Fotogalerie voor Split Palace Luxury Retreat





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Kabelzenders
Alle foto's voor Deluxe studio laden

Deluxe studio
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Keuken
Een vaatwasser
Lcd-televisie
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Mihovilova sirina 13,, Split, Splitsko-dalmatinska županija, 21000
Over deze accommodatie
Split Palace Luxury Retreat
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Kastel 1700
Hotel Kastel 1700
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 611 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie aangerekend. Deze belasting wordt per seizoen aangepast en geldt mogelijk niet het hele jaar lang. Er gelden mogelijk ook andere uitzonderingen en kortingen. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 oktober t/m 31 maart betaal je EUR 1.86 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 0.93 per nacht voor gasten tussen 12-17 jaar oud. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 12 jaar oud.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 april tot 30 september betaal je EUR 2.50 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.25 per nacht voor gasten tussen 12 en 17 jaar oud. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 12 jaar oud.
- Bestemmingstoeslag: EUR 2 per persoon per nacht. Deze toeslag geldt niet voor kinderen jonger dan 11 jaar.
- Schoonmaakkosten: EUR 15 per accommodatie, per verblijf
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 50 per voertuig (enkele reis, voor maximum 3 personen)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert uitsluitend contant geld
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
Split Luxury Retreat Split
Split Palace Luxury Retreat Split
Split Palace Luxury Retreat Guesthouse
Split Palace Luxury Retreat Guesthouse Split
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Split Palace Luxury Retreat
9,4
Uitzonderlijk
9,6
Netheid
9,2
Voorzieningen
9,4
Personeel en service
9,2
Milieuvriendelijkheid
9,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met een groep
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Michael
Reisde met familie
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
5 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Stewart
Reisde met partner
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stewart
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Nicole
Reisde met partner
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicole
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ross
Reisde met familie
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ross
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jillian
Reisde met partner
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jillian
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Gabriella
9 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gabriella
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Margaret
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Margaret
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Marcus
Reisde met partner
27 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marcus
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Victoria
Reisde met partner
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Victoria
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Michaël
9 aug 2025
Michaël
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Kevin, Toronto
25 jul 2025
Kevin
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Toni
15 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Easy to recommend.
Toni
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Kelsey
Reisde met partner
11 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kelsey
4 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
eva andrea
Reisde met familie
7 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lite men godt
eva andrea
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
5 jul 2025
Michael
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Sergio
Reisde met partner
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sergio
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Annelie
Reisde met een groep
21 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Annelie
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Arup
Reisde met partner
19 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Arup
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Stephen
Reisde met een groep
18 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephen
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
kwaiwing
Reisde met partner
15 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kwaiwing
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Liam
10 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Liam
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Amanda
28 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amanda
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
C.
Reisde met partner
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
C.
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Robert
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect spot in Split




Robert
3 nachten verbleven in mei 2025