Residence Inn By Marriott San Ramon

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt en fitnessfaciliteiten in San Ramon

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Residence Inn By Marriott San Ramon

Een buitenzwembad
Barbecue/picknickplaats
Dagelijks ontbijtbuffet inbegrepen
Exterieur
Een koelkast, een microgolfoven, een kookplaat

Beoordelingen

8,4 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
  • Bubbelbad
  • Keuken
  • Zwembad
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Huisdiervriendelijk
De huidige prijs is € 119
inclusief belastingen en toeslagen
7 aug - 8 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Suite, 2 slaapkamers, niet-roken

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Gratis babybed
Keuken
Een koelkast
Een vaatwasser
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
  • 84 m²
  • Max. aantal: 5
  • 2 tweepersoonsbedden

Studio, 1 kingsize bed met slaapbank, niet-roken

8,8 van 10
Voortreffelijk
(15 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Gratis babybed
Keuken
Een koelkast
Een vaatwasser
Flatscreentelevisie
Zetelbed
  • 45 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed en 1 tweepersoons zetelbed

Suite, 2 slaapkamers (Hearing Accessible)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Gratis babybed
Keuken
Een koelkast
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
Zetelbed
  • 83.6 m²
  • Max. aantal: 5
  • 2 tweepersoonsbedden

Suite, 2 slaapkamers (Mobility/Hearing Accessible, Tub)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Gratis babybed
Keuken
Een koelkast
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
Zetelbed
  • 83.6 m²
  • Max. aantal: 5
  • 2 tweepersoonsbedden

Studio, 1 kingsize bed met slaapbank (Mobility/Hearing Access, Roll-In Shwr)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Gratis babybed
Keuken
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Zetelbed
Aparte slaapkamer
  • 44.6 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed en 1 tweepersoons zetelbed

Studio, 1 kingsize bed met slaapbank (Hearing Accessible)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Gratis babybed
Keuken
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Zetelbed
Aparte slaapkamer
  • 44.6 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed en 1 tweepersoons zetelbed

Studio, 1 kingsize bed met slaapbank (Mobility/Hearing Accessible, Tub)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Gratis babybed
Keuken
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Zetelbed
Aparte slaapkamer
  • 44.6 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed en 1 tweepersoons zetelbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
1071 Market Pl, San Ramon, CA, 94583

In de buurt

  • City Center Bishop Ranch - 6 min. wandelen - 0.6 km
  • Roundhouse Market & Conference Center - 13 min. wandelen - 1.1 km
  • Bridges Golf Club - 3 min. rijden - 2.9 km
  • Stoneridge Shopping Center - 8 min. rijden - 11.0 km
  • San Francisco Premium Outlets - 12 min. rijden - 18.5 km

Lokaal vervoer

  • Metrostation Dublin/Pleasanton - 8 min. rijden
  • Station Pleasanton - 15 min. rijden
  • Oakland, California (OAK-Oakland Intl.) - 35 min. rijden

Restaurants

  • ‪Fieldwork Brewing - ‬11 min. wandelen
  • ‪Philz Coffee - ‬9 min. wandelen
  • ‪Roundhouse Market & Conference Center - ‬16 min. wandelen
  • ‪Joe & The Juice - ‬9 min. wandelen
  • ‪Marugame Udon - ‬10 min. wandelen

Over deze accommodatie

Residence Inn By Marriott San Ramon

Hotel in de zakenwijk
Bij Residence Inn By Marriott San Ramon zijn er de volgende voorzieningen: een gratis ontbijtbuffet, een buurtwinkel en een droogkuis/wasserijservice. Geniet van een bubbelbad om tot rust te komen. Geniet van een fitnesscentrum en leef je uit met activiteiten zoals basketballen en volleyballen. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een open haard in de lobby en een 24-uurs businesscentrum.
Andere voordelen zijn:
  • Een buitenzwembad
  • Tennisbanen, parkeerplaatsen ter plaatse en snelle uitcheckservice
  • Snelle incheckservice, een 24-uurs receptie en gratis kranten
  • Barbecues, een kluis bij de receptie en rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
De 106 kamers hebben leuke bijkomstigheden zoals airconditioning en aparte zitruimtes, bovenop faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Recyclage en ledlampen
  • Gedeeltelijk open badkamers met bad/douchecombinaties en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met premium tv-zenders
  • Aparte zitruimtes, keukens en koelkasten

Talen

Engels

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplekken ter plaatse (USD 10 per dag)
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar van 06.30 uur tot 09.00 uur op werkdagen en van 07.00 uur tot 09.30 uur in het weekend
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Dingen om te doen

  • Basketballen
  • Bubbelbad
  • Buitenzwembad
  • Sportschool
  • Tennis
  • Volleyballen

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Gratis babybed
  • Keuken in de kamer
  • Koelkast op de kamer
  • Kruidenier/supermarkt
  • Microgolfoven op de kamer
  • Slaapbank in de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Kruidenier/supermarkt
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (op verzoek)

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum

Buiten

  • Barbecue
  • Picknickplaats

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Doucheruimte met douchezitting en handgrepen
  • Geen lift
  • Handgreep naast het toilet
  • In hoogte verstelbare douchekop
  • Informatieborden in braille of reliëfletters
  • Luisterhulpmiddelen
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijke sportschool
  • Verhoogd toilet
  • Verlaagd deurslot
  • Verlaagd kijkgat in de deur
  • Verlaagde stopcontacten in de badkamer
  • Visueel brandalarm

Meer

  • 2 etages
  • Bioafbreekbare roerstaafjes beschikbaar
  • Geen plastic roerstaafjes
  • Open haard in de lobby
  • Ramen met dubbelglas
  • Rookvrije accommodatie
  • Ten minste 80% van de verlichting werkt met leds
  • Uitgebreid recyclingbeleid
  • Veganistische gerechten
  • Vegetarisch ontbijt beschikbaar
  • Vegetarische gerechten

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Gratis babybed
  • Slaapbank

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Gedeeltelijk open badkamer
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen

Entertainment

  • Betaalfilms
  • Flatscreen-tv met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • Keuken
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Kookplaat
  • Microgolfoven

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Energiebesparende schakelaars in kamers
  • Kluisje
  • Ledverlichting
  • Recycleren
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Toegang via buitengalerij
  • Waterbesparende douches

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Snelle incheckservice

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

Volwassenen vanaf 18 jaar dienen alle aansprakelijkheid voor de boeking te accepteren
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je USD 150.00 per accommodatie, per verblijf
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Betaald parkeren: USD 10.00 per dag
  • Toeslag voor huisdieren: USD 150.00 per accommodatie, per verblijf
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Commitment to Clean (Marriott) hanteert.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Residence Inn Marriott Hotel San Ramon
Residence Inn Marriott San Ramon Hotel
Residence Inn Marriott San Ramon Hotel
Residence Inn Marriott San Ramon
Hotel Residence Inn By Marriott San Ramon San Ramon
San Ramon Residence Inn By Marriott San Ramon Hotel
Hotel Residence Inn By Marriott San Ramon
Residence Inn By Marriott San Ramon San Ramon
Residence Inn Marriott Hotel
Residence Inn Marriott
Residence Marriott San Ramon
By Marriott Ramon Ramon
Residence Inn By Marriott San Ramon Hotel
Residence Inn By Marriott San Ramon San Ramon
Residence Inn By Marriott San Ramon Hotel San Ramon

Veelgestelde vragen

Beschikt Residence Inn By Marriott San Ramon over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij Residence Inn By Marriott San Ramon?

Vandaag, 20 jul. 2025, kost een verblijf bij Residence Inn By Marriott San Ramon van één nacht voor twee volwassenen op 7 aug. 2025 min. € 118,87, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Residence Inn By Marriott San Ramon?

Ja, huisdieren zijn bij deze accommodatie welkom. Er geldt een toeslag van USD 150.00 per accommodatie, per verblijf. Hulpdieren betalen geen toeslag.

Hoeveel berekent Residence Inn By Marriott San Ramon voor parkeren?

Parkeren kost USD 10.00 per dag.

Hoe laat kan ik bij Residence Inn By Marriott San Ramon inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Residence Inn By Marriott San Ramon uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat Residence Inn By Marriott San Ramon?

Dit hotel ligt in de zakenwijk, op 2 km afstand van City Center Bishop Ranch, Roundhouse Market & Conference Center en Friendly Health Technologies. Ook Memorial Park Dog Run en Bridges Golf Club liggen op 3 km afstand.

Beoordelingen over Residence Inn By Marriott San Ramon

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 129 van 232 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 54 van 232 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 22 van 232 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 232 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 232 beoordelingen

8,6/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

armando

2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Meredith, Roseville

1 nacht verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Lyndsay

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I recently stayed and feel compelled to share several serious concerns regarding my experience. First and foremost, despite explicitly informing the front desk that I did not require housekeeping, a maid attempted to enter my room unannounced. Thankfully, the latch was engaged, or the situation could have been much worse. On two separate occasions, the white alarm in the room went off without cause, creating significant distress. Additionally, guests frequently gathered outside my door to smoke and talk loudly, making it difficult to relax or rest. When I approached the front desk the day before checkout to request a copy of my incidental folio, I was informed that it could not be printed. This is highly unprofessional and suggests either a lack of resources or poor management. To make matters worse, the manager, Narcisa, interrupted my conversation with the guest service representative and accused me—based solely on hearsay from housekeeping staff—of using inappropriate language and playing loud music. These claims are categorically false. I did not play music during my stay and certainly did not speak disrespectfully to anyone on staff. Furthermore, I was double-charged for a night’s stay, and my incidentals have yet to be refunded. Repeated calls to the front desk have gone unanswered. The hot tub was out of order for the entire month, which was disappointing, though I will note that the breakfast staff were consistently pleasant and professional. =)
1 nacht verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Lyndsay

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I recently stayed and feel compelled to share several serious concerns regarding my experience. First and foremost, despite explicitly informing the front desk that I did not require housekeeping, a maid attempted to enter my room unannounced. Thankfully, the latch was engaged, or the situation could have been much worse. On two separate occasions, the white alarm in the room went off without cause, creating significant distress. Additionally, guests frequently gathered outside my door to smoke and talk loudly, making it difficult to relax or rest. When I approached the front desk the day before checkout to request a copy of my incidental folio, I was informed that it could not be printed. This is highly unprofessional and suggests either a lack of resources or poor management. To make matters worse, the manager, Narcisa, interrupted my conversation with the guest service representative and accused me—based solely on hearsay from housekeeping staff—of using inappropriate language and playing loud music. These claims are categorically false. I did not play music during my stay and certainly did not speak disrespectfully to anyone on staff. Furthermore, I was double-charged for a night’s stay, and my incidentals have yet to be refunded. Repeated calls to the front desk have gone unanswered. The hot tub was out of order for the entire month, which was disappointing, though I will note that the breakfast staff were consistently pleasant and professional. =)
3 nachten verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Lyndsay

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I recently stayed and feel compelled to share several serious concerns regarding my experience. First and foremost, despite explicitly informing the front desk that I did not require housekeeping, a maid attempted to enter my room unannounced. Thankfully, the latch was engaged, or the situation could have been much worse. On two separate occasions, the white alarm in the room went off without cause, creating significant distress. Additionally, guests frequently gathered outside my door to smoke and talk loudly, making it difficult to relax or rest. When I approached the front desk the day before checkout to request a copy of my incidental folio, I was informed that it could not be printed. This is highly unprofessional and suggests either a lack of resources or poor management. To make matters worse, the manager, Narcisa, interrupted my conversation with the guest service representative and accused me—based solely on hearsay from housekeeping staff—of using inappropriate language and playing loud music. These claims are categorically false. I did not play music during my stay and certainly did not speak disrespectfully to anyone on staff. Furthermore, I was double-charged for a night’s stay, and my incidentals have yet to be refunded. Repeated calls to the front desk have gone unanswered. The hot tub was out of order for the entire month, which was disappointing, though I will note that the breakfast staff were consistently pleasant and professional. =)
2 nachten verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Lyndsay

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I recently stayed and feel compelled to share several serious concerns regarding my experience. First and foremost, despite explicitly informing the front desk that I did not require housekeeping, a maid attempted to enter my room unannounced. Thankfully, the latch was engaged, or the situation could have been much worse. On two separate occasions, the white alarm in the room went off without cause, creating significant distress. Additionally, guests frequently gathered outside my door to smoke and talk loudly, making it difficult to relax or rest. When I approached the front desk the day before checkout to request a copy of my incidental folio, I was informed that it could not be printed. This is highly unprofessional and suggests either a lack of resources or poor management. To make matters worse, the manager, Narcisa, interrupted my conversation with the guest service representative and accused me—based solely on hearsay from housekeeping staff—of using inappropriate language and playing loud music. These claims are categorically false. I did not play music during my stay and certainly did not speak disrespectfully to anyone on staff. Furthermore, I was double-charged for a night’s stay, and my incidentals have yet to be refunded. Repeated calls to the front desk have gone unanswered. The hot tub was out of order for the entire month, which was disappointing, though I will note that the breakfast staff were consistently pleasant and professional. =)
3 nachten verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Lyndsay

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I recently stayed in Room 311 and feel compelled to share several serious concerns regarding my experience. First and foremost, despite explicitly informing the front desk that I did not require housekeeping, a maid attempted to enter my room unannounced. Thankfully, the latch was engaged, or the situation could have been much worse. On two separate occasions, the white alarm in the room went off without cause, creating significant distress. Additionally, guests frequently gathered outside my door to smoke and talk loudly, making it difficult to relax or rest. When I approached the front desk the day before checkout to request a copy of my incidental folio, I was informed that it could not be printed. This is highly unprofessional and suggests either a lack of resources or poor management. To make matters worse, the manager, Narcisa, interrupted my conversation with the guest service representative and accused me—based solely on hearsay from housekeeping staff—of using inappropriate language and playing loud music. These claims are categorically false. I did not play music during my stay and certainly did not speak disrespectfully to anyone on staff. Furthermore, I was double-charged for a night’s stay, and my incidentals have yet to be refunded. Repeated calls to the front desk have gone unanswered. The hot tub was out of order for the entire month, which was disappointing, though I will note that the breakfast staff were consistently pleasant and professional. =)
1 nacht verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Lyndsay

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I recently stayed in Room 311 and feel compelled to share several serious concerns regarding my experience. First and foremost, despite explicitly informing the front desk that I did not require housekeeping, a maid attempted to enter my room unannounced. Thankfully, the latch was engaged, or the situation could have been much worse. On two separate occasions, the white alarm in the room went off without cause, creating significant distress. Additionally, guests frequently gathered outside my door to smoke and talk loudly, making it difficult to relax or rest. When I approached the front desk the day before checkout to request a copy of my incidental folio, I was informed that it could not be printed. This is highly unprofessional and suggests either a lack of resources or poor management. To make matters worse, the manager, Narcisa, interrupted my conversation with the guest service representative and accused me—based solely on hearsay from housekeeping staff—of using inappropriate language and playing loud music. These claims are categorically false. I did not play music during my stay and certainly did not speak disrespectfully to anyone on staff. Furthermore, I was double-charged for a night’s stay, and my incidentals have yet to be refunded. Repeated calls to the front desk have gone unanswered. The hot tub was out of order for the entire month, which was disappointing, though I will note that the breakfast staff were consistently pleasant and professional. =)
1 nacht verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Lyndsay

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I recently stayed in Room 311 and feel compelled to share several serious concerns regarding my experience. First and foremost, despite explicitly informing the front desk that I did not require housekeeping, a maid attempted to enter my room unannounced. Thankfully, the latch was engaged, or the situation could have been much worse. On two separate occasions, the white alarm in the room went off without cause, creating significant distress. Additionally, guests frequently gathered outside my door to smoke and talk loudly, making it difficult to relax or rest. When I approached the front desk the day before checkout to request a copy of my incidental folio, I was informed that it could not be printed. This is highly unprofessional and suggests either a lack of resources or poor management. To make matters worse, the manager, Narcisa, interrupted my conversation with the guest service representative and accused me—based solely on hearsay from housekeeping staff—of using inappropriate language and playing loud music. These claims are categorically false. I did not play music during my stay and certainly did not speak disrespectfully to anyone on staff. Furthermore, I was double-charged for a night’s stay, and my incidentals have yet to be refunded. Repeated calls to the front desk have gone unanswered. The hot tub was out of order for the entire month, which was disappointing, though I will note that the breakfast staff were consistently pleasant and professional. =)
3 nachten verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Lyndsay

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I recently stayed in Room 311 and feel compelled to share several serious concerns regarding my experience. First and foremost, despite explicitly informing the front desk that I did not require housekeeping, a maid attempted to enter my room unannounced. Thankfully, the latch was engaged, or the situation could have been much worse. On two separate occasions, the white alarm in the room went off without cause, creating significant distress. Additionally, guests frequently gathered outside my door to smoke and talk loudly, making it difficult to relax or rest. When I approached the front desk the day before checkout to request a copy of my incidental folio, I was informed that it could not be printed. This is highly unprofessional and suggests either a lack of resources or poor management. To make matters worse, the manager, Narcisa, interrupted my conversation with the guest service representative and accused me—based solely on hearsay from housekeeping staff—of using inappropriate language and playing loud music. These claims are categorically false. I did not play music during my stay and certainly did not speak disrespectfully to anyone on staff. Furthermore, I was double-charged for a night’s stay, and my incidentals have yet to be refunded. Repeated calls to the front desk have gone unanswered. The hot tub was out of order for the entire month, which was disappointing, though I will note that the breakfast staff were consistently pleasant and professional. =)
1 nacht verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Lyndsay

1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Lyndsay

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent and comfy all around
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Barbara

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Coffee in the rooms and a refrigerator.
1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Frank

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Carolyn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Loved my stay

Comfortable and convenient
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Carolyn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable clean and convenient
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Alain

1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Carolyn

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Ask what the deposit is before you give cr car

Well, I was overcharged today as I extended my stay I’m going to be extending it an extra two days checking out Friday morning so I didn’t like how they charged me 300 a night plus a $500 deposit. I was very disappointed in that fact.
2 nachten verbleven in januari 2025

4/10 – Matig

Gayle

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Just ok not great at all

Door was very hard to work for a 4 star hotel. Key was fine but door handle extremely hard to push down. Tv remote worked terrible and had a hard time turning on.
4 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

michael

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in december 2024

8/10 – Goed

mee

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The room is clean
2 nachten verbleven in december 2024

6/10 – Redelijk

Michael, San Francisco

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very old and outdated property.
2 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Krisztina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The front desk staff is exceptional! Friendly and kind at all times.
2 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Marvin

3 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

lijun

1 nacht verbleven in november 2024