Spalato Luxury Rooms

4.0-sterrenaccommodatie
Bed & breakfast met een restaurant, op enkele stappen van Boulevard van Split

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,4 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Restaurant

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

9,0 van 10
Fantastisch
(15 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 25 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Petra Priora 8, Split, Hrvatska, 21000

In de buurt

  • Vismarkt - 1 min. wandelen - 0.0 km
  • Boulevard van Split - 2 min. wandelen - 0.2 km
  • Kathedraal van Sint-Domnius - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Paleis van Diocletianus - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Standbeeld Gregorius van Nin - 3 min. wandelen - 0.3 km

Lokaal vervoer

  • Split Station - 10 min. wandelen
  • Split (SPU) - 40 min. rijden

Restaurants

  • ‪Bokeria - ‬1 min. wandelen
  • ‪Sanctuary Bar - ‬1 min. wandelen
  • ‪baza - street food and bar - ‬1 min. wandelen
  • ‪Bosso steak & burger house - ‬2 min. wandelen
  • ‪Kavana Central - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Spalato Luxury Rooms

Bed & breakfast met een chique stijl niet ver van Paleis van Diocletianus
Niet ver van Boulevard van Split en Haven van Split ligt Spalato Luxury Rooms, waar je geniet van een droogkuis/wasserijservice, een restaurant en nog veel meer. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via wifi in de kamer.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Fietsverhuur, een shuttleservice van/naar de luchthaven en hulp bij uitstappen/tickets
  • Bagageopslagruimte, rookvrije accommodatie en conciërgeservice
  • Een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Spalato Luxury Rooms bieden voordelen zoals luxe beddengoed en laptopwerkplekken, bovenop voorzieningen zoals airconditioning en kluisjes.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met premium tv-zenders
  • Waterkokers, verwarming en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)

Eten en drinken

  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Konoba Marul

Dingen om te doen

  • Fietsenverhuur

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Receptie met beperkte openingsuren
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De receptie is dagelijks geopend van 08.00 uur tot 22.00 uur.
Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 22.00 uur te arriveren. 
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 2 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 40.00 per voertuig (retour)
  • Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen betaling

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Spalato Luxury Rooms B&B Split
Spalato Luxury Rooms B&B
Spalato Luxury Rooms Split
Spalato Luxury Rooms Split
Spalato Luxury Rooms Bed & breakfast
Spalato Luxury Rooms Bed & breakfast Split

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Spalato Luxury Rooms?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Bij deze bed & breakfast zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Spalato Luxury Rooms inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Spalato Luxury Rooms uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Biedt Spalato Luxury Rooms een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 40.00 per voertuig.

Waar staat Spalato Luxury Rooms?

Deze bed & breakfast ligt in Oude stad van Split, vlak bij Nakic-paleis, Boulevard van Split en Paleis van Diocletianus. Ook Haven van Split en Strand Bacvice liggen op een kwartiertje wandelen. Split Station ligt op 10 minuten wandelen en naar Station Split is het 29 minuten wandelen.

Beoordelingen over Spalato Luxury Rooms

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 69 van 151 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 47 van 151 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 28 van 151 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 151 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 151 beoordelingen

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Rowin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Top locatie in het centrum van Split, wel lastig te vinden. Verder heeft het gebouw geen lift en bevinden de kamers zich op de 4de verdieping. Kamer zelf was prima.
3 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Luz

Positief: Netheid
Nice lication
2 nachten verbleven in oktober 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Fátima

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La habitación tenía humedades por todos lados del baño. No había agua caliente cuando nos duchábamos y no vinieron en ningún momento a limpiar la habitación todo el tiempo que estuvimos. Le pregunté a la persona encargada del hotel, qué ocurría con el agua caliente y me dijo “funciona como siempre”, lo que me hace pensar que esta persona era consciente del problema que había con el agua caliente, ya que ni se acercó a solucionarlo ni hizo nada por intentar darnos una alternativa. Realmente lo único bueno que tenía era la ubicación que estaba en pleno centro, lo demás deja mucho que desear.
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Naomi

3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Yee

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient to everything.
3 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Lindsey

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was in a convenient location to walk to many things. We were able to pay for them to arrange pickup at the airport which was nice. The room was pretty clean and easy to check in to. Make sure you are prepared to pay in cash though.
2 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

simon

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Found it difficult to find the property
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Alberto

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great property even though does not have laundry as advertised on expedia
3 nachten verbleven in september 2025

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service
Aucune reception à notre arrivée. Aucunes informations données. Pas de bagagerie comme c'était énoncé dans l'annonce donc a la vue de tous dans un hall sans surveillance. Aucun retours aux messages envoyés. À nous de se débrouiller accueille déplorable. Ménage pas fait durant la semaine serviettes changé qu'une fois. Au prix de la chambre très déçues
7 nachten verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Karen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
So many stairs to get to. Not positioned on the map as right place.
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Mladen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
All Top
1 nacht verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Ulf

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Things to be improved

Several things in the info we got beforehand were not correct. No breakfast was available No concierge No receptionist available most of the time No daily cleaning. Only change of towels. No shampoo
4 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
O acesso com malas não é o melhor, algumas escadas para acessar os quartos, mas se trata de centro histórico, basicamente todas as acomodações são assim, malas grandes e pesadas que é a grande dificuldade. Quartos bem amplos e limpos. Não tem luxo, um básico muito bom. Clean! Banheiro muito bom.
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Bjørn Harald

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Erna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in juli 2025

4/10 – Matig

Abi

Reisde met een groep
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, voorzieningen
No hot water, used toiletery amenities in washroom, no blanket on bed??
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Joanne

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This property is well situated and is true to the pictures. The room was spacious and well appointed. The entrance was a bit rough and the first set of stairs were dirty but this property shares the building. The floor with the rooms is very secure and renovated. Ivica was very helpful and met us to lead us to the property.
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Julie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Maree

1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Kristin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Duke was amazing in his helpfulness and enthusiasm!!! I loved the room and bathroom-everything was great! I would recommend signage as it is hard to locate.
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Annette

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was lovely, and being in Old Town, surrounded by lots of interesting sights and great eateries. It is quite noisy outside and the sound carried in, but it didn't bother us too much. The hosts were friendly, very helpful, quick to respond, and shared great information. They also went above and beyond to meet the delivery driver who brought our luggage after it missed the flight, and bring it to the room for us. We were very appreciative. Highly recommend.
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Maria Hovda

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Ai teck Johann, Singapore

Reisde met partner
Positief: Netheid
Don't drive as it's difficult to find parking lots nearby. Apartment is not a hotel so no manned reception. Difficult to locate apartment.
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Sharon

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quiet, convenient, nice room. Stayed just one night.
1 nacht verbleven in september 2024