Hotel The Grang Jungmun
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Seogwipo
Fotogalerie voor Hotel The Grang Jungmun





Beoordelingen
9,0 op 10 โ
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is โฌย 47
inclusief belastingen en toeslagen
1 dec - 2 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Premium Double Room laden

Premium Double Room
Alle foto's voor Executive kamer laden

Executive kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Premium tweepersoonskamer laden

Premium tweepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een patio
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
2 slaapkamers
Alle foto's voor Grang Family Room laden

Grang Family Room
Alle foto's voor Grang Executive Family Room laden

Grang Executive Family Room
Alle foto's voor Terrace Family Twin laden

Terrace Family Twin
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

19, Saekdaljungang-ro, Seogwipo, Jeju, 63534
Over deze accommodatie
Hotel The Grang Jungmun
Gelijkaardige accommodaties

Stay In Jeju
Stay In Jeju
- Keuken
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Ontbijt beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 374 beoordelingen
De prijs is โฌย 63
inclusief belastingen en toeslagen
25 nov - 26 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bijย check-inย worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Tijdens de voorjaarsvakantie geldt bij check-in een minimumleeftijd van 19.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vรณรณr aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor een spelletje golf. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel The Grang
Hotel The Grang Jungmun Hotel
Hotel The Grang Jungmun Seogwipo
Hotel The Grang Jungmun Hotel Seogwipo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel The Grang Jungmun
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2025
2/10 โ Ontzettend slecht
Kin Fun
Reisde met familie
28 sep 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kin Fun
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 โ Goed
Wing Man
Reisde met familie
22 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wing Man
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 โ Goed
yeungjun
Reisde met familie
4 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yeungjun
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
Youngchol
29 mei 2025
Youngchol
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
sookhee
Reisde met familie
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sookhee
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
CHANGHWAN
Zakenreiziger
10 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHANGHWAN
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
Jangho
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
๊ตฟ
Jangho
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 โ Goed
EunHEE
13 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
๋ฐ์ฝ๋์ฌ์ฉ์ ํ ์์์
EunHEE
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
Su yeon
Reisde met familie
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ํธ์ํ



Su yeon
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
BYEONG HYEON
Reisde met familie
19 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
๊ฐ์ฑ๋น ์ข์ ํธํ
BYEONG HYEON
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 โ Uitstekend
Kyung-A
13 dec 2024
Kyung-A
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 โ Uitstekend
sung hee
Reisde met familie
6 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sung hee
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 โ Uitstekend
SANG HYUK
20 nov 2024
Positief: Personeel en service
SANG HYUK
3 nachten verbleven in november 2024
6/10 โ Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
20 nov 2024
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 โ Uitstekend
Seok-Kwon
Zakenreiziger
8 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Seok-Kwon
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 โ Uitstekend
Hong Suk
8 nov 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hong Suk
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 โ Goed
BYOUNGJUN
18 okt 2024
BYOUNGJUN
3 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 okt 2024
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 โ Redelijk
Hellen
11 okt 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hellen
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 โ Uitstekend
Eun Gyeong
Zakenreiziger
11 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eun Gyeong
3 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 โ Goed
JEONHO
Reisde met familie
5 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
์ฒญ๊ฒฐ
JEONHO
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 โ Uitstekend
HARUNA
Reisde met een groep
4 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HARUNA
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 โ Goed
jae hyeong
Zakenreiziger
27 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
jae hyeong
3 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 โ Goed
jungeun
Reisde met familie
18 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
๊ฐ์ฑ๋น์ต๊ณ
jungeun
3 nachten verbleven in augustus 2024








