Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Best Location Rooms





Best Location Rooms bevindt zich dicht bij Strand Bacvice en Haven van Split en biedt 3 strandbars, een terras en een kapsalon. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen

Dicht bij het strand
Dit pension biedt rechtstreekse toegang tot het strand. Geniet van strandstoelen en strandparasols aan het zandstrand. Ontspan en trakteer jezelf op een verfrissende cocktail in een van de 3 strandbars. Snorkelen is een populaire activiteit in de buurt, die je zeker eens moet checken.


Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Vloerverwarming (badkamer)
Een bidet
Alle foto's voor Eenvoudige tweepersoonskamer laden

Eenvoudige tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Vloerverwarming (badkamer)
Een regendouche
Alle foto's voor Luxe tweepersoonskamer laden

Luxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Vloerverwarming (badkamer)
Een bidet
Alle foto's voor Familie driepersoonskamer laden

Familie driepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Vloerverwarming (badkamer)
Een bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

11 Ul. Vlahe Bukovca, Split, 21000
Over deze accommodatie
Best Location Rooms
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie aangerekend. Deze belasting wordt per seizoen aangepast en geldt mogelijk niet het hele jaar lang. Er gelden mogelijk ook andere uitzonderingen en kortingen. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 oktober t/m 31 maart betaal je EUR 1.86 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 0.93 per nacht voor gasten tussen 12-17 jaar oud. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 12 jaar oud.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 april tot 30 september betaal je EUR 2.50 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.25 per nacht voor gasten tussen 12 en 17 jaar oud. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 12 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen betaling
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
Best Location Rooms Guesthouse Split
Best Location house Split
Best Location Rooms Split
Best Location Rooms Guesthouse
Best Location Rooms Guesthouse Split
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Best Location Rooms
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
28 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Juan Carlos
15 apr 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
DEBEN MEJORAR LA COMUNICACION Y EL CHEK IN
Juan Carlos
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Thomas
1 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thomas
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Thomas
28 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thomas
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Les
4 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location
Les
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect for a short stay
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Tural
28 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean and today basement rooms.
Tural
1 nacht verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
Katja
Reisde met huisdieren, Reisde met partner
12 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katja
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Klara Ásrún
19 jul 2022
Klara Ásrún
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Jacob
Reisde met een groep
15 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Really nice!! Recommend
Jacob
2 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Josef
17 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Idealer Standort
Josef
1 nacht verbleven in september 2021
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
1 sep 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lever på ingen måde op til beskrivelsen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Francisco
13 aug 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Francisco
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Stian
9 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stian
4 nachten verbleven in juli 2021
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
8 jul 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
alain
1 okt 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon rapport qualité/prix
alain
4 nachten verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Eduardo José Pablo Martín
27 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eduardo José Pablo Martín
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Crimson
20 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Split Best Locations stay
Crimson
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Zeljko
22 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeljko Stockholm
Zeljko
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019