Le Berry
Hotel met een 24-uurs businesscentrum en een 24-uurs receptie in Saint-Nazaire
Fotogalerie voor Le Berry





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 106
inclusief belastingen en toeslagen
3 nov - 4 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Executive kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Executive kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Een minibar
Kleerkast
Alle foto's voor Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Een minibar
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1, place Pierre Semard, Saint-Nazaire, Loire-Atlantique, 44600
Over deze accommodatie
Le Berry
Gelijkaardige accommodaties

Holiday Inn Express Saint-Nazaire by IHG
Holiday Inn Express Saint-Nazaire by IHG
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Parkeerplaatsen beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 171 beoordelingen
De prijs is € 80
inclusief belastingen en toeslagen
28 nov - 29 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.87 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 15 per persoon
- Toeslag voor huisdieren: EUR 8 per huisdier, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards, ANCV Chèques-Vacances en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Berry Hotel Saint-Nazaire
Berry Saint-Nazaire
Le Berry Hotel
Le Berry Saint-Nazaire
Le Berry Hotel Saint-Nazaire
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Le Berry
8,4
Zeer goed
9,0
Netheid
7,8
Locatie
9,2
Personeel en service
8,2
Milieuvriendelijkheid
8,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
2 jul 2013
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
10/10 – Uitstekend
ELSA
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ELSA
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Virginie
Zakenreiziger
26 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon établissement
Virginie
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Tiphaine
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tiphaine
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
fabrice
Reisde met familie
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
fabrice
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Reynaldo
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reynaldo
8 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Tiphaine
20 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Tiphaine
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Mikael
Zakenreiziger
21 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Mikael
3 nachten verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Olivier
Zakenreiziger
23 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Kalt
Olivier
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Axel
Zakenreiziger
17 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon hôtel
Axel
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Tiphaine
Zakenreiziger
16 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tiphaine
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Tiphaine
Zakenreiziger
4 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tiphaine
2 nachten verbleven in december 2024
4/10 – Matig
Allan
16 aug 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Allan
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
PELTIER
Reisde met familie
11 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
PELTIER
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
24 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un bon hôtel
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
21 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon hôtel
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Flore durosere
12 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Flore durosere
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Benoit
2 mei 2024
Benoit
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Pierre
3 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Pierre
4 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Nathalie
Zakenreiziger
22 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nathalie
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Devendra
2 dec 2023
Devendra
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Mark
22 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
2 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Mecametal
Zakenreiziger
17 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Vétuste
Mecametal
2 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Stine Stavrum
Zakenreiziger
27 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stine Stavrum
2 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Peter
29 mrt 2023
Peter
2 nachten verbleven in maart 2023








