Ingang accommodatie

Beoordelingen van Le Grandeur Palm Resort Johor

4 out of 5
Le Grandeur Palm Resort Johor
Jalan Persiaran Golf, Off Jalan Jumbo, Senai, Johor

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 72 van 315 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 142 van 315 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 70 van 315 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 18 van 315 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 315 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Teun

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Prima
Goede service, aardig personeel, eten is goed, wel wat achterstallig onderhoud
13 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Zakelijk en golf hotel
Luxe, maar kan wel wat onderhoud gebruiken

6/10 – Redelijk

JBM

Positief: Personeel en service
Prima hotel, goede prijs-kwaliteitverhouding
Prima hotel met een fijne ligging. Kamers zijn netjes, beetje verouderd. Eten is goed. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Vanuit hier kun je gemakkelijk Singapore bezoeken.

8/10 – Goed

Xavier

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Chan Wai

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
the golf course
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Natcha

1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Chong Joo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Spacious room
Stay at upgraded room. Very clean . Toilet light dim as one side of mirror lamp not working. Overall good experience
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Mui Lin Evelyn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice quite relaxing
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Hyang Hee

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
자주 가는 곳입니다. 직원들도 친절하고 식음료도 가성비가 높아요. 그런데 시설 유지 보수에 어려움을 겪고 있는지 수영장의 선베드는 온전한 상태인 것이 거의 없어서 매우 불편했고 수질도 예전에 비해 많이 나빠졌는데 통 개선되지 않는것 같아서 아쉽습니다.
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

C

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Limited choice of restaurant
3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Wah Seng Philip

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The front desk staff was very helpful and professional in assisting me for my check-in to the resort for a 2 night stay. Despite the official check-in time was 3 pm, I arrived early at 1.30 pm and they do the necessary arrangement for me to check-in at 2 pm instead - really appreciate their kind help and assistance in this matter. Thank you.
2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Kee

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Very comfortable and peaceful location. I’ll definitely stay there again
1 nacht verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

VAI HENG

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

DON HAENG

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Le Grandeur Palm Resort Johor op 6 nov 2022
Dear Don Haeng, Thank you for staying with us. We hope to see you soon

6/10 – Redelijk

YONGMIN

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
숙소방은넓고편안한데주위가청결하지않다.시설이너무노화돼서개선이필요한것같다.
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Le Grandeur Palm Resort Johor op 6 nov 2022
Dear Yongmin, Thank you for staying with us and we noted on the comment mention. We hope to see you soon

2/10 – Ontzettend slecht

Irene

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall experience is bad. Towels are old and dirty, when askef for additional towels, the staff said there will be 20MYR charge per towel. Bedsheet has stains. Bathroom run out of toilet paper and kleenex. Bathtub is old and has stains. Hotel stuffs still working moving room furnitures, mattresses at around 9PM, wheeling ot on the hallway making loud noises. Phone in the room doesn't work well, having difficulty tryingto call the front desk.
3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Le Grandeur Palm Resort Johor op 6 nov 2022
Dear Irene, We apologise that you have had a less than pleasant experience at the resort and hope that you will give us an opportunity to present a better impression to you the next time.Thank you for taking the trouble to provide your feedback. We value it as it tells us what we are doing right or wrong and helps us to maintain or improve our standards at all times.

6/10 – Redelijk

WAN

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Le Grandeur is a far cry from its 5-Star predecessor Hotel Sofitel. The rooms and the building look tired and not well-maintained. To be fair to them, the COVID pandemic has probably halted a lot of recent maintenance work. But the building looks like it has not been maintained for several years already.
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Le Grandeur Palm Resort Johor op 12 jan 2022
Dear Valuable Guest, Thank you so much for your review Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Acceptable if not high expectation
Not spotless clean - have stains on bedsheets, a little dusty but it's ok just wear the slippers, TV screen is not watchable, have mosquitoes but can ask for mosquito repellent, it's a quiet environment but aircond & refrigerator buzzing sound is a little loud.
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Le Grandeur Palm Resort Johor op 2 dec 2021
Thank you for your feedback about your stay and we will improves on the area you had mention to us.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van Le Grandeur Palm Resort Johor op 23 dec 2020
Thank you for staying with us and hope to see you soon.

10/10 – Uitstekend

Mohd Hafiz

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Great
2 nachten verbleven in december 2020
Reactie van Le Grandeur Palm Resort Johor op 23 dec 2020
Thank you for staying with us and hope to see you soon.

10/10 – Uitstekend

Nadia Natashah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van Le Grandeur Palm Resort Johor op 23 dec 2020
Thank you for staying with us and hope to see you soon.

10/10 – Uitstekend

mohd sharill

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Le Grandeur Palm Resort Johor op 21 okt 2020
Thank you for staying with us

8/10 – Goed

muhamad

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Le Grandeur Palm Resort Johor op 4 sep 2020
Thank you for staying with us and we hope to see you soon

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
old building and room quite old.. Got half dead cockroach in room. Lucky upon calling room service is quite responsive.
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Le Grandeur Palm Resort Johor op 17 aug 2020
Dear Guest, We apologized for the inconvenience cause to your side. Thank you for letting us know so that we could improve.

10/10 – Uitstekend

Nurul

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Room was good.. i like the ambience although its a old hotel. Selection of breakfast also nice
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Le Grandeur Palm Resort Johor op 13 feb 2020
Dear Nurul, Thank you for your comment and letting us know us what you like during your stay. We hope to see you soon.

10/10 – Uitstekend

CECILIA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
whgd
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Le Grandeur Palm Resort Johor op 14 feb 2020
Dear Ms Cecilia, Thank you for staying with us and we looking forward for your next arrival.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Power shout down couple of times and service takes 1hour to come
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Le Grandeur Palm Resort Johor op 13 feb 2020
Dear Valuable Guest, We sincerely apologized for the inconvenience that had cause to you during your stay. We hope in future you will be able to enjoy your stay here.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quiet, good food & helpful staff.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Le Grandeur Palm Resort Johor op 20 jan 2020
Thank you for your feedback and we hope to see you soon.

10/10 – Uitstekend

Hyun Soo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Le Grandeur Palm Resort Johor op 15 jan 2020
Thank you for staying with us, we hope to see you soon

8/10 – Goed

Violet

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Be prepare of the freezing aircon temperatures at night
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Le Grandeur Palm Resort Johor op 6 jan 2020
Dear Ms Violet, Thank you for taking the trouble to write a review of your recent stay at our resort. We hope to see you here again soon.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Good service, good price, update needed
The place is fine, service is very helpful and kind. The rooms are ok, need renovation and update.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Le Grandeur Palm Resort Johor op 6 jan 2020
Dear Valuable Guest, Thank you very much for taking the trouble to write a review of your recent stay at our resort. We do have some room that had refurbished recently and we look forward to welcoming you to our resort again in the near future.

10/10 – Uitstekend

Munyong

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Le Grandeur Palm Resort Johor op 3 feb 2020
Dear Munyong, Thank you so much for your reviews and letting us know your stay experience

6/10 – Redelijk

MOON WON

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Le Grandeur Palm Resort Johor op 3 feb 2020
Dear Moon Won, Thank you for staying with us and letting us know your stay

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quiet and near airport.........................,,,
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van le grandeur palm resort johor op 12 dec 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us and your review.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like the place because it is spacious and full of greenery around. Also the price is attractive. What I do not like is that the breakfast is not as good as last time.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Le Grandeur Palm Resort Johor op 25 nov 2019
Thank you for your comment regards to your recent stay. We hope you will have better stay with us in near future

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Children playground
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Le Grandeur Palm Resort Johor op 12 nov 2019
Thank you for your review

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pettynyt tasoon ja palveluihin
Ensimmäisen huoneen pesualtaan vettä ei saatu poistumaan korjausmiehenkään toimesta. Television kuvanlaatu oli surkea. Avaimet toimivat satunnaisesti ja niitä jouduttiin toistuvasti päivittämään. Huoneen vaihdon jälkeen vesisysteemit toimivat, mutta valosysteemit olivat sekaisin. Huonepalvelulta tilattujen lisävesien toimittaminen kesti tunnin verran ja toteutui kolmen ylimääräisen soittokerran jälkeen! Hotellin yleinen siisteystaso oli surkea ja ravintolapalvelujen taso oli romahtanut. Kokemusta tästä hotellista on minulla ainakin viideltä aikaisemmalta majoituskerralta. Hotelli vaati pikaista renovointia ja palvelujen roimaa parantamista!
4 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Le Grandeur Palm Resort Johor op 11 nov 2019
We have noted your comments with regards to your room and regret that that you did not have an altogether perfect experience while staying with us. Undeniably our hotel is due for an upgrade and plans are now in the pipeline to commence at the soonest possible. We hope that you will give us the opportunity to serve you better in future. Thank you for your review for it is through such feedback that we are able to maintain our service and product standards.

8/10 – Goed

HIANG LIAN

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Le Grandeur Palm Resort Johor op 2 nov 2019
Thank you for your review

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Le Grandeur Palm Resort Johor op 29 okt 2019
Thank you for your review

4/10 – Matig

John

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Do you want to freeze every night?
I have been a regular visitor to Le Grandeur for the last 5 years, often visiting this hotel 2 or 3 times each year. While the rooms are nice and spacious, I have found the room thermostat does not work and it is freezing cold at night. I brought this up to the staff and they promised they would look into it. So in my last visit I asked them for a room in which the thermostat will work so that I can adjust the room temperature. They promised to give me one but I soon found that only the thermostat fan work but I could not change the room temperature. I felt very cheated and disappointed. So anyone wanting to stay in that hotel must be prepared to freeze during the night! I hope the hotel staff will read this review and improve their service. Otherwise, I wonder why I must pay them to freeze me every night!! John B Samuel
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Le Grandeur Palm Resort Johor op 3 okt 2019
We have noted your comments with regards to your room and regret that that you did not have an altogether perfect experience while staying with us. Undeniably our hotel is due for an upgrade and plans are now in the pipeline to commence at the soonest possible. We hope that you will give us the opportunity to serve you better in future.

8/10 – Goed

Constance Mabel

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
The place was looking abit old.. rooms was dark not enough lights.. toilet was big though.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Le Grandeur Palm Resort Johor op 23 sep 2019
We have noted your comments and we take your comments seriously and will take the necessary corrective action to rectify the problems.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
。あr蟻 蟻がいた 蟻がいた。不快。不潔。
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Le Grandeur Palm Resort Johor op 23 sep 2019
We apologize that you have had a less than pleasant experience at the resort and hope that you will give us an opportunity to present a better impression to you the next time.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Le Grandeur Palm Resort Johor op 17 sep 2019
Thank you for staying

6/10 – Redelijk

Lee, Melaka

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
The bed sank in when we slept. The time we sleep was too late for us to make a complaint to change room. However, the facilities provided was to much pleasing. Hopefully, if I return for another stay, I won't be given such a bed again. We stayed at Room no. 305.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Le Grandeur Palm Resort op 3 sep 2019
Dear Ms Lee, We apologies to the conditions of the bed was bad. We will take note on your comment and rectify it accordingly. Hope to see you in again.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Room need a bit if sunning
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Le Grandeur Palm Resort Johor op 3 sep 2019
Thank you for your comment and staying with us.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Le Grandeur Palm Resort Johor op 27 aug 2019
Thank you for your review

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Le Grandeur Palm Resort op 27 aug 2019
Thank you for your review

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good and awesome
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Le Grandeur Palm Resort op 27 aug 2019
Thank you for your review

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Le Grandeur Palm Resort op 27 aug 2019
Thank you for your review

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property is extremely run down, definitely not 4 star. Reception and wait staff understanding of English very poor. General maintenance non existent. Breakfast left a lot to be desired, even by normal standards let alone European acceptability. Room service however was exceptional. Resort needs major renovation to bring it back to its potential. Golf courses and club house amazing.
8 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Le Grandeur op 31 jul 2019
Dear Anonymous, We have noted your comments and rest assured we take your comments seriously and will take the necessary corrective action to rectify the problems. Thank you for taking the trouble to provide your feedback. We value it as it tells us what we are doing right or wrong and helps us to maintain or improve our standards at all times.