), as well as perfumed shower gel instead of one with no scent which felt unnessecaroly dull. Other than that, we had a great experience at the hotel, which was within walking distance to everywhere we wished to go during our stay.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Valeria - hotel operations manager op 25 mrt 2024
Dear Oskar,Thank you for sharing your feedback with us. We're pleased to hear that you had an overall good experience with our friendly and professional staff, cleanliness, and breakfast selection. Your comments are valuable, and we'll use them to improve our services. We're glad you enjoyed your stay and found our location convenient. We hope to welcome you back in the future.

10/10 – Uitstekend

sanna

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Valeria - hotel operations manager op 25 mrt 2024
Dear Sanna,Thank you for taking the time to leave a rating about your stay with us.

10/10 – Uitstekend

Nedim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I Recommend
We enjoyed our stay here. Staff is very friendly and helpfull.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Valeria - hotel operations manager op 13 feb 2024
Thank you for your positive feedback! We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Our team takes pride in providing excellent service, and we look forward to welcoming you back in the future.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Valeria - hotel operations manager op 30 jan 2024
Thank you for taking the time to share your rating about your stay at L'Ermitage Hotel in Tallinn.

8/10 – Goed

Eduardo Eugenio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Volveremos.
Estuvimos como 15 días en varias estancias en este hotel durante Enero 2024; buena ubicación y relación precio calidad. El año pasado estuvimos ahí. Volveremos.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Valeria - hotel operations manager op 30 jan 2024
Dear Eduardo, Thank you for choosing our hotel and sharing your positive experience. We're delighted you enjoyed the convenient location and found value in our offerings. It's always a pleasure to welcome back returning guests like you. We look forward to hosting you again on your next visit. Safe travels!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Valeria - hotel operations manager op 30 jan 2024
Thank you for taking the time to share your rating about your stay at L'Ermitage Hotel in Tallinn.

8/10 – Goed

MORAY

3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Valeria - hotel operations manager op 13 feb 2024
Thank you for kind rating.

10/10 – Uitstekend

Eduardo Eugenio

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy buena ubicación y servicio. Limpieza.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Valeria - hotel operations manager op 15 jan 2024
Dear Eduardo,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hyvä hotelli vanhakaupungin laidalla
Hotelli sijaitsee hyvällä paikalla liikenneyhteyksien ja vanhakaupungin tuntumassa. Vastaanotossa minua ei heti huomioitu, ja jouduin odottamaan ainoan virkailijan vapautumista hieman. Vuoroni tultua palvelu oli kuitenkin ystävällistä. Yhden henkilön huone on mukava, ja työpöytä kätevä lisä. Näkymä seinänkorkuisesta ikkunasta oli hieno, ja pimennysverho varmisti hyvät yöunet. Siistissä kylpyhuoneessa oli kaikki tarvittavat hyödyt hoitoainetta lukuunottamatta, mikä ei tosin ole Virossa poikkeuksellista.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Valeria - hotel operations manager op 15 jan 2024
Dear Guest,Thank you for your detailed feedback. We're delighted to hear you enjoyed our convenient location, friendly service, and comfortable room with a great view. We apologize for any delay at reception and appreciate your understanding. Your observations are crucial, and we'll ensure to address any areas for improvement. We hope to welcome you back soon for an even better experience.Best regards,Valeria M.Operations Manager OperatiivjuhtL’Ermitage Hotel Tallinn

8/10 – Goed

Reija

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Valeria - hotel operations manager op 15 jan 2024
Dear Reija,Your appreciation is valued. Thank you for your kind rating.

8/10 – Goed

Nattalee

4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Valeria - hotel operations manager op 30 jan 2024
Dear Nattalee, Thank you for taking the time to share your rating about your stay at L'Ermitage Hotel in Tallinn.

10/10 – Uitstekend

Ahmad

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing hotel for the price, a really good location walkable to Old Town, bathrooms are clean and has heated floors, bed and pillows are really comfortable, really friendly and helpful staff, it basically has everything you need.
Reactie van Valeria - hotel operations manager op 15 jan 2024
Dear Ahmad,Thank you so much for your wonderful review! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. Our team takes great pride in providing a comfortable and welcoming experience. We're delighted to know that you appreciated our convenient location, clean bathrooms, and friendly staff. We look forward to welcoming you back for another fantastic stay.Best regards,

4/10 – Matig

Nina

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid
Ikke helt etter forventningene.
Vi bodde på hotellet i en uke. På den uken vasket de ikke badegulvet. Det var veldig støvete. Dusj-nisjen var skitten. Sleip på gulvet og skitt i fugene på gulv og vegger. Sengen ble ikke reiet ordentlig opp og sengetøy ble skiftet en gang, dagen før vi reiste hjem. Vi ønsket å spise middag på hotellets restaurant en kveld, men fikk beskjed om at da måtte vi ha reservert så det var umulig. Det var ingen gjester i restauranten på det tidspunktet. Da vi kom tilbake etter å ha spist en annen plass, var det fremdeles meget god plass i restauranten. Resepsjonistene var hyggelige. Frokosten var OK. Litt kjedelig mat når man skal være en uke.
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Valeria - hotel operations manager op 15 jan 2024
Dear Nina,Thank you for sharing your experience. We sincerely apologize for the lapses in cleanliness and service. Your concerns have been addressed with our housekeeping and restaurant teams for immediate improvement. We appreciate your positive comments about our receptionists and the breakfast. Please be assured we are committed to enhancing our guests' experience and hope to have another opportunity to welcome you with an improved stay.Best regards,

6/10 – Redelijk

Per

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Valeria - hotel operations manager op 15 jan 2024
Dear Per,Thank you for your rating.

8/10 – Goed

James

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very helpful reception front desk. Nice rooms too.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Valeria - hotel operations manager op 13 feb 2024
Thank you for your kind words! We're pleased to hear that you found our reception front desk helpful and enjoyed our nice rooms. Your satisfaction is our priority, and we hope to welcome you back for another pleasant stay in the future.

10/10 – Uitstekend

Helianna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Valeria - hotel operations manager op 13 feb 2024
Thank you for the great rating!