Fotogalerie voor Hanaougi Bettei Iiyama





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

262-2 Honobu-cho, Takayama, Gifu-ken, 506-0003
Over deze accommodatie
Hanaougi Bettei Iiyama
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie aangerekend. Er gelden mogelijk uitzonderingen en kortingen. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 13 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder en een beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor het privébadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Bettei
Hanaougi
Hanaougi Bettei Iiyama
Hanaougi Bettei Iiyama Hotel
Hanaougi Bettei Iiyama Hotel Takayama
Hanaougi Bettei Iiyama Takayama
Hanaougi Bettei Iiyama Inn Takayama
Hanaougi Bettei Iiyama Inn
Hanaougi Bettei Iiyama Ryokan
Hanaougi Bettei Iiyama Takayama
Hanaougi Bettei Iiyama Ryokan Takayama
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hanaougi Bettei Iiyama
9,6
Uitzonderlijk
9,8
Netheid
9,0
Locatie
9,8
Personeel en service
10
Milieuvriendelijkheid
9,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
12 okt 2021
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
12 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 mrt 2021
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
12 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
温かいおもてなし、ありがとうございました。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
HIROKAZU
Reisde met familie
11 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
感謝です。
HIROKAZU
1 nacht verbleven in januari 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
KOKI
Reisde met familie
7 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
居心地最高ですよ!
KOKI
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
14 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice but given the rate, I would expect more
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Bruce, Amherst, MA, USA
Reisde met partner
2 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bruce
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Kanokwan
27 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
One of the best services ryokan
Kanokwan
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Kanokwan
25 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
One of the best onsen in my experience
Kanokwan
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
30 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
hitom
30 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
泊まるべき宿
hitom
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Yim Ting
8 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect for everything
Yim Ting
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Ching Tak
3 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ching Tak
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Loy
8 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Unforgettable experience at Hanaougi Bettei Iiyama
Loy
2 nachten verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
alain, thionville
5 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
alain
1 nacht verbleven in maart 2018
10/10 – Uitstekend
MotMot, Hong Kong
19 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great service, nice room, delicious dinner...
MotMot
1 nacht verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
Allan, Hong Kong
11 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel, good dinner
Allan
2 nachten verbleven in februari 2018
10/10 – Uitstekend
Marcelino
3 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer




Marcelino
1 nacht verbleven in januari 2018