Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 269 van 831 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
269
Gastenscore: 8 - Goed. 378 van 831 beoordelingen" "
8 - Goed
378
Gastenscore: 6 - Redelijk. 128 van 831 beoordelingen" "
6 - Redelijk
128
Gastenscore: 4 - Matig. 34 van 831 beoordelingen" "
4 - Matig
34
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 22 van 831 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
22
8,6/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Ciske, Snelrewaard
Reisde met familie en kleine kinderen
27 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net en goed hotel. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt maar het diner was niet lekker.
Ciske
4 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Jeanette
Reisde met familie
20 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel fijn net hotel met vriendelijke personeel
Jeanette
2 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Talha
4 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Talha
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Pedro - Team Leader op 17 mei 2024
Dear Talha,thanks a lot for this lovely feedback.All the team and I can't wait to welcome you back soon.Wishing you a wonderful day,
4/10 – Matig
Metin
Reisde met partner
19 feb 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Slechtste hotel waar ik tot nu toe ben verbleven
Ontbijt was walgelijk alleen brood gegeten.
Het was niet vers.
Hotel was in verbouwing.
Als je door receptie liep rook je een chemische geur.
Ik kom hier zeker nooit meer terug.
Metin
2 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Johan
12 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keurig hotel in Parijs
Johan
2 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Paulien
Reisde met familie
5 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Prima hotel, erg vriendelijke medewerkers, goed ontbijt voor Parijse begrippen. Schone kamers, geluidsarm. Enige nadeel was enige loopafstand tot de metro. Er stopt wel een tram voor het hotel.
Paulien
2 nachten verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
Rinze
Reisde met familie en kleine kinderen
21 okt 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer vriendelijk personeel. Op zich was de kamer oké, maar erg warm. Airco deed niet veel, er was geen raam dat open kon. Ontbijt was somber.
Redelijk ver vanaf metrostation.
Was aangegeven dat er een koffiezetapparaat aanwezig was op de kamer, maar helaas….
Rinze
2 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Renoeshka
Reisde met familie
24 aug 2023
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Redelijk
Renoeshka
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Agathe - Room Division Manager op 8 sep 2023
Thank you Renoeshka !
8/10 – Goed
Anouar
4 mei 2023
Anouar
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Agathe - Room Division Manager op 5 aug 2023
We were happy to see you Anouar !
6/10 – Redelijk
Ekta
Reisde met familie
27 feb 2023
Negatief: Netheid
Ekta
4 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Agathe - Room Division Manager op 2 mrt 2023
Dear Ekta, It was a pleasure to welcome you in our hotel :) Best Regards
8/10 – Goed
Ahmet
Reisde met familie
3 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top
Ahmet
Reactie van Agathe - Responsable Hébergement op 4 nov 2022
Bonjour Ahmet, Super retour, merci :)
10/10 – Uitstekend
Bendeguz
Reisde met een groep
26 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bendeguz
3 nachten verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Mia
25 aug 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mia
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Vivian
Reisde met familie
22 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi, netjes hotel met alles wat je nodig hebt. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Vivian
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Agathe - Room Division Manager op 26 aug 2022
Thank you Vivian !
8/10 – Goed
Jeroen
22 mei 2022
Jeroen
6 nachten verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Aylyan
5 mei 2022
Aylyan
1 nacht verbleven in april 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Mohamed
Reisde met familie
7 mrt 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer zeer slecht op alle fronten
Mohamed
3 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Agathe - Room Division Manager op 9 mrt 2022
Dear Sir,
Feedback, mainly when it's negative one, are important, because it's help up to improve our quality.
Don't hesitate to contact us and to advise us during your stay (even at Check Out time), we can always make you have a great stay.
Best Regards,
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
1 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel. Vriendelijk personeel
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Agathe - Room Division Manager op 2 mrt 2022
Dear guest,
Your feedback is so important !
Thank you and see you soon :)
8/10 – Goed
Lukas
6 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lukas
2 nachten verbleven in februari 2022
8/10 – Goed
Louis
14 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paris stay
Het was een nette kamer, echter was het warm ondanks dat het buiten rond de 5 graden was. Zelfs als we de airco op de laatste stand zette. Het matras was hard maar verder een super mooie kamer met nette badkamer.
Louis
2 nachten verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
Dennis
4 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verblijf was uitstekend. Inclusief minibar en ontbijt was top. Uitzicht op de Eiffeltoren is ook leuk natuurlijk. Vanuit het hotel was alles prima bereikbaar. Zowel lopend als met ov.
Dennis
3 nachten verbleven in november 2021
8/10 – Goed
Iraj Burey
Reisde met een groep, Reisde met familie en kleine kinderen
31 okt 2021
Hotel was redelijk schoon. Met vriendelijkheid receptie en personeel. Omdat bij vele van bezichtigingen moesten we online boeken, was op de locatie geen mogelijkheden zoals pc ed beschikbaar om online tickets te reserveren. Verder vonden we ontbijt en parkeren nogal prijzig.
Iraj Burey
2 nachten verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Kathleen
Reisde met familie
29 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne plek. Niet te duur en dicht genoeg bij het centrum. De kamers waren perfect schoon en het personeel was vriendelijk. We hadden een gezinskamer voor 4 personen en deze voldeed prima. Je kon thee zetten in de kamer.
Kathleen
4 nachten verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Thyra
Reisde met familie
27 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goed
Goed, schoon hotel. Tramhalte naar metro (1 halte) vlakbij. Vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt.
Parkeren bij aankomst was even zoeken, voor het hotel (of daar in de buurt) kun je niet parkeren. Parkeergarage is aan de achterkant.
Verder verbleven we met 3 personen op 1 kamer, maar waren er wel maar 2 handdoeken, 2 bekers etc. Was niet zo handig.
Thyra
3 nachten verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Andre
25 okt 2021
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes
Andre
2 nachten verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Rob
Reisde met familie
25 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yama
2 nachten verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Frans et Yvonne
Reisde met partner
4 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect gelegen vlakbij de périphérique (en toch een rustige kamer). Ondergrondse parkeergarage en half uur lopen van Arc de Triomph. Voor die laatste (ingepakt volgens en als eerbetoon aan Christo) gingen wij naar Parijs. Goed en uitgebreid ontbijtbuffet.
Frans et Yvonne
1 nacht verbleven in oktober 2021
4/10 – Matig
Deniz
Reisde met familie en kleine kinderen
30 sep 2021
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Disappointing
Deniz
2 nachten verbleven in september 2021
8/10 – Goed
anita
Reisde met een groep, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
30 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie kamer. Maar ontbijt was schaars. Niet uitgebreid!
anita
1 nacht verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Mazin
Reisde met een groep, Reisde met familie
30 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het is zeker een aanrader
Was prima alles makkelijk en duidelijk
Mazin
2 nachten verbleven in juli 2021
4/10 – Matig
m.m.
Reisde met familie
27 jul 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Teleurstellend!
Verschrikkelijk. Receptie en ontbijt niks op aan te merken maar zodra we op verdieping waren stonk het naar eten wat het personeel op de gang zat te eten. Kamers enorm heet, problemen met airco en technician was pas rond middernacht beschikbaar.
m.m.
2 nachten verbleven in juli 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 jan 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hallo ,
Kamer redelijk ingedeeld maar Kamer wastafel lekt
Meerdere keren gebeld toen zijn ze gekomen
Komen kijken dan geloofde ze eerst niet dan andere kamer gehad
Die kamer ook toilet probleem.
Parking poort ging niet open om eruit te komen
Service kwam na meerdere malen klagen en duurde zolang dat ze kwam en wist niet hoe het open ging poort dus 1 a 2 uren vast in de parkeergarage.
Niet zo vriendelijk aan de balie.
Zonde van men geld voor daar te verblijven.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2020
Reactie van Agathe - Room Division Manager op 6 jan 2021
Dear Mr Soechit,
Thank you for writing us a comments regarding your stay.
I am really sorry to read your disappointment, but I want to clarify many points. We can't enter in your room when you hang the do not disturb paper. That's why we didn't check the room directly.
Then, you didn't wait more than 20mn in the carpark, and you waited because an other guest lock the door from inside.
I hope you enjoyed your family stay in Paris,
Best Regards
10/10 – Uitstekend
Nicole
Reisde met familie
12 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij verblijven regelmatig in Novotel Paris 17. Het is een net, schoon en fijn hotel, 25 minuten lopen naar Arc de Triomphe/ centrum van Parijs (of 7 minuten met de bus, halte aan de overkant van de straat). Ideaal vind ik ook de P plaats onder het hotel en het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam. Aanrader voor wie een paar dagen naar Parijs wil!
Nicole
2 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 feb 2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
9 feb 2020
Positief: Personeel en service
Staff is great: helpful and service oriented. Location is safe although next to busy road with multiple times police and ambulance passing by. Beds are hard, rainshower is great! Dining is very cheap in this hotel and we paid some extra for breakfast and it’s really good although closing at 09:30 on working days is too early in my view. Parking costs of 19 euro’s is too much. For a 4* hotel it’s a 7 out of 10.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
5 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Je krijgt waar voor je geld. Ligging lekker dicht bii snelweg
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent front office clerk...very kind. Small things can chance a holiday
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
sarah, Pantwerpen
Reisde met familie en kleine kinderen
24 dec 2019
Positief: Personeel en service
De accomodoatie,kamer 506 had bloed op de gordijnen hangen,wat echt niet kan voor een 4 sterrenhotel. Parking kon ik niet meer reserveren,wegens volzet. Nochtans is het geen goedkoop hotel. Bij inchecken vertellen ze je dat het kamer met ontbijt is en bij uitchecken vragen ze je nog 72€. We zijn ook slecht geïnformeerd over het tijsdtip van het ontbijt,waardoor we het op de weekdagen hebben gemist. En toch hebben moeten betalen. Niet zo prettig
sarah
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Isa
26 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Isa
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
18 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel erg prettig, kamers keurig en schoon. Geen klagen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Joe
Reisde met familie en kleine kinderen
15 aug 2019
Ik dacht dat ik 1 kamer had gehuurd, achteraf heeft Expedia mij 2 kamers verhuurd waardoor ik het dubbele moest betalen. Het gezin had aan 1 kamer voldoende en we hebben ook gebruik gemaakt van 1 kamer. Ik voel me belazerd dat ik 2 kamers moest betalen ipv 1. De employe van het hotel stond er ook verbaast naar te kijken en zei "Tsjah Expedia!".
Joe
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
13 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Beetje rare opmerking maar we misten een WC-borstel
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Olivia MOUTY op 18 jun 2019
Bedankt voor je reactie.
Om hygiënische redenen zijn toiletborstels niet toegestaan in onze hotels.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Olivia MOUTY op 9 mei 2019
Merci
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes, goed ontbijt, fijne regendouche. Wel wat ver van de metro.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Olivia MOUTY op 11 mei 2019
We danken u dat u de tijd heeft genomen om uw mening te geven. We hopen je snel weer te zien!
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Olivia MOUTY op 3 mei 2019
Merci pour cette note !
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 apr 2019
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Olivia MOUTY op 3 mei 2019
Merci pour cette note !
8/10 – Goed
Pedro
25 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer