Particuliere eigenaar
James Cook Hotel
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Suva
Fotogalerie voor James Cook Hotel





Beoordelingen
7,6 op 10 โ
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is โฌย 90
inclusief belastingen en toeslagen
1 dec - 2 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 kingsize bed laden

Standaard kamer, 1 kingsize bed
8,4 van 10
Zeer goed
(24 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een regendouche
Een privรฉbadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Kleerkast
Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden
8,4 van 10
Zeer goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een regendouche
Een privรฉbadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Kleerkast
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

9 Mitchell St, Suva, Central Division
Over deze accommodatie
James Cook Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Capricorn Hotel Suva
Capricorn Hotel Suva
- Zwembad
- Keuken
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.0 van 10, Zeer goed, 185 beoordelingen
De prijs is โฌย 83
inclusief belastingen en toeslagen
25 nov - 26 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Contante schadeborg: FJD 20 per dag
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- De accommodatie berekent een toeslag van 4 procent op betalingen met een kredietkaart
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een particuliere eigenaar, d.w.z. een persoon die niet handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep. De consumentenwetgeving van de EU, met inbegrip van het herroepingsrecht, is niet van toepassing op je boeking. Voor je boeking geldt het annuleringsbeleid van de particuliere eigenaar.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bijย check-inย worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: M-Pesa
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een beveiligingssysteem
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het zwembad is toegankelijk van 11.00 uur tot 20.00 uur
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over James Cook Hotel
7,6
Goed
8,0
Netheid
7,8
Voorzieningen
8,0
Personeel en service
7,6
Milieuvriendelijkheid
7,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
8 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2025
8/10 โ Goed
Fiasili
29 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fiasili
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
claire
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
claire
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 โ Uitstekend
Abraham
Reisde met een groep, Zakenreiziger
8 sep 2025
Positief: Personeel en service
Abraham
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Filipe
Zakenreiziger
5 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Filipe
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 โ Goed
Stephen
30 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephen
7 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
Edwin
Reisde met familie
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edwin
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 โ Goed
Gavin
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gavin
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 โ Goed
Elia, South Hedland
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elia
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 โ Redelijk
Lorraine michelle, Auckland
Reisde met partner
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Lorraine michelle
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 โ Uitstekend
Umesh
14 jul 2025
Umesh
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 โ Goed
Hannah
14 jul 2025
Hannah
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 โ Uitstekend
Rylie
12 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rylie
1 nacht verbleven in juli 2025
4/10 โ Matig
Seilosehina
9 jul 2025
Seilosehina
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
Bella
Zakenreiziger
24 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bella
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
KUINI, LURNEA
21 mei 2025
KUINI
2 nachten verbleven in mei 2025
6/10 โ Redelijk
Johnathan
Reisde met een groep, Zakenreiziger
1 mei 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Johnathan
5 nachten verbleven in maart 2025
8/10 โ Goed
Quintus
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quintus
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
Vishal
24 apr 2025
Vishal
6 nachten verbleven in april 2025
8/10 โ Goed
Robert
Zakenreiziger
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 โ Goed
MYOUNG CHUN
24 mrt 2025
MYOUNG CHUN
8 nachten verbleven in maart 2025
10/10 โ Uitstekend
Roselyn
12 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roselyn
4 nachten verbleven in februari 2025








