Terras

Beoordelingen van Mercure Paris Bastille Saint Antoine

4 out of 5
Mercure Paris Bastille Saint Antoine
64 Rue Crozatier, Paris, Paris

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 119 van 453 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 208 van 453 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 90 van 453 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 31 van 453 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 453 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Gertrude

2 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
De kamer was klein, de instap in de douche in het bad te hoog voor bejaarden. De bediening in de ontbijtzaal was ondermaats. De tv was defect en gaf veel licht, te veel om te kunnen slapen.
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Charlotte Chef de Brigade op 26 jan 2020
Hallo, Bedankt voor je feedback. Het spijt me dat de kamer niet aan uw verwachtingen voldeed. Accepteer alstublieft mijn oprechte excuses. Aarzel niet om voor uw aankomst uw voorkeuren voor de badkamer aan te geven om uw taak te vergemakkelijken en het meeste uit uw kamer te halen. Met vriendelijke groeten

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede locatie, net hotel en een prima prijs/kwaliteit. Het personeel is zeer vriendelijk, correct en behulpzaam.
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Béatrice op 10 jan 2020
Dear Guest, Thank you to give us your opinion It's pleasure to welcome you. We hope to see you soon We wish you our best wishes for this year 2020 Best regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De ligging is zeer goed voor het bereiken van grote delen van de stad. Positief van het hotel zelf is de schaal (niet te groot), goede voorzieningen (geen overdreven luxe).
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Béatrice op 27 jul 2019
Dear Guest, Thank you so much to communicate your nice advice. We hope to welcome you again soon. We wish you a very pleasant summer ! Sincerely,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel, schoon, personeel behulpzaam en vriendelijk. Bij aankomst bleek het hotel overboekt en kregen we een kamer met faciliteiten voor gehandicapten op de begane grond. Hier was verder niets mis mee en deze kamer was waarschijnlijk groter dan een reguliere kamer. Faciliteiten in het hotel verder beperkt en we hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt. Locatie prima, vlakbij een markt en metrostation, in de levendige Bastille buurt.
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Charlotte Chef de Brigade op 9 jul 2019
Geachte klant, Bedankt voor het delen van uw ervaringen met ons en het ontvangen van uw complimenten. Het spijt me als de kamer je niet beviel. Dit is geen probleem van overboeking, maar een tweepersoonskamer met specifieke normen. We begrijpen echter dat het minder naar uw wens is. Nogmaals bedankt voor uw complimenten. Tot binnenkort. Met vriendelijke groeten

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Béatrice op 12 dec 2018
Cher client Nous vous remercions d'avoir pris le temps de noter la qualité de l'hôtel Mercure Bastille Saint Antoine. Nous vous souhaitons un joyeux Noel. Bien à vous,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Fijn verblijf in basic hotel op goede locatie.
Fijn verblijf in basic hotel op goede locatie. Goed ontbijt, vriendelijk ontvangst.
3 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Béatrice op 14 dec 2018
Geachte klant Heel erg bedankt voor uw opmerkingen Met vriendelijke groet

8/10 – Goed

a

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijne kamer, prima buurt en heerlijk ontbijt!
De kamer was klein, maar had wel een bad en een balkon. Genoeg ruimte voor ons. Het bed sliep heerlijk en de kamer zag er prachtig uit. Het ontbijt kan je nemen voor 17.50 pp, maar uiteindelijk kan je ook een express ontbijt nemen voor maar 8 euro. Alleen mag je niet alles van het ontbijtbuffet nemen. Prima! Dit stond echter nergens.
2 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Beatrice op 24 sep 2018
Dear Guest, Thank you for your comments. For your next stay, we will propose you a Privilège room, it's a bigger room than the double room. We hope to welcome you soon. Have a nice week! Best regards

8/10 – Goed

Trui

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Rafael Adriaensens, Antwerpen

Medium hotel
Geen 4 sterren waard

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor weekendje Parijs
Vooral het ontbijt vond ik erg goed.metro op loopafstand.

8/10 – Goed

Lorraine, Zurich

Personnel accueillant et hôtel situé près de nombreux commerces. Le marché d’Aligre est à deux pas.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van la reception op 23 feb 2024
Cher client,Nous vous remercions pour votre bon commentaire.Ce serait un plaisir de vous accueillir de nouveau au sein du Mercure Bastille

8/10 – Goed

Danielle

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

lee

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Béatrice op 28 apr 2023
Cher client,C'est toujours un plaisir d'avoir un retour positif de nos clients .Nous espérons que vous pourrez profiter cet été de notre Rooftop , lors d'un de vos prochains séjours parisiens.Nous vous souhaitons une belle journée,

6/10 – Redelijk

Qutaiba

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Pros: Location was near the gare de lyon station. Staff was excellent and helpful Cons: Breakfast was under expectation for 18.50 euros a person you could get a meal from the cafes near the the hotel
3 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Elin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Peter

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr nettes Personal. Klima-Lueftungsanlage auf dem Dach etwas laut.
3 nachten verbleven in april 2022
Reactie van beatrice op 27 apr 2022
Lieber Kunde Wir danken Ihnen für Ihren Kommentar. Wir hoffen, Sie bald zu sehen. Schön für dich Die Rezeption

2/10 – Ontzettend slecht

Zakarya

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Très décevant
Hotel 4 étoiles filantes ! Le personnel est vraiment sympa. Mais c'est le seul point positif de cet hôtel ! Tout d'abord, après près de 4h de train et une arrivée à 20h30, je rentre dans la chambre et : le lit n'est pas fait. Génial ! Cela vous donne le ton du reste du séjour : - matelas indigne d'un 4 étoiles. - 2eme jour : je trouve un poil sous le drap qui couvre le matelas. Non je n'ai pas cherché sous le drap, c'est juste que le personnel de ménage ne sait pas faire un lit et que j'ai dû le faire moi même. - drap avec tache - table en verre de la chambre sale (trace d'un verre visible, voir photo) - le réservoir du shampoing/savon dans la douche n'a pas été rempli, du coup j'ai dû racler le fond pour me laver les cheveux - qualité du petit déjeuner moyen (ne prenez pas la salade de fruit) Vous aurez compris : je ne recommande pas cet hôtel.
4 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Béatrice / Executive Assistant op 24 jan 2022
Cher client, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous communiquer votre avis . Nous sommes désolés que le service et la prestation n’aient pas été à la hauteur de vos attentes, et nous vous prions d’accepter nos plus sincères excuses. Nous prenons note de vos remarques afin d'améliorer les prestations. Nous vous souhaitons une belle semaine. Bien à vous, Béatrice

10/10 – Uitstekend

Michel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Béatrice / Executive Assistant op 5 jan 2022
Bonjour, Merci pour ce beau retour, nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable moment en notre compagnie et espérons vous revoir très bientôt !

4/10 – Matig

Eric, MONTREUX VIEUX

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel ne méritant pas ses 4 étoiles. Propreté globale des chambres à revoir. Très bruyant. Fenêtre peu isolée. Entre 2 nuitées, le réapprovisionnement ne se fait pas (eau et tisane). Très déçu de mon séjour.
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van La réception op 18 dec 2021
Cher client, Nous vous remercions de nous avoir communiqué votre avis. Nous nous excusons si la qualité de la chambre n'était pas à la hauteur de vos attentes. Lors de votre prochain séjour, n'hésitez pas à contacter la réception, nous sommes à votre écoute pour répondre à vos attentes. Nous vous souhaitons de joyeuses fêtes de fin d'année. Bien à vous,

10/10 – Uitstekend

Natacha

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Parfait , personnel compétent serviable et très agréable dans le relationnel et le conseil . Petit déjeuner au top .. Hôtel calme et bien placé . Merci
3 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Béatrice / Executive Assistant op 22 nov 2021
Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à Hotel Mercure Paris Bastille Saint Antoine. tout le personnel se joint a moi pour vous remercier et apprécie grandement votre satisfaction. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, en l’expression de nos sentiments les meilleurs

10/10 – Uitstekend

martin

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Clean and comfortable room - no complaints.
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Béatrice / Executive Assistant op 12 sep 2021
Dear Guest, It is very satisfying for us to know that you have enjoyed our hotel and our services. Thank you very much for posting your review. Our entire team will be very happy to welcome you back to our hotel! Best regards,

8/10 – Goed

Caterina

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

OLIVIER

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van Charlotte Chef de Réception op 1 feb 2021
Bonjour Monsieur, Je vous remercie pour votre retour. Au plaisir de vous accueillir prochainement. Cordialement.

10/10 – Uitstekend

Loubna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tres bon accueil propre proches commerces donc pas mal et super calme!!
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van Charlotte Chef de Réception op 1 feb 2021
Bonjour, C'est une immense satisfaction que je reçois vos chaleureux compliment. Toute l'équipe vous remercie. Au plaisir de vous accueillir prochainement. Bien à vous.

4/10 – Matig

leandra fallon

Positief: Comfort kamer
nice room but ..reception can be better
the first reception hostess was rude and we ask her to repeat every single sentence she said (even ask to switch to english and she refused). the second one was super friendly and nice. the water came out yellow in the bathtube. it looks like they changed the pipes recently but no one warned us. we rang on departure but no hostess came after 10ish minutes.
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van Charlotte Chef de Réception op 16 feb 2021
Thank you for your feedback. Please accept my sincere apologies for these incidents. Regarding the orange water, we had technical work and change the piping which caused a small flow. We apologize for your departure. In the morning we are also at the breakfast service. I apologize for the wait. However, I hope you have had a pleasant stay. Hoping to see you again. Kind Regards.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
le personnel est à l'écoute je reviendrai bientôt. proximité de tout
2 nachten verbleven in januari 2021
Reactie van Charlotte Chef de Réception op 25 jan 2021
Bonjour, Je vous remercie pour tous vos compliments. Au plaisir de vous accueillir très vite. Bien Cordialement.

10/10 – Uitstekend

Francoise

1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van Charlotte Chef de Réception op 12 jan 2021
Un grand merci pour votre 10/10 Au plaisir de vous accueillir de nouveau. Bien à vous.

8/10 – Goed

MARIE LOUISE

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Petit probleme de menage, vu avec la reception , le reste ok Petit dejeuner offert en compensation
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Charlotte Chef de Réception op 8 sep 2020
Bonjour, Je vous remercie de votre retour. Je vous présente encore nos excuses pour ce petit désagrément. Au plaisir de vous revoir. Cordialement.

8/10 – Goed

veronique

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tres bon accueil.personnel tres accueillant,tres avenant. Chambre agreable . A moins d 1 km de la gare de Lyon ..tres pratique.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Charlotte Chef de Brigade op 5 mrt 2020
Bonjour Véronique, Merci pour tous vos compliments. Au plaisir de vous accueillir de nouveau. Bien Cordialement.

8/10 – Goed

christian

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Charlotte Chef de Brigade op 3 mrt 2020
Bonjour, Merci d'avoir pris le temps de nous laisser une note. Au plaisir.

10/10 – Uitstekend

Milton Lucio

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel bem confortavel, próximo a Praça da Bastilha
Hotel bem confortavel: cama e chuveiros excelentes, bom espaço, quarto aparentemente novo. Staff simpatico e solicito. Sinal de wifi/internet estável. Bem localizado, a poucas quadras da Praça da Bastilha e a 2 quarteirões da estação de metrô (Ledru Rolin). O unico porém foi que o ar-condicionado do quarto não estava funcionando, embora, no inverno, não gouve maiores problemas. Me hospedaria nele novamente
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Charlotte Chef de Brigade op 24 feb 2020
Olá, Obrigado por todos os seus elogios. É com grande prazer que recebo sua satisfação. Observo, é claro, o pequeno problema do ar condicionado. Estamos ansiosos para recebê-lo em breve. Atenciosamente.

8/10 – Goed

Jean-Hugues

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Charlotte Chef de Brigade op 22 feb 2020
Bonjour, Merci d'avoir pris le temps de nous laisser une note. Cordialement.

8/10 – Goed

MARC

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel bien situé. Accueil très sympathique.
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Charlotte Chef de Brigade op 24 feb 2020
Bonjour, Je vous remercie de votre commentaire. Bien à vous.

4/10 – Matig

Rosario, Italia

Reisde met familie
La vicinanza con i mezzi di trasporto. Colazione povera e scadente camere piccole con i servizi in tre locali diversi
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Béatrice op 10 jan 2020
Dear Guest, Thank you for giving us your opinion. We are sorry that your experience did not meet your expectations. We take note of your comments on the breakfast service. We are taking appropriate measures to improve the service. We understand the difficulty of circulating following strikes in the transport . However, the hotel is located near several metro lines, including the automatic line (10 minutes on foot). This central line operated during a strike. During your stay you were upgraded to a room with balcony on the top floor. We are sorry to hear that your room did not suit you. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. We wish you our best wishes for this year 2020 Sincerely,

8/10 – Goed

michèle

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel très bien placé au coeur d'un quartier vivant et commercial. Propre, personnel accueillant et prévenant.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Charlotte Chef de Brigade op 21 dec 2019
Bonjour, Je vous remercie de votre retour. C'était un plaisir de vous accueillir. Bien Cordialement.

10/10 – Uitstekend

Chie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Béatrice op 10 jan 2020
Cher client Nous vous remercions infiniment pour votre notation. Nous espérons vous accueillir de nouveau au Mercure Bastille Saint Antoine. Nous vous souhaitons nous meilleurs voeux 2020. Bien à vous

6/10 – Redelijk

Pierre

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Charlotte Chef de Brigade op 29 nov 2019
Bonjour, Merci de votre retour. Bien Cordialement.

6/10 – Redelijk

Laurent

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Charlotte Chef de Brigade op 29 nov 2019
Bonjour, Merci pour votre retour. Bien à vous.

8/10 – Goed

Andreas

Positief: Personeel en service
5 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Charlotte Chef de Brigade op 30 okt 2019
Bonjour, Merci pour votre retour. Bien à vous.

10/10 – Uitstekend

Expedia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Charlotte Chef de Brigade op 26 okt 2019
Merci pour votre retour très satisfaisant. A bientôt.

6/10 – Redelijk

Jenny

2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Mr G J

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place to stay
we were moved as I requested a quiet room with no comment or problem. The room was small but comfortable. Excellent location in an interesting area. The deal I had secured meant that I was spared the scary prices on the screen at arrival!
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Charlotte Chef de Brigade op 23 okt 2019
Thank you so much for your excellent comment. Hope to see you next time.

8/10 – Goed

georges

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Charlotte Chef de Brigade op 7 okt 2019
Bonjour, Merci pour votre note. Au plaisir.

10/10 – Uitstekend

Yana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Big rooms
Very spacious for a Paris hotel!
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Charlotte Chef de Brigade op 24 sep 2019
Hi, Thanks a lot for your comment. That a pleasure. Regards

4/10 – Matig

NEUZA

Decepcionante ! Mal localizado !
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van BEATRICE PORTES op 4 sep 2019
Dear Guest, Thank you to give us your advice about your stay. We are sorry if you didn 't like the area. The neighborhood is appreciated by the authentic Aligre MARKET, and the hotel is also near Bastille, with its bars and restaurants. The métro station is only 4 mns by walk. You could visit other place in Paris very easily. We wish you a lovely day, Best regards

8/10 – Goed

Ilana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Béatrice op 24 aug 2019
Dear Guest Thank you so much to give us your advice about your stay. We hope to welcome you soon! Have a lovely week-end, Best regards

10/10 – Uitstekend

François

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien
Bonne situation, très bon accueil, grande chambre.
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Béatrice op 26 aug 2019
Cher client, Wahouuu! Merci infiniment pour votre commentaire. C'est toujours un plaisir de lire que nos clients ont apprécié leurs séjours. Nous vous souhaitons un excellent week-end , Bien à vous,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Charlotte Chef de Brigade op 16 aug 2019
Bonjour, Merci pour votre note. Cordialement.

10/10 – Uitstekend

Silvana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel com várias opções de restaurante e feira nas proximidades, local de fácil acesso, funcionários muito prestativos, em especial Isabel. Excelente escolha!!
4 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Charlotte Chef de Brigade op 16 aug 2019
Muito obrigado pelos seus cumprimentos. Cordialmente