Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hôtel La Verperie





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Digitale zenders
Alle foto's voor Klassieke tweepersoonskamer laden

Klassieke tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Digitale zenders
Alle foto's voor Familie studio suite laden

Familie studio suite
Hoogtepunten
Airconditioning
Keuken
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Digitale zenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

14 Allée des Acacias, Sarlat-la-Canéda, Dordogne, 24200
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.76 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
- Handdoekentoeslag: EUR 2 per persoon, per verblijf
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 14.50–14.50 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, ANCV Chèques-Vacances en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Het seizoensgebonden zwembad is geopend van april tot oktober
Het zwembad is toegankelijk van 08.00 uur tot 22.00 uur
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hôtel Verperie Sarlat-la-Caneda
Hôtel Verperie
Verperie Sarlat-la-Caneda
Verperie
Hôtel Verperie Sarlat-la-Canéda
Verperie Sarlat-la-Canéda
Hôtel La Verperie Hotel
Hôtel La Verperie Sarlat-la-Canéda
Hôtel La Verperie Hotel Sarlat-la-Canéda
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hôtel La Verperie
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
19 aug 2015
Positief: Netheid, personeel en service
8/10 – Goed
VALENTIN
Reisde met familie
23 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
VALENTIN
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Guillaume
Zakenreiziger
6 nov 2024
Positief: Voorzieningen
Guillaume
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
PATRICIA
Reisde met familie
30 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
PATRICIA
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
andre
26 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Belle étape
andre
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Pierre
24 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pierre
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Antoine
14 aug 2024
Antoine
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Marcel
13 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marcel
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
satsuki
27 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
satsuki
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Carianne
Reisde met familie
15 jul 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Carianne
5 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
christian
Reisde met partner
23 jun 2024
Positief: Netheid, voorzieningen
christian
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Julien
Zakenreiziger
26 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfait
Julien
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Ranto
Reisde met familie en kleine kinderen
29 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ranto
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Julia
Reisde met familie
25 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer




Julia
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
pascal
Reisde met partner
20 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
pascal
2 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Camille
Reisde met familie
3 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Camille
10/10 – Uitstekend
Jerome
31 jul 2023
Jerome
6 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Patrice
26 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patrice
2 nachten verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Paul
13 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paul
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Jean-Louis
4 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jean-Louis
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Gilles
30 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superbe
Gilles
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
florence
18 aug 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
séjour agréable
florence
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Kristine
Reisde met familie
10 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kristine
3 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
ERIC
Reisde met een groep
24 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ERIC
2 nachten verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Melie
13 jun 2022
Melie
2 nachten verbleven in juni 2022