Businesscentrum

Beoordelingen van Tonic Hotel Du Louvre

3 out of 5
Tonic Hotel Du Louvre
12-14 Rue Du Roule, Paris, Paris

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 186 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 344 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 255 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 137 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 79 van 1001 beoordelingen" "

7,0/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Ekaterina

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geweldige locatie! Dicht bij Louvre, waterbus en "Big Bus" opstap en veel restaurants in de buurt. Vriendelijk personeel en oude, maar propere kamers.
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Tonic Hôtel du Louvre, Reception desk op 17 mei 2022
Dear Guest, We would like to thank you for your kind feed-back about our hotel and it's services! We remain at your disposal for any new remark or demand and hope to welcome you again. Kind regards

8/10 – Goed

Robert

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Heel erge herrie vanuit de gang, douche werkte maar half
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

jordy, teteringen

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Prima locatie, matige kamer
De locatie is prima om alle hoogtepunten van Parijs te bezoeken. Echter zijn de kamers niet optimaal. Kamers zijn erg klein, bedden heel hard, douche/badkamer niet erg schoon (haren van vorige zaten nog in bad). Personeel tijdens inchecken erg vriendelijk. Kortom prima hotel als je standaard laag is. Ga je voor iets mee luxe dan alleen slapen moet je even verder zoeken.
1 nacht verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Laetitia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel!
De ontvangst was vriendelijk. De kamer was zeer aangenaam, de badkamer was prima en de bedden wsren comfortabel. De locatie is fantastisch, zeer centraal met veel restaurantjes in de buurt. Prima prijs/kwaliteitverhouding. Ik zal hier zeker terugkomen.
1 nacht verbleven in juni 2017
Dear Madam, We are delighted to know that you have been satisfied by our hotel and it's services! We want you to know that we stay at your disposal for your future bookings and for any information you could have need. We are looking forward to welcoming you again! Kind regards, Tonic Hôtel du Louvre, reception desk.

10/10 – Uitstekend

Jacq

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer net en behulpzaam hotelpersoneel. Nette kamers.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecte ligging voor verkenning van het centrum van Parijs. Dit kleine hotel heeft bijgevolg alles om een aanrader te zijn in verhouding prijs - kwaliteit... Helaas is de staat waarin het hotel zich bevindt, ondermaats. Verouderde elementen en bijgevolg irriterende mankementen degraderen het verblijf tot erg basic.

6/10 – Redelijk

Daley

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles lekker dichtbij
Hotel Tonic is geen bijzonder hotel en geen luxe. Wil je gewoon alles in Parijs gezien hebben is hotel Tonic een mooi centraal gelegen punten van waaruit alles makkelijk bereikbaar is. Het Louvre en de Seine zijn beide op loopafstand. Voor al het andere meerdere metrostations dichtbij het hotel. Personeel is zeer vriendelijk. Kamer wat aan de kleine kant en zou wel een nieuw tapijt kunnen gebruiken. Op de site staat dat je auto parkeren mogelijk is maar die moet je wel zelf in een Q park plaatsen. Personeel was wel zo vriendelijk om de goedkoopste en de dichtstbijzijnde voor me op te zoeken.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
ligging is fantastisch.
De ligging van het hotel is geweldig. Alles op loopafstand. Kamer erg klein en benauwd, badkamer (toilet) nog krapper.

4/10 – Matig

Zhidong

Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Personeel en service
It turned out that Uber doesn't stop at the hotel. The drivers cannot find the hotel. But the front desk never told me the problem. Every time I went back, I was dropped somewhere near or even far from the hotel and I had to figure out how to get there. At midnight of May 22, I had to take three Uber rides to get me close enough to the hotel. The front desk of the hotel should have told every customer the problem. I found it out only on the day I was leaving. I ordered a Uber and noticed that the driver was moving around and didn't come to the hotel. Then I asked the front desk person and he then told me that I needed to wait on another street. That was where I found the Uber. That shouldn't have happened. The hotel should warn every guest about the issue and ask them to order a taxi on a different street, not to or from the the hotel. It made my Paris trip so frustrating and horrible.
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Tonic Hôtel du Louvre, Reception desk op 28 mei 2024
Dear Zhidong, We would like to thank you for your feed-back about our hotel and it's services! We remain at your disposal for any new remark or demand and hope to welcome you again.

2/10 – Ontzettend slecht

Huw

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The bed has bed bugs.
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Tonic Hôtel du Louvre, Reception desk op 28 mei 2024
Dear Huw,Our hotel can not have bed bugs since we have a special contract about insects treatment which is done on regular basisKind regards

6/10 – Redelijk

Irina

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff and neighborhood. However the hotel is very old, and has a strong smell like the one in vintage stores
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Tonic Hôtel du Louvre, Reception desk op 28 mei 2024
Dear Irina, We would like to thank you for your kind feed-back about our hotel and it's services We remain at your disposal for any new remark or demand and hope to welcome you again.

6/10 – Redelijk

Juan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
El hotel está en una ubicación muy conveniente, a poco más de una calle del Sena y la estación de metro Pont Neuf. La habitación tenía una gotera para la que sólo tenían una toalla en el piso, el acceso tiene una puerta intermedia entre dos habitaciones en muy poco espacio, lo que dificultaba caminar con equipaje. Había reservado una habitación con una cama tamaño Queen pero tenía tres camas individuales en su lugar. En general, es una buena opción para hospedarse con poco presupuesto, por lo que no se le puede exigir demasiado.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Reception desk op 20 mei 2024
Bonjour from Tonic Hotel Du Louvre, We thank you for your feedback and hope to see you again.regards.the reception

8/10 – Goed

Mouna

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Tonic Hôtel du Louvre, Reception desk op 14 mei 2024
Dear Mouna, We would like to thank you for your kind feed-back about our hotel and it's services! We remain at your disposal for any new remark or demand and hope to welcome you again!

8/10 – Goed

Benjamin Ernest

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Great location! Great staff and good breakfast options! Very clean. Our room was dated with a very large tub that was awkward to get in and out of. Noisy at night with movement above.
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Tonic Hôtel du Louvre, Reception desk op 27 apr 2024
Dear Benjamin, We would like to thank you for your feed-back about our hotel and it's services! We remain at your disposal for any new remark or demand and hope to welcome you again

6/10 – Redelijk

Claudia, Miami

Reisde met familie en kleine kinderen
Average hotel with great location. Easy to walk to multiple metro stations & you are in the center on Paris. The hotel is dated, with small rooms, old lobby, tiny breakfast area. The rooms are small, but ok for a few nights. The breakfast is ok. The AC barely cools. We had to open widow in early April to cool the rooms. The area of very noisy & we had a hard time sleeping & resting with all the noise & light from the street. I found this place expensive for what it is.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Tonic Hôtel du Louvre, Reception desk op 16 apr 2024
Dear Claudia We would like to thank you for your feed-back about our hotel and it's services We remain at your disposal for any new remark or demand and hope to welcome you again

10/10 – Uitstekend

Netzi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tradicional y perfectamente conectado.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Tonic Hôtel du Louvre, Reception desk op 13 apr 2024
Dear Netzi We would like to thank you for your kind feed-back about our hotel and it's services! We remain at your disposal for any new remark or demand and hope to welcome you again! Kind regards

10/10 – Uitstekend

Alberto Rene

2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Tonic Hôtel du Louvre op 5 apr 2024
Dear Alberto Rene, We would like to thank you for your kind feed-back about our hotel and it's services! We remain at your disposal for any new remark or demand and hope to welcome you again! Kind regards

8/10 – Goed

Leslie

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was wonderful, very welcoming and helpful. Small older hotel but very clean and the room was checked and tidied daily.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Tonic Hôtel du Louvre, Reception desk op 29 mrt 2024
Dear Leslie, We would like to thank you for your kind feed-back about our hotel and it's services! We remain at your disposal for any new remark or demand and hope to welcome you again.

10/10 – Uitstekend

Yuki

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Tonic Hôtel du Louvre, Reception desk op 29 mrt 2024
Dear Yuki. We would like to thank you for your kind feed-back about our hotel and it's services! We remain at your disposal for any new remark or demand and hope to welcome you again.

8/10 – Goed

Maria

Reisde met partner
The property is very convenient. Walking distance to the Louvre. Employees are very friendly
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Reception desk op 25 mrt 2024
Dear Maria, We would like to thank you for your kind feed-back about our hotel and it's services! We remain at your disposal for any new remark or demand and hope to welcome you again! Kind regards

10/10 – Uitstekend

Charmiane

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Reception desk op 25 mrt 2024
Dear Charmiane, We would like to thank you for your kind feed-back about our hotel and it's services! We remain at your disposal for any new remark or demand and hope to welcome you again! Kind regards

10/10 – Uitstekend

Melina, Greenwich

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Tonic Hôtel du Louvre, Reception desk op 29 mrt 2024
Dear Melina. We would like to thank you for your kind feed-back about our hotel and it's services We remain at your disposal for any new remark or demand and hope to welcome you again.

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Reception desk op 21 mrt 2024
Dear DAVID, We would like to thank you for your kind feed-back about our hotel and it's services! We remain at your disposal for any new remark or demand and hope to welcome you again! Kind regards

4/10 – Matig

Allison

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were nice, but I would not recommend this hotel. There was MOLD in almost every area of the bathroom. We had two large suitcases, and they still put us on the fifth floor. That wouldn’t be so bad, but the elevator did not go all the way up to the fifth floor. We had to haul our suitcases up narrow stairs from the fourth to the fifth floor.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Tonic Hôtel du Louvre, Reception desk op 13 mrt 2024
Dear Allison, We are sincerely upset with the impression you had of hotel and it’s services. It is as much regrettable for us that we always strived to make from our Guest’s stay a good experience. Nevertheless, we thank you for your feedback and remain at your disposal for any new remark or demand. Kind regards

6/10 – Redelijk

Akiko

5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Tonic Hôtel du Louvre, Reception desk op 29 mrt 2024
Dear Akiko. We would like to thank you for your kind feed-back about our hotel and it's services! We remain at your disposal for any new remark or demand and hope to welcome you again.

4/10 – Matig

Fernando

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is very old, need renovation asap, location is great.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Tonic Hôtel du Louvre, Reception desk op 1 mrt 2024
Dear Fernando, We would like to thank you for your kind feed-back about our hotel and it's services! We remain at your disposal for any new remark or demand and hope to welcome you again. Kind regards

10/10 – Uitstekend

Carlos

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Tonic Hôtel du Louvre, Reception desk op 1 mrt 2024
Dear Carlos, We would like to thank you for your kind feed-back about our hotel and it's services! We remain at your disposal for any new remark or demand and hope to welcome you again. Kind regards,

4/10 – Matig

Nadia

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is very outdated. Our room was horrible with mold everywhere. The mattress was stained and bathroom had mold and dirty curtain.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Reception desk op 28 feb 2024
Dear Nadia, We are sincerely upset with the impression you had of hotel and it’s services. It is as much regrettable for us that we always strived to make from our Guest’s stay a good experience. Nevertheless, we thank you for your feedback and remain at your disposal for any new remark or demand. Kind regards

2/10 – Ontzettend slecht

JFC

Annulation ou report impossible
Je suis contrains de mettre cette note car suite à un décès dans ma famille, aucune annulation ni modification n'a été possible car passer par cette plateforme. C'est très regrettable.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Tonic Hôtel du Louvre, La Réception op 1 mrt 2024
Cher JFC Nous vous remercions d'avoir pris votre temps de laisser des commentaires à propos de notre établissementRestant à votre disposition pour toute nouvelle remarque ou demande nous vous adressons nos meilleures salutations

8/10 – Goed

Miika

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Reception desk op 28 feb 2024
Dear Miika, We would like to thank you for your kind feed-back about our hotel and it's services We remain at your disposal for any new remark or demand and hope to welcome you again. Kind regards

8/10 – Goed

Anders

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Tonic Hôtel du Louvre, Reception desk op 16 feb 2024
Dear Anders, We would like to thank you for your kind feed-back about our hotel and it's services We remain at your disposal for any new remark or demand and hope to welcome you again. Kind regards

8/10 – Goed

PHILIPPE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Tonic Hôtel du Louvre, Reception desk op 16 feb 2024
Cher PhilippeNous vous remercions de votre aimable retour sur notre hotel et nos services.Restant à votre disposition pour toute nouvelle demande ou remarque , nous espérons avoir l’occasion de pouvoir vous accueillir de nouveau très prochainementCordialement

6/10 – Redelijk

TAKAHISA

Reisde met een groep
値段なり。
立地はいいです。 エレベーターの狭さにビックリしました。 スタッフの方に優しくしていただきました。
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Tonic Hôtel du Louvre, Reception desk op 14 feb 2024
Dear Takahisa, We would like to thank you for your kind feed-back about our hotel and it's services We remain at your disposal for any new remark or demand and hope to welcome you again. Kind regards

4/10 – Matig

Elisa

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El hotel en general necesita mantenimiento. La habitación era demasiado pequeña (mucho más de lo que se ve en las fotos). El frigobar no enfriaba y el inodoro hacía ruido. El wifi se cortó. En los 3 días que estuvimos prácticamente no tuvimos conexión. El conserje de la noche nos ha recibido en una ocasión completamente ebrio. (Tuvimos que tocar varias veces para que nos abra la puerta y al hacerlo casi no podía mantenerse en pie) por lo contrario, el personal de día es muy amable y atento. Definitivamente no volvería a este hotel.
Reactie van Tonic Hôtel du Louvre, Reception desk op 10 feb 2024
Dear Elisa, We are sincerely upset with the impression you had of hotel and it’s services. It is as much regrettable for us that we always strived to make from our Guest’s stay a good experience. Nevertheless, we thank you for your feedback and remain at your disposal for any new remark or demand. Kind regards

4/10 – Matig

Lyonel

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Tonic Hôtel du Louvre, Reception desk op 10 feb 2024
Dear Lyonel, We would like to thank you for your feed-back about our hotel and it's services We remain at your disposal for any new remark or demand and hope to welcome you againKind regards

8/10 – Goed

Thibaut

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Tonic Hôtel du Louvre, Reception desk op 10 feb 2024
Cher ThibautNous vous remercions de votre aimable retour sur notre hotel et nos services.Restant à votre disposition pour toute nouvelle demande ou remarque , nous espérons avoir l’occasion de pouvoir vous accueillir de nouveau très prochainementCordialement

10/10 – Uitstekend

Lorelyn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Value for money
It’s in the center of Paris. So it’s near everywhere.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Tonic Hôtel du Louvre, Reception desk op 26 jan 2024
Dear Lorelyn We would like to thank you for your kind feed-back about our hotel and it's services! We remain at your disposal for any new remark or demand and hope to welcome you again! Kind regards

10/10 – Uitstekend

LILIANA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buena opcion
Muy bien ubicado, céntrico y accesible a transporte. Habitacion buena pero con escaleras de difícil acceso, nos toco el ático. Desayuno aceptable, bueno
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Reception desk op 22 jan 2024
Bonjour Madame Liliana, we thank you to take time for your feedback and we hope you have enjoy your stay with us, we note the dificulty you have got in our hotel and will do our best to satisfy you for your next visite.regardsthe Reception

10/10 – Uitstekend

robert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel. Small rooms but it’s the standard in Paris. Central location to Louvre, shopping, and restaurants. Friendly staff as well. Small elevator. There is a bakery close by for breakfast and lunch stuff.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van the reception op 16 jan 2024
Bonjour from Tonic Hotel, We thank you for taking time for your feedback, we really apreciate, and we hope to welcome you again in our hotel.regards

10/10 – Uitstekend

Jose

3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Tonic Hôtel du Louvre, Reception desk op 26 jan 2024
Dear Jose We would like to thank you for your kind feed-back about our hotel and it's services! We remain at your disposal for any new remark or demand and hope to welcome you again! Kind regards

10/10 – Uitstekend

ahiza

2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Tonic Hôtel du Louvre, Reception desk op 26 jan 2024
Dear Ahiza We would like to thank you for your kind feed-back about our hotel and it's services! We remain at your disposal for any new remark or demand and hope to welcome you again! Kind regards

10/10 – Uitstekend

Leticia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Otimo hotel, bonito, limpo, e organizado! Os quartos sao pequenos, mas bem equipados!
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Reception desk op 22 jan 2024
Bonjour AHIZA, We thank you for you feedback and hope to see you next time.with best Regards.

8/10 – Goed

Andree

Reisde met familie
Good location. Nice staff. Breakfast was good. Shower was terrible really terrible and minimal effort made to fix it. Which they didn’t.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Tonic Hôtel du Louvre, Reception desk op 26 jan 2024
Dear Andree We would like to thank you for your feed-back We remain at your disposal for any new remark or demand and hope to welcome you again! Kind regards

6/10 – Redelijk

shizuyo

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Tonic Hôtel du Louvre, Reception desk op 2 jan 2024
Dear Shizuyo, We would like to thank you for your feed-back We remain at your disposal for any new remark or demand and hope to welcome you again. Kind regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
とても素敵な時間を過ごせました。
ロビーの担当者はとても親切でした。 ウェルカムドリンクでワインが飲めて嬉しかったです。 冷蔵庫がなかったですが、バーの冷蔵庫で預かってもらえました。 バスタブがありお風呂に入ることができました。バスルームはとても清潔です。 古いけど快適です。また来たいです。
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Reception desk op 28 dec 2023
Bonjour dear Guess, we thank you to take time to comment our Hotel, we hope and pleased to welcome you again in our hotel.with best Regards and our Best Wishes.Regards.the reception

10/10 – Uitstekend

Giuseppe

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Reception desk op 21 dec 2023
Dear Giuseppe, We would like to thank you for your kind feed-back.We remain at your disposal for any new remark or demand and wish you an excellent stay. Kind regards, Tonic Hôtel du Louvre, Reception desk

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Reception desk op 18 dec 2023
Chers clients, Nous tenons à vous remercier pour vos commentaires sur notre hôtel et ses services. Nous restons à votre disposition pour toute nouvelle remarque ou demande et espérons vous accueillir à nouveau. Cordialement