Motel L Hammarby Sjöstad
Hotel met een bar/lounge, in de buurt van Avicii Arena
Fotogalerie voor Motel L Hammarby Sjöstad





VIP Access
Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 60
inclusief belastingen en toeslagen
15 dec - 16 dec
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(157 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een regendouche
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(28 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een regendouche
Een privébadkamer
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Hammarby Alle 41, Stockholm, 12030
Over deze accommodatie
Motel L Hammarby Sjöstad
Gelijkaardige accommodaties

Best Western Plus Park City Hammarby Sjostad
Best Western Plus Park City Hammarby Sjostad
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
8.4 van 10, Zeer goed, 1.008 beoordelingen
De prijs is € 74
inclusief belastingen en toeslagen
21 dec - 22 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer SEK 125 per persoon
- Toeslag voor huisdieren: SEK 200 per accommodatie, per verblijf
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
L Stockholm
Motel L
Motel L Stockholm
Motel L Hammarby Sjöstad Stockholm
L Hammarby Sjöstad Stockholm
Hotel Motel L Hammarby Sjöstad Stockholm
Stockholm Motel L Hammarby Sjöstad Hotel
Hotel Motel L Hammarby Sjöstad
L Hammarby Sjöstad
Motel L
L Hammarby Sjostad Stockholm
Motel L Hammarby Sjöstad Hotel
Motel L Hammarby Sjöstad Stockholm
Motel L Hammarby Sjöstad Hotel Stockholm
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Motel L Hammarby Sjöstad
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Frank
Reisde met familie
2 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Frank
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Johannes
3 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Johannes
4 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
I.
Reisde met familie
31 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I.
9 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Melissa Martine Lutgarde
Reisde met familie
3 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Melissa Martine Lutgarde
4 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Jayne
3 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jayne
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Alexander
Reisde met een groep
30 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexander
2 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Fabian
25 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fabian
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Thomas
Reisde met een groep
17 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thomas
4 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Charles
17 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Charles
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Felix
Reisde met partner
8 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Felix
5 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Shaun
30 okt 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Shaun
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
29 okt 2025
Michael
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Dipanjan, Sandnes
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dipanjan
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Athol
Reisde met partner
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Athol
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Laura
Reisde met familie
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Laura
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Andrea
Reisde met partner
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrea
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jan Arne
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jan Arne
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
Reisde met partner
19 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
Reisde met familie
18 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
6 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Riccardo, Flörsbachtal
Reisde met partner
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Riccardo
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Corinna, Ditzingen
Reisde met een groep
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Corinna
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Gabriele
16 sep 2025
Positief: Netheid
Gabriele
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Hans -Günter
Reisde met partner
10 sep 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hans -Günter
8 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Niclas
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Niclas
1 nacht verbleven in september 2025








