Suite, 1 tweepersoonsbed, uitzicht (Duplex) | Hypoallergeen beddengoed, pillowtop-bedden, een kluis op de kamer

Beoordelingen van Pullman Paris Centre-Bercy

4 out of 5
Pullman Paris Centre-Bercy
1 rue de Libourne, Paris, Paris

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 622 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 285 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 65 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 1000 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Joost, Veldhoven

Zakenreiziger
A bit disappointed in the communication, had to send an email twice asking if I can come with a high car and if there is a parking space in front of the hotel. Finally received confirmation that a parking space had been reserved for me. Upon arrival this turned out not to be the case and there was a place for my car...
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Céline - Guest Experience Manager op 30 jan 2024
Dear Joost, Thank you for taking the time to share you experience following your stay with us.Your remarks are very precious to us to improve our quality of services.We hope to get the opportunity to welcome you again, Best regards,

10/10 – Uitstekend

Johannes MWL

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Céline - Guest Experience Manager op 16 jan 2024
Thank you Johannes for this oustanding review:)We hope to welcome you againBest regards, Céline - Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Abdoel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Céline - Guest Experience Manager op 28 aug 2023
Thank you so much Abdoel, Have a lovely day

6/10 – Redelijk

David

2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Céline - Guest Experience Manager op 14 mei 2023
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous évaluer suite à votre visite.Chez Pullman nous essayons chaque jour d'aller au-delà des attentes de nos clients, aussi je souhaiterais savoir de quelle manière nous aurions pu rendre votre séjour exceptionnel.D'avance je vous remercie vivement pour vos retours,Cordialement,Céline - Guest Experience ManagerCeline.girault@accor.com

8/10 – Goed

Leo, Nuenen

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Céline - Guest Expérience Manager op 24 mrt 2023
Merci Leo, Votre satisfaction est notre plus belle récompense :)Au plaisir de vous accueillir de nouveau très bientôt, Très belle journée,

10/10 – Uitstekend

Charlotte

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer aangenaam verblijf. Dichtbij metrostation om zo vlot de verbinding naar het stadsgedeelte te maken.
2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Maxime - Room Division Manager op 17 feb 2022
Bedankt voor uw geweldige feedback over uw verblijf! Ik kijk er naar uit u weer te mogen verwelkomen!

8/10 – Goed

Paul

2 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Martijn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
- alles was erg goed - personeel - de interieur was erg mooie - de kamers waren super mooie en vooral schoon - de hele hotel rook erg lekker - de bedden lagen erg lekker en confort - ik kom graag nog een keer terug
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Djeiss

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk
Het was een leuk hotel
2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Moeder, Amsterdam

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij waren tijdens de staking in Parijs. Het personeel hield ons goed op de hoogte over het openbaar vervoer. Nadeel: Ondanks dat de verwarming uit stond was het te warm op de kamer.
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Arnaud - Guest Relations. op 17 dec 2019
Dear Guest, Thank you for your nice comment on our teams and for the 5/5 ! We're happy that we managed to help you with the public transports! Wish you a great week.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed netjes vriendelijk personeel bereikbaarheid perfect
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Arnaud - Guest Relations. op 16 okt 2019
Dear Guest, Thank you for the nice comment ! It is always great to read nice posts about the proactivity of the teams :) We wish you a great day and hope to welcome you soon again !

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net hotel, schone (bad)kamer, prima bedden. Personeel was bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Goed ontbijtbuffet. En WiFi zonder gedoe.
4 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Arnaud - Guest Relations op 6 aug 2019
Dear Guest, Thank you very much for this feedback following your experience with us at Pullman Bercy! :) Your compliments are very important to us and we very much appreciate these. Indeed, our teams are working day after day in order to deliver professional services like you received: very clean rooms, nice breakfast, a lightspeed wifi, but also to do so in friendly way! I wish you a great day and hope that we will see you again very soon! :)

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfortabele bedden, vriendelijk personeel, rustige kamer.
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Arnaud - Guest Relations. op 15 jul 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time of writing us a review. Please do not hesitate to give us more details about your stay and tell us what would help to make it a 5 out of 5! We hope to see you again very soon. Wishing you a nice day, Arnaud - Guest Relations.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Corentin - Guest relations op 24 mei 2019
Cher Client, Merci beaucoup pour votre bon retour. C'est toujours un réel plaisir de recevoir des retours positifs ! Nos équipes travaillent tous les jours pour essayer de faire vivre une expérience digne de ce nom à nos clients. J'espère que vous aurez l'occasion de séjourner à nouveau chez nous. Je vous souhaite une excellente journée.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Corentin - Guest relations op 21 mei 2019
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to share your opinion Pullman Paris Centre Bercy. I am very delighted to see that you keep a general good memory of your stay. At Pullman we strive to provide our guests with a high standard service, also I would be highly grateful if you agree to tell me how we could have made your last stay even more memorable. Your feedback is very precious; it will help us to improve our services. I wish you to have a nice day!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het onthaal was fantastisch, het bed heerlijk, het ontbijt lekker en verzorgd, de kamer spotless. Iedereen was heel hulpvaardig, vriendelijk en klantgericht. Geen vraag teveel. Altijd met de glimlach... behalve de verantwoordelijke van de bar... Het duurde een eeuwigheid voor hij een bestelling kwam opnemen ook al waren er maar een 4-tal klanten. Hij was ook niet echt vriendelijk naar zijn medewerkers. Was beetje gênant om zien. Maar he, misschien had de man gewoon een slechte dag.
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Corentin - Guest relations op 2 apr 2019
Dear Guest, Thank you so much for your feedback ! I am so glad that you delighted your room, your breakfast and our Front desk staff ! I am also sorry that your experience at our bar was not up to our standards. Please be assured that this incident is not usual. I hope that you will give us the opportunity to welcome you back to provide you a better experience for your next trip in Paris ! I wish you to have a nice week. Best Regards.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super goed!! Fijn personeel en fijn dat ze zorgen voor de auto
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Sarah op 18 mrt 2019
Dear Anonymous, Thank you for sharing your feedback with us, it is always a pleasure to read that our guests enjoyed their stay at our hotel Pullman Bercy. We will not hesitate to share it with our teams in order to continue to motivate them to provide a high-quality customer service. We hope to see you again soon ! Sarah - Guest Relations.

10/10 – Uitstekend

Bill, Boxtel Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erg goed, iedereen erg behulpzaam en vriendelijk
Het heeft een prachtige bioscoop erachter, dicht bij andere winkels, restaurants, enz. En slechts een zeer mooie omgeving om te verblijven. Heel dicht bij de metro ook zo gemakkelijk om overal te geraken.
3 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Camille G - Guest relations op 30 jul 2018
Dear Bill, Thank you for your review. It is always a pleasure to receive such positive feedbacks ! We hope to welcome you again very soon. Camille - Guest relations

8/10 – Goed

Moeder&dochter, Haarlem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Schone kamers met veel kastruimte, zitjes en een minifridge die dagelijks gratis bijgevuld wordt met Evian mineraalwater. Erg gezellig winkelcentrum met oa een supermarkt, heel veel restaurants en een grote bioscoop op slechts een minuutje loopafstand. Metro op 2 minuten loopafstand met een rechtstreekse verbinding naar o.a. Gare de Lyon en Châtelet-Les Halles (paar minuten reizen). Bij de boulangerie tegenover het hotel kun je op ma t/m vr lekker ontbijten of lunchen. Minpuntje was dat het hotel momenteel gerenoveerd wordt en er daardoor sprake van geluidsoverlast kan zijn op de begane grond. Desondanks zeer de moeite waard.
6 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Camille G - Guest relations op 24 jul 2018
Dear Moeder&dochter, Thank you very much for your review. We are delighted that you enjoyed the hotel, the equipements and its location. Your compliments will be shared with our teams. We hope to welcome you again very soon. Camille - Guest relations

10/10 – Uitstekend

Werner, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede uitvalsbasis voor alle bezienswaardigheden
Goede uitvalsbasis voor alle bezienswaardigheden. Gevarieerd en goed verzorgd ontbijtbuffet. Goede kwaliteit bedden.
2 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Camille G - Guest relations op 2 jul 2018
Dear Werner, Thank you for you review following your stay. It is always a pleasure to see that you enjoyed the hotel and in particular its breakfast. Your compliments will be shared with our teams. We hope to see you soon ! Camille - Guest relations

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel vlakbij metro
Mooi hotel, metro station op 2 minuten wandelen. leuke buurt met verschillende restaurantjes en cinemacomplex. Vlakbij de Seine. Vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van Camille G - Guest relations op 15 mei 2018
Dear Guest, Thank you for this nice review. We hope that we will have the opportunity to welcome you again very soon. Camille G - Guest relations

6/10 – Redelijk

josephus, eindhoven

slechte ontvangst
Bij aankomst in hotel was onze boeking niiet bekend. Het telefoonnummer van expedia was helaas moeilijk te vinden op hun site . Vakantie begon dus niet goed.. Telefoonnumme uiteindelijk gevonden via Google. Expedia weigerde met hotel te praten via telefoon. . Echt een rot ervaring . Ik heb een lang telefonisch gesprek gehad bij aankomst. Hoe kan ik dit vergoed krijgen.. Er staat geen klachtenformulier online. Parkeren met auto aldaar is duur. Hotel zit niet echt in hartje parijs. . Hotel niet echt modern eerder ouderwets . Ontbijt was wel goed
4 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Camille G - Guest relations op 9 mei 2018
Dear Josephus, Thank you for taking the time to write a review about your stay. We are very sorry for the issue you experienced at your arrival. Indeed, your reservation was made on Expedia but did not appear in our hotel. We will make sure that this will not happen again. We hope that we will have the opportunity to welcome you again and to deliver a better quality of service. We remain at your disposal. Camille G - Guest relations

8/10 – Goed

haydee

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer aangenaam
Ondanks groot gebouw pretitige, gevarieerde indeling
4 nachten verbleven in mei 2017
Reactie van Axelle Hartmann op 7 jun 2017
Dear Haydee, Thank you for your review. As you said, our hotel is around many restaurants in Cour Saint Emilion that is a nice village, just close to a nice park where it is nice to walk. We hope to welcome you again. Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Cindy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel dichtbij gezellige winkelstraat en park
Hartelijke ontvangst, dame wees ons op voordeel van langer parkeren. Onze zoon was niet opgegeven met de reservering, maar kon gratis mee ontbijten en het was ook geen probleem om een extra (gratis) bed te plaatsen. Kamer was netjes, voldoende badspullen en water op de kamer. Alles volgende ochtend meer dan aangevuld. Aan de overkant van de straat zit een gezellige winkelstraat met veel restaurantjes. Metrostation aan de andere kant van de winkelstraat, rijden iedere paar minuten, dus je bent snel in het centrum van Parijs.

10/10 – Uitstekend

Caren Crudo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is the second time we stayed in this property and exceeded our expectations. The children liked the table tennis area where they can play while unwinding from a hectic day. The area is very accessible and quiet and the staff are amazing and very accommodating. The location is excellent for commute and there are plenty of places to eat! One of our family’s favorite destinations so far!
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Céline - Guest Experience Manager op 14 mei 2024
Thank you for this lovely review:) Your satisfaction is our greatest rewrads!We hope to welcome you again!Sincerely

10/10 – Uitstekend

Dilruba

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel. Highly recommend it
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Céline - Guest Experience Manager op 14 mei 2024
Thank you for this lovely review:) Your satisfaction is our greatest rewrads!We hope to welcome you again!Sincerely

6/10 – Redelijk

ARTHUR

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Room smell terrible It tries to be 4 star but the room is not adequate
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Céline - Guest Experience Manager op 14 mei 2024
Thank for taking the time to share your experience following your stay. I am truly sorry about the smell in the room/We hope to welcome you again.

8/10 – Goed

Carlos

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Me sorprendió mucho haber visto un pequeño ratón en el restaurante del hotel. Al comentarlo con el camarero no mostró mucha sorpresa al respecto
8 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Céline - Guest Experience Manager op 21 apr 2024
Dear Carlos, We thank you for taking the time to write us following your stay with us.We present our sincerest apologies for this incident, we are taking very seriously this kind if matter. Thank you for letting me know.We hope to welcome you again in the future, Best regards,

8/10 – Goed

horacio

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel located outside main city landmarks (around 15 minutes by car) e Excellent staff ! Roomy rooms witch it is plus for us in Paris. Price-value great. Have a nice restaurant area nearby with plenty choices.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Céline - Guest Experience Manager op 18 apr 2024
Thank you for this lovely review:)We hope to welcome you again!Sincerely

10/10 – Uitstekend

Evaristo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buen servicio y buena atencion.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Céline - Guest Experience Manager op 18 apr 2024
Thank you Evaristo for this oustanding review:)Have a lovely day, Sincerely

10/10 – Uitstekend

Michel

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nous avons particulièrement apprécié la qualité du service et la propreté des chambres.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Céline - Guest Experience Manager op 18 apr 2024
Merci Michel pour cette très belle recommandation :)Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau très bientôt,Très belle journée

10/10 – Uitstekend

preeti

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Céline - Guest Experience Manager op 18 apr 2024
Thank you Preeti for this oustanding rating:)See you soon!

10/10 – Uitstekend

Mandeep

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing hotel and kids loved
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Céline - Guest Experience Manager op 18 apr 2024
Dear Mandeep, Thank you for taking the time to share your experience following your stay.Hope to welcome you again

10/10 – Uitstekend

stephane

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tout est parfait
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Céline - Guest Experience Manager op 18 apr 2024
Merci Stéphane pour cette très belle recommandation!A très bientôt,

8/10 – Goed

liga

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bien au niveau de la propreté et personnel au top. Le seul inconvénient c'est la durée limité à la piscine.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Céline - Guest Experience Manager op 18 apr 2024
Merci Liga d'avoir pris le temps de partager votre expérience à la suite de votre séjour parmi nous.Vos remarques nous sont très précieuses pour améliorer la qualité de nos services.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau très bientôt,

10/10 – Uitstekend

Mann

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Need an improvement
Everything was fine except the upgrade was not worth it cause room for junior suite but had furniture & rugs had holes & patch works. Secondly No windows opened & Suite was either very warm or cold.
6 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Céline - Guest Experience Manager op 18 apr 2024
Thank you Mann for taking the time to share your experience following your stay.I am sorry to read that the Suite did not meet your expectations.We hope to welcome you again, Best regards,

6/10 – Redelijk

Jonathan

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Céline - Guest Experience Manager op 18 apr 2024
Cher Jonathan, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience à la suite de votre séjour parmi nous.Nous sommes désolés de lire que l'expérience ait été en dessous de vos attentes.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau, Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Céline - Guest Experience Manager op 18 apr 2024
Thank you !

10/10 – Uitstekend

Stephanie

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Céline - Guest Experience Manager op 18 apr 2024
Merci Stéphanie pour cette très belle recommandation :)Au plaisir de vous revoir de nouveau très bientôt, Très belle journée,

8/10 – Goed

Evelyne

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Une nuit superbe ! (Literie et confort de la chambre génial 👍) le petit déjeuner était très copieux et varié. Bel hôtel
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Céline - Guest Experience Manager op 18 apr 2024
Merci Evelyne pour ce superbe commentaire!Nous sommes ravis de lire que vous aimé votre séjour!Très belle journée,

8/10 – Goed

ELIZABETH Gwenan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient, pleasant
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Céline - Guest Experience Manager op 30 jan 2024
Thank you Elisabeth :)Hope to welcome you again !Have a lovely day

6/10 – Redelijk

Christoph

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Céline - Guest Experience Manager op 18 apr 2024
Than you Christoph for taking the time to share your experience following your stay with us.Best regards,

8/10 – Goed

Alejandro

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good option at Bercy but expensive compared to the surrounding options
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Céline - Guest Experience Manager op 30 jan 2024
Thank you Alejandro for your feed back:)We hope to see you again!Have a lovely day

10/10 – Uitstekend

James

2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Lauren, Shenandoah

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was wonderful. So kind and helpful. Having everything I need in Bercy Village made this exceptional location for a senior citizen.
6 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Céline - Guest Experience Manager op 16 jan 2024
Thank you Laureen for your sweet message following your stay with us.Your satisfaction is our greatest reward, Best regards,

4/10 – Matig

Dejan

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Für diesen Preis den ich bezahlt habe, war es eine katastrophe… Zimmer sind vergleichbar wie ein 3 Sterne Hotel in der Schweiz. Das welness war auch sehr schlecht wasser viel zu kalt plus konnte man nur für 1 stunde reservieren und es war viel zu klein, als ich gefragt habe ob wir länger bleiben könnten sagte man mir ja wenn man 14 euro pro Person zahlt, reine abzockerei. Dieses Hotel für diese preisklasse würde ich niemandem empfehlen.
Reactie van Céline - Guest Experience Manager op 16 jan 2024
Dear Dejan, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Pullman Paris Centre Bercy. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Pullman, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Cejana

4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Céline - Guest Experience Manager op 16 jan 2024
Thank you Cejana for this lovely review:)We hope to welcome you again!Best regards,

10/10 – Uitstekend

Volnei

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Céline - Guest Experience Manager op 16 jan 2024
Thank you Volnei for this amazing review:)We hope to welcome you again !Best regards,

10/10 – Uitstekend

HERVE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bel hôtel
Très bel hôtel. Parking le moins cher de Paris juste à côté. Métro n°14 à proximité pour accès à tout Paris. Chambre 2 lits doubles impeccable mais dommage que les WC ne soient pas séparés de la salle de bain. Petit-déjeuner copieux. Dommage que nous n'ayons pas eu le temps de profiter de la piscine... une prochaine fois peut-être.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Céline - Guest Experience Manager op 16 jan 2024
Cher Herve, Merci pour cette superbe recommandation:)Votre satisfaction est notre plus belle récompense !Nous sommes déjà impatients de vous accueillir de nouveau, Très belle journée,