Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden, uitzicht | Luxe beddengoed, donsdekens, een minibar, een kluis op de kamer

Beoordelingen van Paris Marriott Rive Gauche Hotel & Conference Center

4 out of 5
Paris Marriott Rive Gauche Hotel & Conference Center
17 Boulevard Saint Jacques, Paris, Paris

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 305 van 775 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 319 van 775 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 90 van 775 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 34 van 775 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 27 van 775 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Anton

Negatief: Netheid
Just about OK if you have no high expectations
Worn out and not very clean hotel. We found the toilet used and uncleaned when we entered the room first. The receptionist took it our complaint about it rather loconic, he made a note but did not really offer an excuse. Rooms are stuffy, airco does not work and windows cannot be opened. Breakfast was OK, with reasonable service and a good choise of food. Unfortunately we found the hotel bar closed alearly in the evening and hence we were not able to have a drink in the hotel after returning from the city. Neighborhood is OK and hotel is nicely located near to the Glaciere metro station, from which all major attractions are easily reached.
4 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Gwendal - Marketing Manager op 12 mrt 2019
Dear Anton, We would like to thank you for having shared your feedback following your recent stay at the Paris Marriott Rive Gauche. First of all, please allow me to present my apologies if we did not meet your expectations. Your feedback will be shared as we strive to improve our service. It is true that the neighborhood is nice with for example the lively area "Butte aux Cailles". Thank you for highlighting this key advantage for our hotel. We do hope that you will give us an opportunity to welcome you back soon. Best regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect Hotel, a bit remote from attractions
The hotel itself was perfect - the staff was nice, the room was great and breakfast was good (even though in some days they didn't serve vegetables - at least when we ate at the executive lounge). There's several good restaurants and cafes adjacent to the hotel and the metro is just 2 minutes away. We stayed at a junior suite which was really spacious and gives privacy for parents from their kids with still being able to know where they are. the suite had separate bathrooms and toilets, big screen TV for each room and a view over the city (although you can't see the eiffel tower from there). The Bed and the was really good and the fold up couch-bed for our son was really comfortable as well. The only downside for us was that to reach the attractions it takes about 15-28min (the eiffel tower takes 28min). But still it was worth the money and we really enjoyed our stay in this hotel. On the last day the staff kindly agreed to a late checkout so we will have a place to stay until the flight. Really awesome staff everyone of them...
Fold up couch-bed (not opened yet)
Big screen tvs
Comfortable Bed
One of the showers

8/10 – Goed

Peter oomen, Veen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed
Het hotel was naar wens.

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima service.
Uitstekende ontvangst en service, comfortabele kamers en heerlijke bedden. Modern, zakelijk hotel met garage en makkelijk bereikbaar per auto.

8/10 – Goed

Van den Driest, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service

6/10 – Redelijk

Laire, Leiden

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel, Marriot Rive Gauche, Parijs
Het hotel is mooi, en de bedden zijn goed, maar hoewel je e kamer duur genoeg is, laten ze je schaamteloos 8,50 betalen per uur internet. Wij waren en in het Paasweekend, maar bij het ontbijt was helemaal niets te merken van Pasen. Wel was er een Paasbrunch in een ander restaurant, voor 'niet hotelgasten' heel suf. Het hotel ligt dichtbij 2 metrostations dus dat is wel prima.

8/10 – Goed

R

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk comfortabel hotel en prima uitgangspunt om Parijs te ontdekken
Als je in een comfortabel 4-sterrenhotel wil zitten, zit je hier goed. Het hotel ligt niet direct in het centrum, maar wel vlakbij een groot metrostation Denfert-Rocherau. Met de metro of RER ben je nooit langer dan 10 minuten bij de beroemde attracties vandaan. De kamers zijn lekker ruim en de douche is heerlijk. De volgende keer zal ik hier zeker weer naar toe gaan! Zeker een 4-sterrenhotel!

10/10 – Uitstekend

Sandra, Beuningen, GLD

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect hotel voor een verblijf in Parijs
Prima prijs/kwaliteit verhouding! Luxe,ruime kamers met een losse toiletruimte. En een inpandige parking. Wij gaan zeker terug naar dit hotel.

4/10 – Matig

Petra, Doorn

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een prima hotel op een prima plek in Parijs
Prettig hotel, vriendelijke bediening, mooie kamers, schoon, heerlijk ontbijtbuffet, goede ligging t.o.v. bezienswaardigheden.

4/10 – Matig

KOBAYASHI

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Valerie Guest Relations op 2 apr 2020
Dear Kobayashi, Thank you for choosing our hotel and for your feedback. We are glad your overall impression of our hotel was a good one. Kind Regards Valerie

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved the location. Easy to walk to many shops and restaurants. Historical sites are close. Breakfast is delicious with a wide range of food options; breakfast staff is friendly, helpful and courteous.
7 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Gwendal - Marketing Manager op 3 mrt 2020
Dear guest, Thank you for this great review and for highlighting our prime location in Paris. We do hope to welcome you back for your next trip in Paris for another amazing experience with all our helpful and courteous team.

10/10 – Uitstekend

Sandrine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Convalescence au Mariott
J ai eu une intervention à la clinique Sté Geneviève et j ai choisi Marriott 14em pour ma convalescence. J ai été choyée par le personnel extrêmement gentil et serviable . L emplacement est parfait près de tous les fameuses brasseries , les cinémas, les théâtres. Le petit supermarché a 50 mètres la pharmacie à 200 m et la station de taxi devant l entrée de l hôtel apporte un confort absolu ! Je recommande vivement ce Marriott 14em ... Le restaurant r Yves de l hôtel , délicieux.
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Marine op 27 feb 2020
Chère Sandrine, Nous vous remercions d’avoir partagé ce commentaire. Nous sommes vraiment heureux que votre séjour se soit bien passé pendant votre période de convalescence. Nos équipes ont à cœur de vous satisfaire, elles seront très contentes de lire votre avis et seront particulièrement sensibles à votre retour sur le service. A très bientôt ! Bien cordialement, Marine, Assistante Marketing

8/10 – Goed

Helmut

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Gwendal - Marketing Manager op 3 mrt 2020
Dear Helmut, Thank you for this review following your recent stay with us. We appreciate this feedback.

8/10 – Goed

Thomas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Gwendal - Marketing Manager op 4 mrt 2020
Dear Thomas, Thank you for this excellent feedback. We hope to welcome you soon, Regards

8/10 – Goed

GP, New York

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Rooms need a refresh. Doors and paiting make the room feel old. Location and general hotel is great.
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Marine op 19 feb 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience. I am delighted that you enjoyed our hotel and its location. However, I am sorry to learn that some of our services, especially your bedroom, did not meet all your expectations. Please allow us to express our sincerest apologies. The whole team strive to provide a superior service experience for every customer, therefore, your feedback is important to us. We do hope that we will have the opportunity to welcome you back in our property so that your experience be fully satisfactory. Best regards, Marine, Marketing Assistant

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
少し古いが部屋が広くて快適なホテル
少し設備は古めですが、最低限のアメニティも揃っていて清潔感もあり、部屋もベッドも広くて快適に滞在することが出来ました。スーパーも直ぐ近くにあり、今回はメトロを利用することは無かったですが駅も近くて、タクシーでもどこに行くのも思っていたより時間がかからず便利でした。 朝食はアメリカンタイプで、滞在中に内容がほとんど変わることは無かったですが、パリのホテルにしては種類も多くて美味しかったです。 他の部屋の水を流す音が聞こえたり、シャワーの水圧が弱かったことや、フロントで言えばペットボトルの水がもらえるのですが1日だけ水が今日は無いと言われた対応に疑問を感じたことはありましたが、それ以外はほとんど問題なく快適に過ごせました。
6 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Marine op 3 feb 2020
Dear Guest, We would like to thank you for taking the time to share such a detailed review with us. We are so glad to read you had an enjoyable stay thanks to the cleanliness and comfort of your room, our good location in Paris as well as the breakfast. We also took good note of your remark regarding the water pressure in your shower. We would like to present our sincerest apologies in regards to those issues. We are looking forward to welcoming you back at the Paris Marriott Rive Gauche! Best regards, Marine, Marketing Assistant

6/10 – Redelijk

Muriel

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Sejour correct
Jolie chambre au 14 eme etage avec vue mais pas de peignoir ni de chaussons Impossible d'appeler la reception au tel Concierge bien et receptionniste aussi
1 nacht verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Antonio

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Valerie Guest Relations op 7 jan 2020
Dear Antonio, Thank you for your recent stay with us. We trust you enjoyed your visit and we hope to welcome you back very soon. Kind Regards

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Iam very disapointed and not satisfy about my stay at this hotel in paris
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Valerie, Guest Relations op 6 jan 2020
We are sorry that you felt so let down during your stay with us and we appreciate your review we received via Expedia. Your feedback is very valuable to us and will assist us in identifying areas of our service which require attention. It would be nice to hear from you to review your recent stay further, therefore should you wish to discuss this matter by all means, please do feel free to contact us at your convenience. Kind Regards

10/10 – Uitstekend

William

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rive Gauche Marriott
I had stayed here once before with a tour group. We found a good price and decided to stay again. My wife got very ill with a virus(?) while eating at a nearby restaurant. One of the servers helped us back to the hotel and from there the staff at the hotel was amazing. They had a paramedic check on us, along with staff. Then called a doctor to come check her out. He came at a little after midnight and gave her some meds and prescription. This was absolutely above and beyond. They have won us over forever.
6 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Valerie, Guest Relations op 6 jan 2020
Dear William, Thank you very much for taking the time to review our hotel on Hotels.com It was an absolute joy to read your review about our property. We are so glad you had a great stay. Thank you so much for your comments regarding the staff, it is always a pleasure to read such feedback. I do hope we will have the opportunity of welcoming you back in the near future. Kind Regards

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Valerie op 2 jan 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to review your recent stay with us here at our Paris Marriott Rive Gauche Hotel. . Our Guest comments and observations are of utmost importance to us in helping us improve our service and performance. Thank you once again for reviewing our hotel.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
아침 일찍 도착했는데, 이른 체크인 받았습니다. 주차비가 하루 30유로나 됩니다. 동네가 심심하지만, 안전합니다.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Marine op 23 jan 2020
Dear Guest, We would like to thank you for taking the time to write this review. We are glad to learn you appreciated your stay with us. We do hope to welcome you back soon, Best regards, Marine, Marketing Assistant

2/10 – Ontzettend slecht

Ann, Orlando, FL

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
I have over charges on my credit card. Paul at the reception desk (on 12/14/19, 8:30am) pretended that he adjusted the charges off my final invoice and then asked me "do you want the adjusted invoice emailed to you?" To which I said yes. I still have NOT received a copy of the final invoice. I now have an additional charge for $115.78 on my credit card. It's a terrible shame and a reflection on a reputable company like Marriott to have such a dishonest employee. I'm hoping that I'm not wasting my time here and someone will assist me in resolving this issue.
6 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Valerie op 2 jan 2020
Dear Ann, Thank you for your feedback. Please do contact us directly so we can look closer at your query. Kind Regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Déçue, pour un hôtel de ce standing, de ne pas avoir de bouteille d’eau dans la chambre et de ne pas pouvoir adapter la température de la chambre (beaucoup trop chaude !).
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Valerie op 2 jan 2020
Cher Client, Je vous remercie de prendre le temps de partager votre expérience parmi nous. Nous avons pris note de vos commentaires. Je vous prie de bien vouloir accepter mes plus sincères excuses pour la gène occasionnée. Notre équipe et moi même seront ravies de vous accueillir de nouveau au sein de notre établissement en s'assurant que les points mentionnés lors de votre récent séjour ne se reproduisent pas. Cordialement, Valerie Guest Relations

10/10 – Uitstekend

christophe

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van valerie op 5 dec 2019
Thank you for the top score you rewarded us. We are delighted you enjoyed your stay and hope to welcome you back very soon. Kind Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Valerie Guest Relations op 5 dec 2019
Thank you for the top score you rewarded us. We are delighted you enjoyed your stay and hope to welcome you back very soon. Kind Regards

8/10 – Goed

Tungchun

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Valerie, Guest Relations op 6 dec 2019
Dear Valued Guest, Thank you for reviewing our hotel. We are glad your overall impression was a good one. We hope to welcome you back very soon. Kind Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Valerie op 5 dec 2019
Thank you for the top score you rewarded us. We are delighted you enjoyed your stay and hope to welcome you back very soon. Kind Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Valerie Guest Relations op 5 dec 2019
Thank you for the top score you rewarded us. We are delighted you enjoyed your stay and hope to welcome you back very soon. Kind Regards

2/10 – Ontzettend slecht

Jae hyeok

3 nachten verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Ewa

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Podejrzany hotel
Brak wody w pokoju, przyniesienie wody do pokoju (woda jest gratis) kosztuje 5 euro.Najgorsze, ze z mojej karty kredytowej codziennie pobierali od 100 do 500 Euro, niby na poczet moich dodatkowych wydatków.Wszystko narazie oddali, ale nie umieli się wytłumaczyć z tych pobieranych, zwykle o godzinie 23.00 sum.Pokoj bardzo mały, hotel bardzo dawno nieremontowany. Jak mówiłam, ze poziom Marriotta w innych miastach, Np w Warszawie jest dużo lepszy, obsługa sama przyznawała ze ich hotel jest Marny.
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Valerie Guest Relations op 6 dec 2019
Dear Ewa, It was great to read your review and feedback on our hotel and we appreciate you providing us with details of your experience. We do hope that you will stay with us again and allow us the opportunity to provide you with services which are memorable for the right reasons. Kind Regards

8/10 – Goed

Tarik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Guest Relations Team op 12 nov 2019
Dear Tarik, Thank you for your good review. We hope to have the opportunity to welcome you back soon. Kind Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Valerie op 12 nov 2019
We are glad you enjoyed your stay, please come back very soon. Kind Regards

10/10 – Uitstekend

Andrew

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Always a pleasant stay
Large rooms; super cozy beds
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Guest Relations Team op 12 nov 2019
Dear Andrew, Thank you for your recent comments. We are delighted to learn you enjoyed the comfort of our rooms and great Marriott bedding. We hope to welcome you back very soon. Kind Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ubicación fabulosa personal muy amable. recomendable
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Valerie op 12 nov 2019
Thank you for your great comments. We hope to have the opportunity to welcome you back very soon. Kind Regards

8/10 – Goed

Heard, Boynton Beach, Florida

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is within walking distance to Supermarket, Post, and some restaurants. It is within a 15 minute ride to other tourist attractions, Louve, Galleries Lafayette, etc. Beds are comfortable and rooms are clean. The staff at the hotel makes it exceptional. The airline lost my luggage for two days and members of the concierge desk, namely Morgan, Adrien and Aizmee tracked the movement of my luggage, and kept me updated on its movement and eventual recovery. This was particularly useful since my stay was a short one. They were reassuring and helpful and the front desk staff was in general pleasant and accommodating. I would recommend Paris Rive Gauche as a great hotel for both long and short-term stays and indeed I plan to revisit in the future. One small improvement that I would suggest however is to provide two bottles of water in the room on check in. It's a small gesture that goes a long way.
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Guest Relations Team op 12 nov 2019
Dear Heard Thank you very much for taking the time to review our hotel on Expedia It was an absolute joy to read your review about this property. We are so glad you had a great stay. Thank you so much for your comments regarding Morgan, Adrien and Alizée, it is always a pleasure to read such feedback. I do hope we will have the opportunity of welcoming you back in the near future.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Guest Relations Team op 12 nov 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for your recent review. It would be nice to hear from you to review your recent stay further, therefore should you wish to discuss this matter by all means, please do feel free to contact us at your convenience. We hope to welcome you soon again in Paris and provide you with a memorable experience. Kind Regards

2/10 – Ontzettend slecht

christophe

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Guest Relations Team op 12 nov 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for your recent review. It would be nice to hear from you to review your recent stay further, therefore should you wish to discuss this matter by all means, please do feel free to contact us at your convenience. We hope to welcome you soon again in Paris and provide you with a memorable experience. Kind Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Valerie op 22 okt 2019
Thank you for your top scores. We are glad you enjoyed your stay with us. Come back to visit us soon! Kind Regards

8/10 – Goed

Otto, Cartagena Colombia

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfortable roomos and bed, but ac temperature warm
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Valerie Guest Relations op 30 sep 2019
Dear Otto, Thank you for your feedback. We are glad you enjoyed your stay with us. We hope to have the oppportunity to welcome you back in the very near future. Kind Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Valerie Guest Relations op 30 sep 2019
Thank you for your good score. Please come back to stay with us again! Kind Regards

10/10 – Uitstekend

Carol

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good stay we also ate in the restaurant. Staff very friendly.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Marine op 11 sep 2019
Dear Carol, Thanks a lot for your kind review. We are more than happy to read that you enjoyed your stay. It's definitely a boost for us every time we read positive reviews such as yours. We thank you for choosing the Paris Marriott Rive Gauche Hotel and we hope to welcome you back soon! Warm regards, Marine, Marketing Assistant

8/10 – Goed

SUWOONG

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Valerie Guest Relations op 4 sep 2019
Dear Suwoong, Thank you for your recent review. We are delighted you had a pleasant stay and hope to welcome you back very soon. Kind Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

12 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Valerie Guest Relations Manager op 27 aug 2019
Dear Valued Guest, Thank you for choosing our hotel for your parisian stay and for the top score you rewarded us. We hope to welcome you back in the very near future. Kind Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean and safe, staff was very hospitable!! Different Language was not a problem!! Withdraw defy recommend.
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Valerie Guest Relations Manager op 27 aug 2019
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us and for your great review! It looks like you had a great time with us! We look forward to welcoming you back very soon. Kind Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely room, great staff. Not too far to the centre. Lots of coach parties.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Marine op 22 aug 2019
Dear Guest, Thank you for staying at the Paris Marriott Rive Gauche and for sharing this kind comment. It is a great pleasure to read that you appreciated your stay thanks to your lovely room, the professionalism of our staff and the good location of our hotel. We hope to welcome you back very soon! Warm regards, Marine, Marketing Assistant

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Valerie Guest Relations op 27 aug 2019
Dear Valued Guest, Thank you for choosing our hotel and for your comments. We are glad your overall impression was a good one. We hope to welcome you back very soon. Kind Regards

8/10 – Goed

Chan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Gwendal - Marketing Manager op 14 aug 2019
Dear guest, Thank you for your positive feedback regarding your stay at the Paris Marriott Rive Gauche.