Hôtel Oscar

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een volledig uitgeruste spa en fitnessfaciliteiten in Rabat

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

5,0 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Fitnessruimte
  • Spa
  • Roomservice
  • Ontbijt beschikbaar
  • Parkeren inbegrepen

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden

Driepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een ligbad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed OF 3 eenpersoonsbedden

Junior suite

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een ligbad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Standaard tweepersoonskamer, voor 1 persoon

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een ligbad
  • 20 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
429 Avenue Hassan 2, Rabat, 10000

In de buurt

  • Jardin d'Essais Botaniques - 2 min. wandelen - 0.2 km
  • Bibliothèque Nationale du Royaume du Maroc - 11 min. wandelen - 1.0 km
  • Goethe-Institut - 16 min. wandelen - 1.4 km
  • Bab El Had - 17 min. wandelen - 1.4 km
  • Parlementsgebouw van Marokko - 18 min. wandelen - 1.5 km

Lokaal vervoer

  • Place de Russie Tram Stop - 10 min. wandelen
  • Station Rabat Agdal - 19 min. wandelen
  • Luchthaven Rabat-Salé (RBA), Marokko - 23 min. rijden

Restaurants

  • ‪O Globe Coffee - ‬13 min. wandelen
  • ‪Cheliha Grill - ‬3 min. wandelen
  • ‪awal - ‬14 min. wandelen
  • ‪Dar Lhout - ‬9 min. wandelen
  • ‪La Bonne Galette - ‬5 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hôtel Oscar

Hotel in Quartier Des Orangers
Geniet van een terras, een tuin en een droogkuis/wasserijservice bij Hôtel Oscar. Neem de tijd om te ontspannen in het wellnesscentrum. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een bar en een fitnesscentrum.
Andere voordelen zijn:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en bagageopslagruimte
  • Een televisie in de gemeenschappelijke ruimte, een kruier/portier en meertalig personeel
Kamervoorzieningen
De 120 kamers zijn inclusief leuke bijkomstigheden zoals laptopwerkplekken en airconditioning, naast faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Badkamers met diepe ligbaden en haardrogers
  • Flatscreentelevisies met satellietzenders
  • (kleer)kasten, verwarming en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: EUR 70 voor volwassenen en EUR 70 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • Sportschool
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Aparte slaapkamer
  • Geluiddichte kamers
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Diep bad
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.30 uur; inchecken kan tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie minstens 72 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na middernacht te arriveren. 
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 1.22 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 12 jaar oud.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 70 voor volwassenen en EUR 70 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 250.00 per voertuig (enkele reis)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het is mogelijk dat plaatselijke wetgeving verbiedt dat ongehuwde gasten een kamer delen. Gasten dienen op verzoek van de accommodatie aan te kunnen tonen dat zij gehuwd zijn.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Oscar Rabat
Oscar Rabat
Hôtel Oscar Hotel
Hôtel Oscar Rabat
Hôtel Oscar Hotel Rabat
Hôtel Oscar Rabat
Oscar Rabat
Hotel Hôtel Oscar Rabat
Rabat Hôtel Oscar Hotel
Hôtel Oscar Rabat
Hotel Oscar
Hôtel Oscar
Oscar
Hotel Hôtel Oscar

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hôtel Oscar?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Hôtel Oscar inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.30 uur; inchecken kan tot: middernacht. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hôtel Oscar uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Hôtel Oscar een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 250.00 per voertuig.

Waar staat Hôtel Oscar?

Dit wellness hotel ligt in Quartier Des Orangers, op 2 km afstand van Jardin d'Essais Botaniques, Bibliothèque Nationale du Royaume du Maroc en Bab Rouah-poort. Ook Al Barid Stadion en Bab El Had Plein liggen op 2 km afstand. Place de Russie Tram Stop ligt op 10 minuten wandelen en naar Sidi Mohammed Ben Abdellah Tram Stop is het 11 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hôtel Oscar

Beoordelingen

5,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 6 van 101 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 17 van 101 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 22 van 101 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 23 van 101 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 33 van 101 beoordelingen

4,8/10

Netheid

5,8/10

Personeel en service

4,8/10

Voorzieningen

4,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

4,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Hans

2 nachten verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Cees, Amsterdam

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Ontzettend slecht hotel in een slechte buurt!

Hotel Oscar is een hotel die je zeker moet vermijden. Geen creditcard alleen cash nemen ze aan. Geen warm water bij aankomst. Geen zeep. Zeer verouderd en vies hotel. Niet rokers kamer wordt ook gewoon in gerookt. Ruikt er muf. Toiletbril ligt los. Kan door ruimtegebrek alleen schuin op toilet zitten. Bad is oud en vies. Douchekop kan niet opgehangen worden. Airco werkt niet. Totaal sfeerloos en oude en vieze kamer. Kussens stinken. Matras is doorgezakt en ligt slecht. Hotel ligt in een verpauperde buurt. Enzovoorts enzovoorts. Blijf weg uit deze hotel!!!!!

2/10 – Ontzettend slecht

Oscar

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El personal muy amable, camas limpias pero incomodas, mobiliario viejo, TV no funcionaba, el baño sucio, viejo, el toilet no funcionaba bien, la ducha dañada. no
1 nacht verbleven in november 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Belkacem

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
No heat, very bad covers, the windows were broke and don’t lock, noise coming from everywhere
1 nacht verbleven in november 2025

6/10 – Redelijk

driss

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not clean no WiFi
2 nachten verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Ka.

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel ist sehr alt und leider sehr herunter gekommen. Für eine Nacht war es völlig ok Aber für einen längeren Aufenthalt wäre es nichts. Die Handtücher waren dreckig. Die Bettwäsche ebenfalls. Rezeption nett und freundlich
1 nacht verbleven in november 2025

4/10 – Matig

Paul

Positief: Netheid
La toilette ne fonctionnait pas . Le petit déjeuner très pauvre.
1 nacht verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Adnane

1 nacht verbleven in november 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Bouchra

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Außer die Lage, das Personal und der Empfang kann ich leidernichts loben, die Ausstattung war alt und mit Flecken versehen, das Zimmer war nicht sauber, die Toilettenspülung war defekt und aus einem Wasserabschluss lief wasser aus.
2 nachten verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

Shadi

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
In side the room and toilet I didn’t like
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Shahjahan

1 nacht verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

TAYYAB

3 nachten verbleven in september 2025

4/10 – Matig

Shoaib

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Air conditioning was good. Shops ok variety. Breakfast was very basic. The shower pipe was leaking, not repaired for next day, after complain. The toilet was badly stained.
2 nachten verbleven in september 2025

4/10 – Matig

Youssef

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen
Accès façil
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Abdull Azize

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Friendly staff and comfortable rooms.
1 nacht verbleven in augustus 2025

4/10 – Matig

Steven

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service

No Towels

The hotel exterior had seen better days, but clean and comfortable inside. Nice size rooms and clean. However on arrival at 4pm there was no towels in the room. Not even a small towel after toilet visit to wash/dry hands. Towels didnt turn up till 7pm, I had to sit and wait to have a shower before going out. Again on the 2nd day, towels didnt turn up till 6pm. There wasnt much of an apology either, i asked for a free beer on the 1st night as compensation whist waiting 3 hours, got flatly refused.
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Ait

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Noureddine

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hôtel à éviter, ne vaut pas le prix demandé

prise sèche cheveu à
proximité du lavabo
moisissures sur la paroi de la
douche en plexiglass
toilettes
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Steven

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

ABDESSELAM

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Az eddine

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok
2 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Edwige

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Cet hotel a du etre tres bien il y a 50 ans...

Arrivant pour une urgence, tard a 23h30 , jetais ravie de pouvoir trouver un hotel a la derniere minute , au bon prix. Par contre, rien ne fonctionne dans la chambre, pas de TV, CLIM en panne, pas d'ampoule aux lampes de chevet, WC sales (chasse d'eau non tiree...) Petit dejeuner acceptable Par contre jai eu un tres bon accueil, personnel tres agreable.
1 nacht verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Abril, los Angeles

Positief: Personeel en service
Breakfast was ok… place… you get what you paid for… but given the price I paid I can’t complain too much… many basic things are not taken care of but again I can’t expect a royal treatment for a low price. Fair
1 nacht verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Adeem

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The staff at the hotel reception were amazing and polite. Howver - the room i was given, the toilet seat was broken and when i sat on it - i fell off this injuring myself. The shower was full of flies. I stayed 1 night as i had no choice and the next day - moved into an expensive riad but i had to apply for a refund from my bank This place is diagusting
10 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Norden

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025