KIYAZA Station Sapporo 2
Hotel in Sapporo, in de buurt van Odori-park
Fotogalerie voor KIYAZA Station Sapporo 2





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Double Room 303 laden

Double Room 303
Alle foto's voor Family Room laden

Family Room
Alle foto's voor Double Room 501 laden

Double Room 501
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Sapporo Odori
Stadscentrum van Sapporo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.152 beoordelingen
De prijs is € 72
1 dec - 2 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-chome-15-22 Kita 7 Johigashi, Sapporo, Hokkaido, 060-0907
Over deze accommodatie
KIYAZA Station Sapporo 2
Gelijkaardige accommodaties

HOTEL GLOBAL VIEW SAPPORO
HOTEL GLOBAL VIEW SAPPORO
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.6 van 10, Uitstekend, 1.001 beoordelingen
De prijs is € 171
13 dec - 14 dec
Accommodatie-voorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de accommodatie. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
8,0

















