Hotel Le Royal Park

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met 3 restaurants, in de buurt van Promenade-strand van Pondicherry

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn October 2024 en November 2024.
oktober 2024
november 2024

Fotogalerie voor Hotel Le Royal Park

Exterieur
Exterieur
Een buitenzwembad
Receptie
2 bars/lounges, een poolbar

Beoordelingen

7,2 op 10 –

Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
    Bar
  • Zwembad
    Zwembad
  • Spa
    Spa
  • Ontbijt inbegrepen
    Ontbijt inbegrepen
  • Roomservice
    Roomservice
  • Wasservice
    Wasservice
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Executive suite, uitzicht op zwembad

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Open haard
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
  • 44 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Junior suite

Hoogtepunten

Een balkon
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Open haard
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
  • 42 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Open haard
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een plafondventilator
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
  • 20 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden

Gelijkaardige accommodaties

Over deze buurt

Kaart
No. 168, Kamaraj Salai, Puducherry, 605 013

In de buurt

  • Arulmigu Manakula Vinayagar Temple - 5 min. rijden
  • Sri Aurobindo Ashram - 5 min. rijden
  • Heilige Hart van Jezus - 5 min. rijden
  • Pondicherry vuurtoren - 6 min. rijden
  • Promenade-strand van Pondicherry - 11 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Station Pondicherry-Puducherry - 9 min. rijden
  • Pondicherry (PNY) - 17 min. rijden

Restaurants

  • ‪Anjappar Heritage - ‬9 min. wandelen
  • ‪Food Paradise - ‬8 min. wandelen
  • ‪Hot King - ‬7 min. wandelen
  • ‪Dindigul Thalappakatti - ‬6 min. wandelen
  • ‪Tandoori Pointe - ‬12 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Le Royal Park

Hoogtepunten van de accommodatie
Geniet van een gratis continentaal ontbijt, een poolbar en een koffiebar/café bij Hotel Le Royal Park. Geniet van een lichaamsbehandeling of een massage bij Kerala Ayurvedic Spa, het wellnesscentrum ter plaatse. Ga lekker eten bij een van de 3 restaurants ter plaatse. Ze serveren er ontbijt, lunch en diner, en je geniet er van internationale gerechten. Blijf online met gratis wifi in de kamer met een snelheid van 25+ Mbps en geniet van een droogkuis/wasserijservice en 2 bars.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad
  • Gratis parkeerplaatsen en valetparkeerservice
  • Hulp bij uitstappen/tickets, bagageopslagruimte en een kluis bij de receptie
  • Conciërgeservice, een lift en gratis kranten
Kamervoorzieningen
Alle 84 kamers hebben volop comfort met 24-uurs roomservice en open haarden, naast leuke bijkomstigheden zoals luxe beddengoed en airconditioning.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met regendouches en designer toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders
  • Koelkasten, koffiezetapparaten/waterkokers en plafondventilators

Talen

Engels, Frans, Hindi

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Wifisnelheid op de kamer: 25+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis continentaal ontbijt beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 10.00 uur
  • 2 bars/lounges
  • 3 restaurants
  • Een bar aan het zwembad
  • Een koffiebar/café
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • GOLDEN DRAGON
  • GRILL & BARBECUE
  • LA MENARA
  • PARADISE LOUNGE
  • THE BLACK

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad
  • Stoombad
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Aparte slaapkamer
  • Buitenzwembad
  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Kinderzwembad
  • Koelkast op de kamer
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Dagelijkse huishoudservice
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum

Buiten

  • Barbecue

Volledig uitgeruste spa

  • Ayurvedische behandelingen
  • Massage
  • Sauna
  • Spa dagelijks geopend
  • Stoombad

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Informatieborden in braille of reliëfletters
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Toegankelijkheidsvoorzieningen op de kamer

Meer

  • 5 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Gebouw

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Designer toiletartikelen
  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Flatscreen-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Open haard
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 13.00 uur; inchecken kan tot: 15.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.
Contacteer de accommodatie minstens 24 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 11.30 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Kinderen komen mogelijk niet in aanmerking voor gratis ontbijt
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan INR 1250.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Toeslag voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december) per volwassene: INR 3422
  • Kindertarief voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december): INR 5000.00

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor extra bed: INR 1250.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Royal Park Hotel Pondicherry
Royal Park Pondicherry
Hotel Royal Park Pondicherry
Hotel Royal Park
Hotel Le Royal Park Hotel
Hotel Le Royal Park Puducherry
Hotel Le Royal Park Hotel Puducherry

Veelgestelde vragen

Beschikt Hotel Le Royal Park over een zwembad?

Ja, deze accommodatie biedt een buitenzwembad en een kinderzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Le Royal Park?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Hotel Le Royal Park voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij Hotel Le Royal Park inchecken?

Inchecken kan vanaf: 13.00 uur; inchecken kan tot: 15.00 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Le Royal Park uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Hotel Le Royal Park?

Dit wellness hotel in Puducherry ligt op 2 km afstand van Ousteri Lake, Kanniga Parameswari Temple en Jardin Botanique. Ook Ananda Ranga Pillai House en Church of Our Lady of the Immaculate Conception liggen op 2 km afstand.

Beoordelingen over Hotel Le Royal Park

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 20 van 87 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 32 van 87 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 17 van 87 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 87 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 87 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Harsh

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms were clean. It was really easy to go around and see stuff.
1 nacht verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Sanjay

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Väldigt smutsigt
Rummet var väldigt smutsigt både i sovrum där lakanen var smutsiga, badrummet läckte vatten
2 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Prakash

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Front Desk guy was very rude, bathroom wallet clogged,shower doesn't work,room was smelly
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

sunil

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good ambience, excellent location, Rooms were clean, good breakfast options. Rooms are small, if you are 2 + 1 Kid. Clean Swimming pool. Overall, stay was good.
2 nachten verbleven in oktober 2021

4/10 – Matig

DJ

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
Its ok...., Br realistic. Give good service.. No compromise on service to customers.. Yhen people will follow hotel... But need to ise this strategy
1 nacht verbleven in januari 2021

2/10 – Ontzettend slecht

VIRASAMI

2 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Vipin

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
BAD. Unsatfised
V bad toliet, AC not working, upholstery bed sheet not good.even room paint is bad, floor has dust
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Rosemary

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Poonam

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
The stay was good. Hotel is clean. Service staff is really excellent. Their can be improvement in the food at La Menara. Alisha at La Menara is very sweet and very good at her work. Reception staff is vey cooperative. Thanks for the great stay.
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Every thing was excellent , we enjoyed , only that new year celebration was bit dull with out any music entertainment what we expect .
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Decor is pretty. Food is great during breakfast buffet. Chef during breakfast is amazing and training manager and staff are very courteous.
8 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not worth for money , rooms r look like local hotel
1 nacht verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Charlie, Kampala

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I did not like anything and was quite frankly disappointed in the place adn service considering the price paid, the WIFI did not work most of the time, getting even a complimentary bottle of water took 3 phone calls to reception, the bathroom fittings were all rusty amongst so many other issues...it was disappointing to say the least...
2 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Mark

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice comfortable hotel.
2 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Check out super slowly
1 nacht verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I did not like the property at all. Only the reception area was clean but the room was very dirty, dust all over the room and cockroaches in my room. Food was too bad in taste.
2 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

DO, JAKARTA INDONESIA

Positief: Personeel en service
Staff are very friendly. EXCELLENT STAFF: PRASANNA KUMAR, FRONT OFFICE MANAGER
3 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

DO, Jakarta Indonesia

Positief: Personeel en service
Staff is good and friendly. Room should be cleaner
1 nacht verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Paneer

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Poor service
Not up to the standard for 3start
2 nachten verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Avoid this hotel.
Terrible wi-fi, unusable gym, dirty towels, they only give you one from key.
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Staff were very helpful. Breakfast was excellent. Ala cart food was average ,not in keeping with the standard of the hotel. Shower. Area is slippery , could do with a mat there Bedside lamps were not both sides. No bedside lamps in the twin room No proper instructions for electronic safe
3 nachten verbleven in februari 2019