Feestzaal

Beoordelingen van Grand Hotel Senica

3 out of 5
Grand Hotel Senica
Hurbanova 16A, Senica

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 14 van 23 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 6 van 23 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 23 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 23 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 23 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Klaus Munk

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very personal handling with fantastic service and support. If I should mention one negative thing (and I really don’t want to) is that they could reduce the amount ‘perfume’ when arriving in the lobby. Luckily not that bad in the rooms.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Simona op 29 sep 2023
Hi Klaus ,thank you for your amazing feedback and I am sorry for the spray in the reception , we will be more careful next time .Best regards Grand Hotel

8/10 – Goed

john

2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Simona op 31 jul 2023
Hello John ,Thank you for your feedback.Best regards Grand Hotel Senica

8/10 – Goed

Milan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Simona op 31 jul 2023
Dobrý deň pán Milan ,Ďakujeme za vaše hodnotenie .S pozdravom Grand Hotel Senica

6/10 – Redelijk

Lisa

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Disappointed
The hotel advertises a restaurant but it was mint open. There was nobody on reception. There were men arguing loudly and a lot of bangs and crashes until 11pm. I did not feel safe.
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Simona op 26 okt 2022
Hello Lisa .Thank you for your feedback and i like to apologize for your bad experience in are hotel. We will look in to are advertising .The reception is open only in the morning from 6.30 to 12.00 do to covid restriction and because of we are small bussiness.Again i am very sorry about your stay .Kind regard Simona Reception Grand Hotel Senica

8/10 – Goed

Markéta

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Útulný hotýlek v centru kousek od golfu
Velmi hezký hotýlek v centru kousek od náměstí u hlavní silnice. Skvělá snídaně. Škoda, že je wellness v rekonstrukci. Jen by mohlo být mnohem méně vůně v pokojích. Byla nastříkaná i na závěsech a nešla vyvětrat. Citlivým lidem by to mohlo dělat problém.
2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

linda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Family visit
2 nachten verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

Robert

Reisde met familie
Positief: Netheid
Wellness facility out of service!
Decent hotel for one night, but don't expect working wellness facility (out of service for couple of months already, you'll get this info on your check in, of course you cannot cancel your booking anymore), nor 24/7 reception. If you need anything from the reception you need to wake up and come down between 0700-0900am no matter what. Same with the breakfast. Lounge bar / restaurant not in service as well.
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Emil

1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Arto

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location
Very good location, spacy and clean room, minibar with good selection. FriendIy staff and nice breakfast. Good parking place.
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Martin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Stanislav

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice accomodation
Pleasant and helpful staff, good service, clean rooms, nice location
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Wojciech

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Michal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Grand Hotel Senica
S hotelem jsme byli velmi spokojeni. Všude čisto a voňavo :-) Malý, hezký wellness. Snídaně taky ok. Velké plus hotelu jsou jeho zaměstnanci. Měli jsme štěstí na samé milé a usměvavé dámy. Jediná drobná vada hotelu je jeho umístění u docela rušné silnice. Takže kdo má lehké spaní a potřebuje mít v noci otevřené okno, měl by si vybrat pokoj s okny situovanými do parku.
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Kein Essen zum Abend möglich und 22 Uhr schließt die Bar. Zudem wirkt eine Frühstücksbedienung sehr genervt wenn man einen 2ten Kaffee möchte.
6 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Serhij

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Dragos

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel with amazing staff
3 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Wojciech

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Cynthia D

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very spacious room. Bed was very comfortable. Breakfast was adequate. Receptionist was pleasant and helpful
1 nacht verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

Bohumil

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Výborné ubytování i personál
1 nacht verbleven in oktober 2017
Veľmi pekne Vám ďakujeme a tešíme sa opäť na Vašu návštevu. Team Grand Hotel Senica

10/10 – Uitstekend

Heinz

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2017

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Grand experience
Great hotel in this area would recommend
1 nacht verbleven in september 2017
Dear Guest, We are very happy that you enjoyed your stay in our hotel. We are looking forward to welcome you again. Best regards Miriam Mackulinová Reception Grand Hotel Senica

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
Nice hotel, friendly stuff, breakfast (not included) was ok.
1 nacht verbleven in augustus 2017
Reactie van Miriam op 21 sep 2017
Dear Guest, thank you for your review. Let me inform you that we completely changed our breakfast offer, so we hope our guests will be more satisfied with it. Best Regards Miriam Mackulínová Reception Grand Hotel Senica

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer