Exterieur

Beoordelingen van Premiere Classe Perpignan Sud

1 out of 5
Premiere Classe Perpignan Sud
Mas Bon Secours, Perpignan, Pyrenees-Orientales

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 120 van 442 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 198 van 442 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 93 van 442 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 22 van 442 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 442 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Franklin

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van reception op 16 mrt 2024
Dear Customers, First of all, we thank you very much for taking the time to leave a review following your stay in our establishment. As customer satisfaction is a priority for us, reviews allow us to improve quality and customer service on a daily basis. We are delighted to hear that you had a pleasant stay and that our establishment gave you complete satisfaction. We hope to see you again very soon. Yours truly. The reception team.

8/10 – Goed

Joke

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Fred

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van reception op 20 apr 2023
Dear Customers,First of all, we thank you very much for taking the time to leave a comment following yourstay at our establishment.As customer satisfaction is a priority for us, the daily reviews help to improve quality and customer service.We are delighted to learn that you had a pleasant stay and that our establishment has given you complete satisfaction.We hope to see you again very soon.Yours truly.The reception team.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net hotel. Goede parkeerplaats.
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van reception op 21 mrt 2023
Dear Customers,First of all, we thank you very much for taking the time to leave a comment following yourstay at our establishment.As customer satisfaction is a priority for us, the daily reviews help to improve quality and customer service.We are delighted to learn that you had a pleasant stay and that our establishment has given you complete satisfaction.We hope to see you again very soon.Yours truly.The reception team.

8/10 – Goed

Roger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alkes ok. Geen kkachten, vriendelijke mensen.
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van reception op 20 nov 2022
Dear Customers,First of all, we thank you very much for taking the time to leave a comment following yourstay at our establishment.As customer satisfaction is a priority for us, the daily reviews help to improve quality and customer service.We are delighted to learn that you had a pleasant stay and that our establishment has given you complete satisfaction.We hope to see you again very soon.Yours truly.The reception team.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Okay
Vriendelijk personeel. Schone kamer. Parkeren is erg krap waardoor het 's morgens bijna onmogelijk is om weg te rijden.
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van reception op 23 okt 2022
Chers clients,Tout d’abord, nous vous remercions chaleureusement d’avoir pris le temps de laisser un commentaire suite à votre séjour dans notre établissement.La satisfaction client étant une priorité pour nous, les avis permettent au quotidien d’améliorer la qualité et le service client.Nous sommes ravis d’apprendre que vous avez passé un agréable séjour et que notre établissement vous a donné entière satisfaction.Nous espérons vous revoir très bientôt.Bien à vous.L’équipe de réception.

8/10 – Goed

Gerrit

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer was klein net als de douche maar het was voor ons een prima overnachtings hotel het ontbijt is ook goed geregeld het is een goede prijs kwaliteit verhouding
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van DIRECTION op 27 jul 2022
Sehr geehrte Gäste Als erstes bedanken wir uns herzlich, dass Sie sich die Zeit genommen haben, einen Kommentar zu Ihrem Aufenthalt in unserer Einrichtung. Da die Kundenzufriedenheit für uns im Vordergrund steht, ermöglichen die Meinungen im Alltag eine Verbesserung der Qualität und des Kundendienstes. Es freut uns zu hören, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt hatten und mit unserem Lokal zufrieden waren. Wir hoffen, Sie bald wieder zu sehen. Gut zu Ihnen. Das ist das Empfangsteam.

10/10 – Uitstekend

Abderrazzak

1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van DIRECTION op 16 jul 2022
Chers clients, Tout d’abord, nous vous remercions chaleureusement d’avoir pris le temps de laisser un commentaire suite à votre séjour dans notre établissement. La satisfaction client étant une priorité pour nous, les avis permettent au quotidien d’améliorer la qualité et le service client. Nous sommes ravis d’apprendre que vous avez passé un agréable séjour et que notre établissement vous a donné entière satisfaction. Nous espérons vous revoir très bientôt. Bien à vous. L’équipe de réception.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
In verband met de prijs is alles ok mmmmmmmmmmmmmmmmmm
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van direction op 12 mei 2019
Chers clients, Tout d’abord, nous vous remercions chaleureusement d’avoir pris le temps de laisser un commentaire suite à votre séjour dans notre établissement. La satisfaction client étant une priorité pour nous, les avis permettent au quotidien d’améliorer la qualité et le service client. Nous sommes ravis d’apprendre que vous avez passé un agréable séjour et que notre établissement vous a donné entière satisfaction. Nous espérons vous revoir très bientôt. Bien à vous. L’équipe de réception.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Restaurant en winkels in de buurt ontbijt is minder goed de koffie wel
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van direction op 12 mei 2019
Chers clients, Tout d’abord, nous vous remercions chaleureusement d’avoir pris le temps de laisser un commentaire suite à votre séjour dans notre établissement. La satisfaction client étant une priorité pour nous, les avis permettent au quotidien d’améliorer la qualité et le service client. Nous sommes ravis d’apprendre que vous avez passé un agréable séjour et que notre établissement vous a donné entière satisfaction. Nous espérons vous revoir très bientôt. Bien à vous. L’équipe de réception.

8/10 – Goed

Ben

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel goed , het was voor 1 overnachting , tussenstop, op weg naar vakantie bestemming , prima stop
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van direction op 13 jun 2019
Chers clients, Tout d’abord, nous vous remercions chaleureusement d’avoir pris le temps de laisser un commentaire suite à votre séjour dans notre établissement. La satisfaction client étant une priorité pour nous, les avis permettent au quotidien d’améliorer la qualité et le service client. Nous sommes ravis d’apprendre que vous avez passé un agréable séjour et que notre établissement vous a donné entière satisfaction. Nous espérons vous revoir très bientôt. Bien à vous. L’équipe de réception.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van direction op 12 mei 2019
Chers clients, Tout d’abord, nous vous remercions chaleureusement d’avoir pris le temps de laisser un commentaire suite à votre séjour dans notre établissement. La satisfaction client étant une priorité pour nous, les avis permettent au quotidien d’améliorer la qualité et le service client. Nous sommes ravis d’apprendre que vous avez passé un agréable séjour et que notre établissement vous a donné entière satisfaction. Nous espérons vous revoir très bientôt. Bien à vous. L’équipe de réception.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Minder goed is dat de site aangeeft dat het hotel over een restaurant beschikt maar niet vermeld dat het restaurant uitsluitend sober is ingericht voor ontbijt
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van direction op 12 mei 2019
Chers clients, Tout d’abord, nous vous remercions chaleureusement d’avoir pris le temps de laisser un commentaire suite à votre séjour dans notre établissement. La satisfaction client étant une priorité pour nous, les avis permettent au quotidien d’améliorer la qualité et le service client. Nous sommes au regret d’apprendre que notre établissement ne vous a pas apporté pleine satisfaction. Nous prenons note de votre commentaire afin d’améliorer les points cités. La satisfaction étant notre priorité. Nous espérons vous revoir prochainement. Cordialement. L’équipe de réception

2/10 – Ontzettend slecht

Magda, bordeaux, France

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Dichtbij uitvalsweg naar Barcelona (dacht ik) maar door wegwerkzaamheden en slechte wegbewijzering. Heb ik 2uur in de rondte gereden,uiteindelijk met hulp van vriendelijke Spanjaarden het hotel gevonden! Die hebben voor mij gereden en mij het hotel gewezen! GPS werkt niet als het adres nieuw is evenals de wijk!
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Goed voor 1 overnachting
Goed hotel voor een overnachting op doorreis Is een heel groot centrum commercial bij waar je kunt winkelen en eten
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Clovis

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
La chasse d'eau était bloqué et faisait du bruit
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van reception op 18 mei 2024
Dear Customers, First of all, we thank you very much for taking the time to leave a review following your stay in our establishment. As customer satisfaction is a priority for us, reviews allow us to improve quality and customer service on a daily basis. We are delighted to hear that you had a pleasant stay and that our establishment gave you complete satisfaction. We hope to see you again very soon. Yours truly. The reception team.

4/10 – Matig

Sebastian

1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van reception op 18 mei 2024
Dear Customers,First of all, we thank you warmly for taking the time to leave a comment after your stay in our establishment.As customer satisfaction is a priority for us, the daily reviews help to improve quality and customer service.We regret to learn that our establishment has not brought you full satisfaction.We take note of your comments in order to improve the points mentioned. Satisfaction is our priority.We hope to see you again soon.Sincerely.The reception team

6/10 – Redelijk

christophe

Zakenreiziger
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van reception op 16 mrt 2024
Dear Customers, First of all, we thank you very much for taking the time to leave a review following your stay in our establishment. As customer satisfaction is a priority for us, reviews allow us to improve quality and customer service on a daily basis. We are delighted to hear that you had a pleasant stay and that our establishment gave you complete satisfaction. We hope to see you again very soon. Yours truly. The reception team.

6/10 – Redelijk

Alain

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van reception op 16 mrt 2024
Dear Customers, First of all, we thank you very much for taking the time to leave a review following your stay in our establishment. As customer satisfaction is a priority for us, reviews allow us to improve quality and customer service on a daily basis. We are delighted to hear that you had a pleasant stay and that our establishment gave you complete satisfaction. We hope to see you again very soon. Yours truly. The reception team.

6/10 – Redelijk

Valérie

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Ménage à revoir et literie déplorable
Literie déplorable comme d'habitude les dessous de lit ne sont pas nettoyer. Quand vous êtes avec un chien de petite taille qui passe sous le lit et qui en débusque tout plein de choses c'est fort sympathique. de même que des cheveux long dans la salle de bain
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van reception op 16 mrt 2024
Dear Customers,First of all, we thank you warmly for taking the time to leave a comment after your stay in our establishment.As customer satisfaction is a priority for us, the daily reviews help to improve quality and customer service.We regret to learn that our establishment has not brought you full satisfaction.We take note of your comments in order to improve the points mentioned. Satisfaction is our priority.We hope to see you again soon.Sincerely.The reception team

10/10 – Uitstekend

Mounir

Zakenreiziger
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Fabiola Branco

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vale o preço da estadia.
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Thierry

1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Hugo

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Amira

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Zineb

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
excellent rapport qualite prix
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Arnaud

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour 1 nuit
Tres bien
1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Alain

Positief: Netheid
Aurait besoin d'un rafraîchissement. Bon rapport qualité prix et bien placé. Buffalo à côté
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Tomas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great value for price! The staff was very friendly and helpful. The hotel does not have an elevator for the upper floors, but they changed us to a room on the street floor to accommodate a senior in our party. Very convenient on a road trip, which was our case, since it is very close to the highway and on the outskirts of the city.

10/10 – Uitstekend

Robin

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van reception op 11 okt 2023
Dear Customers, First of all, we thank you very much for taking the time to leave a review following your stay in our establishment. As customer satisfaction is a priority for us, reviews allow us to improve quality and customer service on a daily basis. We are delighted to hear that you had a pleasant stay and that our establishment gave you complete satisfaction. We hope to see you again very soon. Yours truly. The reception team.

8/10 – Goed

Brigitte

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hébergement, propreté, personnel avenant mais la situation géographique pas top..
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van reception op 11 okt 2023
Dear Customers, First of all, we thank you very much for taking the time to leave a review following your stay in our establishment. As customer satisfaction is a priority for us, reviews allow us to improve quality and customer service on a daily basis. We are delighted to hear that you had a pleasant stay and that our establishment gave you complete satisfaction. We hope to see you again very soon. Yours truly. The reception team.

6/10 – Redelijk

christine

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
pb de punaises en ch.219 ! sinon le reste était bien
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van reception op 11 okt 2023
Dear Customers,First of all, we thank you warmly for taking the time to leave a comment after your stay in our establishment.As customer satisfaction is a priority for us, the daily reviews help to improve quality and customer service.We regret to learn that our establishment has not brought you full satisfaction.We take note of your comments in order to improve the points mentioned. Satisfaction is our priority.We hope to see you again soon.Sincerely.The reception team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van reception op 11 okt 2023
Dear Customers, First of all, we thank you very much for taking the time to leave a review following your stay in our establishment. As customer satisfaction is a priority for us, reviews allow us to improve quality and customer service on a daily basis. We are delighted to hear that you had a pleasant stay and that our establishment gave you complete satisfaction. We hope to see you again very soon. Yours truly. The reception team.

8/10 – Goed

Leonard

Positief: Netheid, personeel en service
Room was very small. Area needed spraying for mosquitoes as my daughter and i were bitten countless times.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van reception op 11 okt 2023
Dear Customers,First of all, we thank you warmly for taking the time to leave a comment after your stay in our establishment.As customer satisfaction is a priority for us, the daily reviews help to improve quality and customer service.We regret to learn that our establishment has not brought you full satisfaction.We take note of your comments in order to improve the points mentioned. Satisfaction is our priority.We hope to see you again soon.Sincerely.The reception team

10/10 – Uitstekend

Jean Claude

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
prevoir des douches plus accessible pour des personnes agées
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van reception op 11 okt 2023
Dear Customers, First of all, we thank you very much for taking the time to leave a review following your stay in our establishment. As customer satisfaction is a priority for us, reviews allow us to improve quality and customer service on a daily basis. We are delighted to hear that you had a pleasant stay and that our establishment gave you complete satisfaction. We hope to see you again very soon. Yours truly. The reception team.

6/10 – Redelijk

GINA

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van reception op 11 okt 2023
Dear Customers, First of all, we thank you very much for taking the time to leave a review following your stay in our establishment. As customer satisfaction is a priority for us, reviews allow us to improve quality and customer service on a daily basis. We are delighted to hear that you had a pleasant stay and that our establishment gave you complete satisfaction. We hope to see you again very soon. Yours truly. The reception team.

10/10 – Uitstekend

Jeannie

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Accueil chaleureux
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van reception op 11 okt 2023
Dear Customers, First of all, we thank you very much for taking the time to leave a review following your stay in our establishment. As customer satisfaction is a priority for us, reviews allow us to improve quality and customer service on a daily basis. We are delighted to hear that you had a pleasant stay and that our establishment gave you complete satisfaction. We hope to see you again very soon. Yours truly. The reception team.

10/10 – Uitstekend

christine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van reception op 11 okt 2023
Dear Customers, First of all, we thank you very much for taking the time to leave a review following your stay in our establishment. As customer satisfaction is a priority for us, reviews allow us to improve quality and customer service on a daily basis. We are delighted to hear that you had a pleasant stay and that our establishment gave you complete satisfaction. We hope to see you again very soon. Yours truly. The reception team.

8/10 – Goed

Brigitte

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bon accueil, chambre propre
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van reception op 11 okt 2023
Dear Customers, First of all, we thank you very much for taking the time to leave a review following your stay in our establishment. As customer satisfaction is a priority for us, reviews allow us to improve quality and customer service on a daily basis. We are delighted to hear that you had a pleasant stay and that our establishment gave you complete satisfaction. We hope to see you again very soon. Yours truly. The reception team.

10/10 – Uitstekend

Ehrlacher

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van reception op 11 okt 2023
Dear Customers, First of all, we thank you very much for taking the time to leave a review following your stay in our establishment. As customer satisfaction is a priority for us, reviews allow us to improve quality and customer service on a daily basis. We are delighted to hear that you had a pleasant stay and that our establishment gave you complete satisfaction. We hope to see you again very soon. Yours truly. The reception team.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van reception op 11 okt 2023
Dear Customers, First of all, we thank you very much for taking the time to leave a review following your stay in our establishment. As customer satisfaction is a priority for us, reviews allow us to improve quality and customer service on a daily basis. We are delighted to hear that you had a pleasant stay and that our establishment gave you complete satisfaction. We hope to see you again very soon. Yours truly. The reception team.

6/10 – Redelijk

Kindeneh

Positief: Personeel en service
7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van reception op 2 sep 2023
Dear Customers,First of all, we thank you very much for taking the time to leave a comment following yourstay at our establishment.As customer satisfaction is a priority for us, the daily reviews help to improve quality and customer service.We are delighted to learn that you had a pleasant stay and that our establishment has given you complete satisfaction.We hope to see you again very soon.Yours truly.The reception team.

10/10 – Uitstekend

christine

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van reception op 2 sep 2023
Dear Customers,First of all, we thank you very much for taking the time to leave a comment following yourstay at our establishment.As customer satisfaction is a priority for us, the daily reviews help to improve quality and customer service.We are delighted to learn that you had a pleasant stay and that our establishment has given you complete satisfaction.We hope to see you again very soon.Yours truly.The reception team.

8/10 – Goed

Jérémie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van reception op 2 sep 2023
Dear Customers,First of all, we thank you very much for taking the time to leave a comment following yourstay at our establishment.As customer satisfaction is a priority for us, the daily reviews help to improve quality and customer service.We are delighted to learn that you had a pleasant stay and that our establishment has given you complete satisfaction.We hope to see you again very soon.Yours truly.The reception team.

10/10 – Uitstekend

Claude

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van reception op 11 okt 2023
Dear Customers, First of all, we thank you very much for taking the time to leave a review following your stay in our establishment. As customer satisfaction is a priority for us, reviews allow us to improve quality and customer service on a daily basis. We are delighted to hear that you had a pleasant stay and that our establishment gave you complete satisfaction. We hope to see you again very soon. Yours truly. The reception team.

10/10 – Uitstekend

Kathleen

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van reception op 18 aug 2023
Chers clients,Tout d’abord, nous vous remercions chaleureusement d’avoir pris le temps de laisser un commentaire suite à votre séjour dans notre établissement.La satisfaction client étant une priorité pour nous, les avis permettent au quotidien d’améliorer la qualité et le service client.Nous sommes ravis d’apprendre que vous avez passé un agréable séjour et que notre établissement vous a donné entière satisfaction.Nous espérons vous revoir très bientôt.Bien à vous.L’équipe de réception.

8/10 – Goed

Vincent

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van reception op 18 aug 2023
Chers clients,Tout d’abord, nous vous remercions chaleureusement d’avoir pris le temps de laisser un commentaire suite à votre séjour dans notre établissement.La satisfaction client étant une priorité pour nous, les avis permettent au quotidien d’améliorer la qualité et le service client.Nous sommes ravis d’apprendre que vous avez passé un agréable séjour et que notre établissement vous a donné entière satisfaction.Nous espérons vous revoir très bientôt.Bien à vous.L’équipe de réception.