Appartement, 2 slaapkamers | Een bureau, een laptopwerkplek, verduisterende gordijnen

Beoordelingen van Forenom Aparthotel Stockholm Alvik

3 out of 5
Forenom Aparthotel Stockholm Alvik
Vidaengsvaegen 9, Bromma

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 119 van 664 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 306 van 664 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 145 van 664 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 61 van 664 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 33 van 664 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Marlies Maria Elisabeth Gerarda Johanna

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is een prettig verblijf. Metro dichtbij.
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Lisa/ Forenom Customer Care op 9 jan 2024
Thank you for your review!We are happy to hear that you enjoyed the location.We hope to host you again in the future!All the best

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Guido

Hotel is OK. Fridge in the room is noisy. Breakfast fine but crowded and chaotic.
1 nacht verbleven in augustus 2018

4/10 – Matig

debelgen, brabant belgie

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
afgeleefd hotel t.o.v. 8 jaar geleden
Slaapzetel in de living was doorgelegen, je lag op de veren. Ontbijtruimte was ingericht met zetels waardoor er geen voldoende ruimte was om te ontbijten. Eén persoon moest voor alles zorgen waardoor er regelmatig het een en ander ontbrak. Eén van de liften was stuk, na één dag nog niet gemaakt. Bij een hotel met 15 verdiepen is dat een probleem. Slechte verluchting op de snikhete kameer
3 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Operations Manager op 26 jul 2018
Dear Debelgen, Onze excuses voor het eventuele ongemak dat u tijdens uw verblijf bij ons heeft ondervonden. We werken elke dag hard om onze gasten te verbeteren en het personeel te coachen. We stellen uw feedback op prijs en ondernemen actie. Beste wensen, Anneli Operations Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not a hotel
If you're looking for a hotel - It is not. this is an appartment rental complex for migrant workers in Stockholm. The hotel is occupied by migrant workers from India, Africa and Latin America. Parties at night, kids playing in the halls, buggies blocking the halls and elevators, etc. If you're looking for a regular hotel, spend 10-20 euro more and go to one of the 4 or 5 star ones within 5 minutes. Rooms are not cleaned daily. Will not stay here again.

6/10 – Redelijk

RS, Brusse.l

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Ligging ok - zeer slecht geslapen.
+ : goede ligging (vlak bij Metro), redelijke bedden -: gordijnen waren te klein zodat het al vanaf 05:00 licht was in de kamer en owv een luchtrooster die niet gesloten kon worden was het geluid van snelwegen metro de hele nacht te horen.

10/10 – Uitstekend

E

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfecte uitvalsbasis voor Stockholm
We verwachten een kamer, het bleek een appartement. En dat voor die prijs. Prima service (balie, gratis internet, films te leen) Goed (uitgebreid) ontbijtbuffet! Dicht bij de metro. Zeker een aanrader wanneer je een paar dagen Stockholm gaat bekijken.

8/10 – Goed

Martijn, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideaal een eigen appartementje voor een lage prijs!
Het hotel is 2 minuten van het metrostation Alvik gelegen. Goed ontbijt en aardig personeel. Er is zelfs een strijkijzer/plank aanwezig op de kamer.

8/10 – Goed

E, Almere

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Goed bereikbaar hotel kamers ruim opgezet
Een keurig hotel, ruime kamers, worden standaard maar 1 x per week schoongemaakt. Ligt een beetje buiten de stad maar is met 3 metrolijnen goed te bereiken het hotel ligt naast het station. keurig en duidelijk ontvangst, net ontbijt.

4/10 – Matig

l, capelle aan den ijssel

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niet ver van het centrum wel erg eenvoudig
Hotel Bromma is niet ver van een metrostation en niet ver van het stadscentrum. Het hotel zelf is echter erg eenvoudig en niet goed onderhouden. In feite zijn het kleine appartementen en zijn er mensen die daar voor een langere periode verblijven. Daarom moet je zelf je afval naar buiten brengen en je wasbak/douche schoonmaken. Dit hadden wij niet meteen door. Nog nooit zoiets meegemaakt: wij hadden immers een "hotel" geboekt. Wat handig is is de kitchenette. Als je heel de dag op stap bent geweest en niet te veel geld wilt uitgeven aan een duur dîner, dan kun je daar iets opwarmen of zelfs klaarmaken.

8/10 – Goed

Mar

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo correcto, limpio, equipado y en buen estado. Facil acceso en tranporte público. El sofá cama un poco incómodo. Al baño le iría bien una mejor luz y espejo para poder maquillar.
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Tony

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La disponibite et les services inclus
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Forenom team op 2 mei 2024
Thansks for staying with us and well come back.

6/10 – Redelijk

Jennifer

9 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Stella Customer Care op 26 mrt 2024
Hi Jennifer,Thank you for taking the time to give us a review. We are glad to see that you enjoyed your stay with us and hope to see you again soon!

6/10 – Redelijk

Julian

Zakenreiziger
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Stella Customer Care op 20 mrt 2024
Hi Julian! Thank you for taking the time to leave us a review. We hope that you enjoyed your stay with us and that we can welcome you back soon!

10/10 – Uitstekend

Stefan

Positief: Netheid, comfort kamer
5-stjärnig Personal.
Kundservicen är fenomenal, och personalen, från den skrattande natt killen som mot alla ods fick igång kaffemaskinen kl.05.00 så vi fick i oss energi. Telefonkundtjänsten som gjorde att vi kunde checka in mycket tidigare, då vårt jobb blev avbrutet pga kylan och kl. var bara 9 på morgonen. Till den mycket gladlynte rumrenhållnings" konsulten" som hjälpte till att få oss otekniska,att öppna dörren.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Lisa/ Forenom Customer Care op 9 jan 2024
Tusen tack för din fina feedback! Vad roligt att höra att du varit nöjd med vår service.Vi hoppas få se er igen hos oss!Med vänliga hälsningar

6/10 – Redelijk

Susanne

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Stella Customer Care op 20 mrt 2024
Hi Susanne! Thank you for your feedback. Hoping to welcome you soon again!

4/10 – Matig

Urban

Kallt
Rummet var extremt kallt när jag kom och det blåste från ventilationen och den gick inte att stänga av. Första natten sov jag med dubbla täcken för att kunna sova. Jag skulle tro att det var ca 15 grader i rummet. Jag kontaktade Forenom och under dagen fixade de till det värsta. Jag fick sova med dubbla täcken även andra natten även om det var något varmare.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Lisa/ Forenom Customer Care op 9 jan 2024
Hej Urban,Vi beklagar besväret du haft under din vistelse hos oss. Vi strävar efter att förbättra förhållandena och hoppas kunna ge en bättre upplevelse vid framtida besök. Tack för er feedback.

8/10 – Goed

Mats

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Simon

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Simon

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Regina

2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Forenom Customer Care op 4 dec 2023
Thank you for review, we hope we get to welcome you again!

4/10 – Matig

Tilde Elin

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

eric

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer
The kitchen area was lacking some tools. The room felt a little bit worn
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Monica

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
Lortig madrass
Allt var bra tills sista dagen då vi plockade lakanen ur sängarna. Madrasserna var så skitiga så jag blev illamående när jag såg vad vi legat på.
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid
Conveniently located a few minutes' walk from a metro station, the hotel was a nice, quiet space to return to after busy days in Stockholm. The only things I would note are the electrics not being great - wires not being hidden properly and one electrical socket not properly connected - but otherwise a lovely place and well equipped.
Reactie van Best regards Customer Care op 16 aug 2023
We are happy that you liked the location and the hotel. Thanks about eletcrics feedback.Welcome back!

10/10 – Uitstekend

Patrice

Positief: Netheid, comfort kamer
12 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Best regards Customer Care op 9 aug 2023
Thank you Patrice !

10/10 – Uitstekend

Lena

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Best regards Customer Care op 8 aug 2023
Thank you Lena for the great respons.

8/10 – Goed

Kevin

Positief: Netheid
Everything was ok.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Best regards Customer Care op 4 aug 2023
Thank you Kevin!

4/10 – Matig

Stefan

2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Christen

1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Best regards Customer Care op 27 jul 2023
Thanks!

10/10 – Uitstekend

Ruben

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I would recommend this property for the following reasons. Great service and happy, store within the property, parking garage and spacious rooms. Very affordable for the budget travelers. We absolutely loved it! Thank you!
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Best regards Customer Care op 17 jul 2023
Thank you for the kind words! Hope to see again.

8/10 – Goed

Hanh Thi Hong

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Renovering av Baderom
Trenger nye utstyrer/møbler i baderom, ikke minst toalettsete, dusje dør..
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Best regards Customer Care op 27 jul 2023
Ok, thank you for the feedback. Have a good day.

4/10 – Matig

Gyusung

8 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Best regards Customer Care op 17 jul 2023
Thanks.

4/10 – Matig

Espen

Reisde met familie
Negatief: Netheid
Svakt
Grei beliggenhet. Dårlig renhold, komfort (slitt leilighet og møbler og råte på badet) og dårlig kommunikasjon med staben.
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Selma op 10 jul 2023
We are really sorry to hear that your room didn't meet your expectations. We take seriously and we will investigate on what has happened. Thank you for letting us know!

6/10 – Redelijk

Mohamad

1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Julia

Positief: Netheid
Mediokert
Vi fick ingen kod för att komma in på rummet, var tvungen att ringa supporten som kostade pengar. Det var svartmögel i hela badrummet. Madrassen var nopprig så det kändes som man sov i grus. Annars var det bra läge, nära city med tunnelbana & ett litet torg i närheten med ICA och fik.
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Bästa hälsningar, Customer Care & Sales op 4 jul 2023
Hej Julia! Vi beklagar att koden inte kom direkt som utlovat, kan det ha berott på att ni var sena med att lägga in gästuppgifter eller ID-verifiera er? Det är givetvis inte OK att rummet inte lever upp till förväntat standard och vi tar detta vidare till anläggningsansvarig.

8/10 – Goed

Johanna

4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Best regards Customer Care op 17 jul 2023
Thank you!

8/10 – Goed

Paula

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Best regards Customer Care op 17 jul 2023
Thank you!

6/10 – Redelijk

Nancy

Okay but small
VERY small room. Annoying entry system.- had to haul our luggage along way from parking lot and up a flight of stairs to front entrance. Weren’t give door code until 4 pm on day of arrival. Close to subway station
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Best regards Customer Care op 17 jul 2023
Thanks for the feedback, the check in is always at 4 pm.

4/10 – Matig

max

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Best regards Customer Care op 17 jul 2023
Thanks!

6/10 – Redelijk

Michel

4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Best regards Customer Care op 17 jul 2023
Thank you!

4/10 – Matig

Christos

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Best regards Customer Care op 17 jul 2023
Thanks.

10/10 – Uitstekend

Om

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely atmosphere. Cozy and clean rooms with everything you need. 10/10 would recommend
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Selma op 15 mei 2023
Thank you for the review and for feeling that you can recommend us to other travelers! Welcome back to Forenom in the future!

4/10 – Matig

Larisa

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Selma op 15 mei 2023
We're sorry to hear that you're not happy with your stay. You can always reach out to our 24/7 Customer care for any concerns. We hope that we can welcome you back in the future!

10/10 – Uitstekend

Stefan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Team Forenom op 16 mei 2023
Tack Stefan! Välkommen åter!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Best regards, Customer Care & Sales op 24 apr 2023
Hi! Thank you for the review. Welcome back!

2/10 – Ontzettend slecht

Patric

Zakenreiziger
Sängen var helt okey, och de gemensamma ytorna var bra! Däremot så luktade hela rummet avlopp och toalettfönstret var tejpat med plast, samt att färgen flagnade väldigt mycket på både dörr och fönster på toan.
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Yvonne/ Customer care & Sales op 29 mrt 2023
Hej,Tack för att du tagit dig tid till att ge oss feedback. Den är mycket viktig för oss. Vi är ledsna att höra att vi inte mötte er förväntan under er vistelse. Vår kundtjänst finns tillgängliga 24/7 och man kan även nå oss via vår hjälpsida under vistelsen för att få hjälp. Vi hoppas ni väljer Forenom igen i framtiden!Med vänlig hälsning

6/10 – Redelijk

Viviana

2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Yvonne/ Customer care & Sales op 29 mrt 2023
Thank you for leaving us feedback,Hope to see you again soon!Best regards

10/10 – Uitstekend

Emil

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Yvonne/ Customer care & Sales op 29 mrt 2023
Thank you for leaving us feedback,Hope to see you again soon!Best regards