6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
3 jan 2020
- ontzettend prijzig hotel (betaalden € 250/nacht voor kamer met ontbijt). Resortfees, extra charges,... komen er nog bij
- omdat we er 8 nachten verbleven, kregen we enkele kortingen die ze meedeelden, maar op de rekening waren deze niet te vinden. Even aangehaald dus
- enkele keren amenities vergeten aanvullen op de kamer
- prachtige uitstraling van gebouw en kamers, maar nooit ruiten/spiegels zonder vettige vingers gezien (beneden in de lobby, in onze kamer,...). Zelden zagen we iemand de vloer dweilen, de zwembaddrankjes verwijderen,...
- zwembadpersoneel sprak nauwelijks/geen Engels
- bestellingen kwamen heel laat, als je al iemand vond die je bediende aan het zwembad
- gedeelte zwembad “adults only” werd verstoord door eigen kinderanimatie die in de gang aan t roepen was, muziek, kinderen die er zaten (?)
- de receptie is vriendelijk, maar hebben 2x 20 min. aangeschoven en gewacht tot iemand ons kon helpen
- op een dag tot 16.30u. moeten wachten tot de kamer gepoetst werd. Al eens gemeld, maar toen hadden ze er niets aan gedaan
- prijs/kwaliteit komt niet overeen
+ rustig hotel, zelfs op oudejaarsavond
+ mooie kamer met enkele luxe-uitvoeringen
+ lekker en uitgebreid ontbijt
+ Shiso-restaurant en massage waren TOP (hotel kan leren van de attente mensen en hospitality. Als die lijn zou doorgetrokken worden, zou dit hotel serieus hoog scoren bij ons)
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in december 2019