Royalty Rio Hotel
Hotel met gratis ontbijt, op 8 minuten stappen van Copacabana Beach
Fotogalerie voor Royalty Rio Hotel





Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
Kabelzenders
Alle foto's voor Luxe tweepersoonskamer laden

Luxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
Kabelzenders
Misschien vind je dit ook leuk

B&B Hotels Rio Copacabana Posto 5
Copacabana
- Zwembad
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
8.0 van 10, Zeer goed, 521 beoordelingen
De prijs is € 87
inclusief belastingen en toeslagen
23 dec - 24 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Rua Barata Ribeiro 581, Rio de Janeiro, RJ, 22051-001
Over deze accommodatie
Royalty Rio Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Augusto's Rio Copa Hotel
Augusto's Rio Copa Hotel
- Zwembad
- Inclusief ontbijt
- Gratis wifi
- Restaurant
7.8 van 10, Goed, 631 beoordelingen
De prijs is € 62
inclusief belastingen en toeslagen
23 dec - 24 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Vóór het inchecken dien je een waarborg van BRL 300 te betalen.
- Resorttoeslag: 13 procent van het kamertarief
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Ouders of wettelijke voogden die reizen met kinderen van jonger dan 18 jaar dienen bij het inchecken de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto (bijvoorbeeld een paspoort) te overhandigen. Als er bij internationale reizen vanuit Brazilië slechts één van de ouders met een kind reist, dan dient hij of zij, naast de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto, een notarieel bekrachtigde brief te overhandigen waarin toestemming gegeven wordt door de andere ouder. Als de ouders of de wettelijke voogd niet in staat of niet bereid zijn om deze toestemming te presenteren, dan is er een juridische toestemming nodig. Mensen die met kinderen naar Brazilië reizen dienen voor vertrek met het Braziliaanse consulaat te overleggen voor meer informatie.
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Royalty Rio Hotel
7,6
Goed
8,0
Netheid
8,4
Locatie
7,8
Personeel en service
6,8
Milieuvriendelijkheid
7,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
31 aug 2025
6 nachten verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
Viviane
13 jul 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Viviane
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
André Luiz
Reisde met familie
7 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
André Luiz
5 nachten verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
edson o
23 apr 2025
edson o
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
HIDERALDO
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Otimo
HIDERALDO
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
FRANCISLEIA
Reisde met een groep
4 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amei
FRANCISLEIA
1 nacht verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Paul
3 apr 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
PEDRO MOURA DE
Zakenreiziger
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
PEDRO MOURA DE
1 nacht verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Bayram
24 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bayram
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Robert
23 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
1 nacht verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
21 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pior hotel que já conheci na minha vida!!!!
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
NEUSA MARIA
21 jan 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
bom
NEUSA MARIA
5 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
URIEL
Reisde met een groep
20 jan 2025
URIEL
2 nachten verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
MATHEUS
Reisde met een groep
14 jan 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
MATHEUS
4 nachten verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Yara Cecilia
Reisde met familie
7 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Necessita modernização, atendimento bom!
Yara Cecilia
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
William
3 dec 2024
William
1 nacht verbleven in december 2024
4/10 – Matig
Fernanda Kárita
3 okt 2024
Fernanda Kárita
3 nachten verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Renata S
Reisde met een groep
25 sep 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Renata S
1 nacht verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Carlito de
25 sep 2024
Carlito de
2 nachten verbleven in juli 2024
4/10 – Matig
Andrei Felipe
22 sep 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrei Felipe
2 nachten verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
RAFAEL EDUARDO
17 sep 2024
Negatief: Netheid
RAFAEL EDUARDO
2 nachten verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Vanessa
Reisde met een groep
17 sep 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Fotos não condizem com o que vc irá encontrar
Vanessa
3 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Igor
Zakenreiziger
17 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Igor
2 nachten verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Mario Henrique
Zakenreiziger
14 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mario Henrique
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Juan
9 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Juan
1 nacht verbleven in september 2024

















