Aihotel Hashimoto
Hotel met een 24-uurs receptie in Sagamihara
Fotogalerie voor Aihotel Hashimoto





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-14-14 Hashimoto Midoriku, Sagamihara, Kanagawa, 252-0143
Over deze accommodatie
Aihotel Hashimoto
Gelijkaardige accommodaties

Toyoko Inn Keio Line Hashimoto Station Kita
Toyoko Inn Keio Line Hashimoto Station Kita
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Parkeerplaatsen beschikbaar
8.6 van 10, Uitstekend, 1.000 beoordelingen
De prijs is € 52
24 nov - 25 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Betaald parkeren (openlucht): JPY 800 per nacht (incl. in- en uitrijden)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
AIHOTEL HASHIMOTO Hotel Sagamihara
AIHOTEL HASHIMOTO Hotel
AIHOTEL HASHIMOTO Sagamihara
Hotel AIHOTEL HASHIMOTO Sagamihara
Sagamihara AIHOTEL HASHIMOTO Hotel
Hotel AIHOTEL HASHIMOTO
Aihotel Hashimoto Sagamihara
AIHOTEL HASHIMOTO Hotel
AIHOTEL HASHIMOTO Sagamihara
AIHOTEL HASHIMOTO Hotel Sagamihara
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Aihotel Hashimoto
9,0
Fantastisch
9,4
Netheid
9,0
Locatie
8,8
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Zakenreiziger
2 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Saya
25 apr 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Saya
2 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Maiko
10 apr 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maiko
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Hiromitsu
Zakenreiziger
6 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiromitsu
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
かんた
Reisde met een groep, Zakenreiziger
2 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
かんた
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
ヨシムラ
6 mrt 2024
ヨシムラ
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
29 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
満足
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
takami
24 feb 2024
takami
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Toru
17 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toru
3 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
HIROTAKA
12 feb 2024
Positief: Netheid, comfort kamer
HIROTAKA
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Hitomi
Reisde met familie
12 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Hitomi
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
KEITA
31 dec 2023
KEITA
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Arisa
Zakenreiziger
24 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Arisa
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met een groep
30 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Toru
Zakenreiziger
20 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Toru
3 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
TAKESHI
14 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TAKESHI
1 nacht verbleven in november 2023
6/10 – Redelijk
ユキヒロ
3 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
ユキヒロ
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
KAZUMASA
29 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAZUMASA
10/10 – Uitstekend
MASASHI
26 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MASASHI
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
seiya
22 okt 2023
seiya
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Yuka
Zakenreiziger
3 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuka
2 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
TAKUYA
29 sep 2023
TAKUYA
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
shinya
Zakenreiziger
20 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
shinya
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
??
3 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
3 nachten verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Masanori
1 jul 2023
Masanori
1 nacht verbleven in juni 2023








