Uitzicht vanuit accommodatie

Beoordelingen van Maison Albar - Le Pont-Neuf

5 out of 5
Maison Albar - Le Pont-Neuf
23/25 RUE DU PONT NEUF, Paris

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 572 van 780 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 139 van 780 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 37 van 780 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 780 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 780 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

katrien

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Staff Tres classe
Staff tres discret et au top!! Excellent service aussi bien au bar, à la réception, les femmes de chambres, très classe!
2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Gelika Demassouet op 3 feb 2023
Chère Madame Van Der Linde Vandecasteele,Nous tenions tout d'abord à vous remercier pour votre très beau commentaire.Nous sommes ravis que votre expérience dans votre nouvelle "Maison Parisienne" fût à la hauteur de vos attentes.Toute l'équipe est heureuse que vous ayez apprécié votre séjour et vous remercie pour votre visite.Au plaisir de vous recevoir pour votre prochaine escapade au cœur de Paris.Bien chaleureusement.Gélika Demassouet / Directrice Adjointe

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was exactly as we had booked. Very nice room with a good bed. The bathroom was extraordinary good. The automatic toilet was a very good touch. The complementary coffee and water in the room was very nice. Far out the most luxurious hotelroom we have ever had. The good service and the friendly staff makes us feel very welcome. The breakfast area has the same luxurious feel and the food tastes what you expect in a 5 star hotel. The chef who makes the eggs yoir way, is a nice touch. The only feedback we have for this hotel is to inform the guest about the changed traffic situation in the area. Other than that, we have nothing to complaint. The Alban Hotel, Du Pont Neuf, deserves it's 5 star rating.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Anthony op 19 aug 2019
• Dear Sir, Dear Madam, Thank you so much for taking the time to write about your recent stay with us at the Maison Albar Hotels - Le Pont-Neuf We are delighted that you enjoyed such a wonderful stay and are honored that we met your expectations. With great pleasure to welcome you again, Kind regards, Anthony Amin Mariani – Assistant Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was supernet en schoon! Personeel erg gastvrij en vriendelijk.
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Anthony op 5 jun 2019
Dear Sir, Dear Madam, Thank you for taking the time to share your experience with us. Hoping to welcome you back to the Maison Albar Hotels - Le Pont-Neuf very soon, Sincerely yours, Anthony Amin Mariani – Assistant Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luxe in het centrum van Parijs en ook rekening gehouden met de kinderen, zelfs kinderochtendjassen aanwezig voor de Spa. Zeer gastvrij!
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Anthony op 1 mei 2019
Geachte heer, Geachte mevrouw, Dank je wel dat je de tijd neemt om te schrijven over je recente verblijf bij ons in het Maison Albar Hotels - Le Céline. We zijn heel blij dat u zo'n geweldig verblijf heeft gehad en zijn vereerd dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Met veel plezier om u opnieuw te verwelkomen, Oprecht, Anthony Amin Mariani - Assistent-manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Anthony op 3 apr 2019
Dear Sir, Dear Madam, Thank you so much for taking the time and trouble to write about your recent stay with us at the Maison Albar Hotels - Le Céline. We are delighted that you enjoyed such a wonderful stay and are honoured that we met your expectations. With great pleasure to welcome you again, Sincerely, Anthony Amin Mariani – Assistant Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch !!
Vriendelijke en behulpzaam personeel niets was hen te veel. Mooi hotel en de ligging is super ! Fijne hotelkamer en erg schoon. Ook de Spa faciliteiten was heel fijn. Bij het ontbijt werd alje moeite gedaan en was ruim voldoende. We hebben een fijn verblijf gehad en erg genoten. Wij zullen er beslist nog eens terugkomen.
3 nachten verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

Gerben, Nederland

Absoluut GEEN 5 sterren hotel
Absoluut geen recht op 5 sterren. Ontbijt echt veel te beperkt en onoverzichtelijk.
4 nachten verbleven in april 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nice stay in the center of paris. The only thing is the street in front was under construction during my stay so a little bit mess
2 nachten verbleven in februari 2018

10/10 – Uitstekend

Sebastyan, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch hotel bij het Louvre
Dit hotel was in een woord; geweldig! Het personeel was vriendelijk, en de check in was snel. De kamer was groot, nieuw, netjes, schoon, mooi en geluiddicht. De badkamer was super, een mooie grote tweepersoons douche en losse hypermoderne wc. Het Louvre en de Pont du Neuf op loopafstand en met een Uber ben je tussen de 8-12 euro kwijt om bij alle hotspots te komen tevens zit de metro op 5 minuten lopen. 9,5/10, we hadden een welkomsdrankje moeten krijgen maar dit werd niet aangeboden en je gaat er niet om vragen uiteraard daarnaast belde wij rond 8 uur naar de Roomservice voor een ijsemmer, aangezien er champagne in de minibar staat, echter is deze nooit aangekomen op de kamer. Dat zijn de enige twee minpunten, verder perfect!!
2 nachten verbleven in februari 2018

10/10 – Uitstekend

Juvencio

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful upscale well situated hotel with great amenities and service. Paul at reception is great plus for the hotel. Very helpful
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Manon

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gentillesse du personnel.
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Joseph

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel. I would stay again
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Kathleen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly staff. Very accommodating.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Rozalia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is very cute and Coin . The best touch was the toilet seat warmer. The breakfast was ok. I would definitely recommend it
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Andrea

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This was a fine hotel to stay at for night. Room was quiet and bed was comfortable. The design is a bit odd with a weird bathroom door that doesn’t close well. We also had issues getting some things for the room- we called twice for water and a bottle opener (for the water which was supposed to be in the room) and it never came up. We eventually had to go down to the concierge a few hours later to request it.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Laura

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely hotel
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great! Coming back for sure.
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Nora

3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location in the centre of Paris. Staff were super friendly and made us feel very welcome. Room was nice too. Thank you!
2 nachten verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Underwhelming
Hotel experience has degraded since we started visiting last year. It's not super clean, the service wants to be 5-stars but it fails to deliver mainly because of the infrastructure in the rooms and hotel. It feels more lika. 4-star hotel.
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Heidi

3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
AB FAB
I just fell in love with this hotel! The location, the pool and spa, the kindness of the service team!
5 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

zahra

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

mindy

3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Jennifer

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maison Albar was absolutely phenomenal. The hotel itself is beautiful and has a wonderful boutique feel to it while maintaining a high level of elegance. The staff was also world-class—definitely a highlight of our stay. The location also could not be any better with amazing access to public transport.
4 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

CHRISTINA, Orlando

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I absolutely love this Hotel! The location is very convenient to lots of shopping and the Louvre. All the staff is extremely helpful and very friendly. The concierge went above duty to fulfill a special request I had. I Will absolutely stay here again the next time I am in Paris!
4 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Heidi

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Stay
Excellent service, great rooms, very clean and comfortable in a very central location.
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Jorge

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente hotel en la canea
Si bien el hotel está muy bien ubicado, las instalaciones son muy buenas y el desayuno también, lo mejor fue el servicio, todos muy preocupados y atentos , especialmente Sandy (creo se escribe asi) quien está en el front desk en las noches y que se preocupo de todo
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Aaron

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great service, great location.
6 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Björn

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice "Boutique" Hotel I‘m Paris, perfect location and very good service. The pool is fantastic.
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Franck Louâpre / Directeur Général op 8 sep 2023
Dear Guest,All the Team thank you very much for sharing your lovely experience.We are so delighted that you enjoyed your stay in Maison Albar Hotels Le Pont Neuf, your new Parisian House!We are looking forward to welcome you soon in Paris.Warm Regards.Franck Louâpre / General Manager

10/10 – Uitstekend

SEOKJOON

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
훌륭한 호텔 투숙
1. 위치가 매우 좋았고 주변 환경도 상점이 많아 편리했음(바로 앞에 K마트가 있음) 2. 직원 서비스가 매우 훌륭했음 3. 매우 청결한 시설 및 아침 조식도 고급스럽고 서빙도 매끄러웠음 4. 방은 쾌적하고 청결했음 5. 욕실은 넓고 어메니티등 모두 잘 구비되어있었음.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Franck Louâpre / Directeur Général op 12 aug 2023
Dear Guest,Thank you very much for your marvellous comment.All the Team is delighted that you enjoyed your experience in Maison Albar Hotels Le Pont Neuf.We are looking forward to welcome you soon in heart of Paris.Warm Regards.Franck Louâpre / General Manager

10/10 – Uitstekend

jingling

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s a very great hotel. Safe, quiet and great location! Love it!
5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Franck Louâpre / Directeur Général op 12 aug 2023
Dear Guest,Thank you very much for your comment.All the Team is delighted that you enjoyed your experience in Maison Albar Hotels Le Pont Neuf.We are looking forward to welcome you soon in Paris.Warm Regards.Franck Louâpre / General Manager

10/10 – Uitstekend

Christophe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Franck Louâpre / Directeur Général op 12 aug 2023
Dear Guest,Thank you very much for your comment.All the Team is delighted that you enjoyed your experience in Maison Albar Hotels Le Pont Neuf.We are looking forward to welcome you soon in Paris.Warm Regards.Franck Louâpre / General Manager

10/10 – Uitstekend

Young Hwa

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely and helpful staff. Room was very clean. Located in a wonderful area with beautiful pathways. Definitely a place my partner and I would revisit.
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Franck Louâpre / Directeur Général op 12 aug 2023
Dear Guest,Thank you very much for your lovely comment.All the Team is delighted that you enjoyed your experience in Maison Albar Hotels Le Pont Neuf.We are looking forward to welcome you soon in Paris.Warm Regards.Franck Louâpre / General Manager

6/10 – Redelijk

Siti

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
L'hôtel est situé au centre. Le service était rapide. L'état des chambres cependant est un peu vieillot, semble utilisé et a besoin d'être rénové. Pour 600€/nuit, ça peut mieux faire.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Franck Louâpre / Directeur Général op 13 jul 2023
Cher Hôte,Toute l'équipe vous remercie pour votre séjour au Maison Albar Hotels Le Pont-Neuf.Nous sommes ravis que votre expérience au cœur de Paris fut à la hauteur de vos attentes et que vous ayez pu apprécier l'ensemble des services de notre Maison.Votre commentaire est très important pour nous car nous attachons une grand importance à l'art de recevoir.Au plaisir de vous accueillir à nouveau,Bien chaleureusement.Franck Louâpre/ Directeur Général

8/10 – Goed

MALGORZATA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Breakfast was amazing, rooms were very good and modern, but the price was a little too much.
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Franck Louâpre / Directeur Général op 13 jul 2023
Dear Guest,Thank you very much for staying in Maison Albar Hotels Le Pont Neuf. All the Team is delighted that you enjoyed your experience. The Chef with his team thank so much for your feedback about our breakfast.We are looking forward to welcome you soon in Paris.Warm Regards.Franck Louâpre / General Manager

10/10 – Uitstekend

Todd

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Franck Louâpre / Directeur Général op 13 jul 2023
Dear Guest,Thank you very much for your feedback. All the Team is delighted that you enjoyed your stay in Maison Albar Hotels Le Pont Neuf.We are looking forward to welcome you soon.Warm Regards.Franck Louâpre / General Manager

10/10 – Uitstekend

Carol

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay. The location is amazing. We were walking distance to everything. The breakfast was delicious, the spa is so relaxing and the staff pleasant.
5 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Franck Louâpre / Directeur Général op 11 jul 2023
Dear Guest, Thank you very much for your comment.All the Team is delighted that you enjoyed your experience in Maison Albar Hotels Le Pont Neuf.With great pleasure to welcome you soon in Paris. Warm Regards.Franck Louâpre / General Manager

10/10 – Uitstekend

Oussama, GABES

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Franck Louâpre / Directeur Général op 11 jul 2023
Dear Guest,Thank you very much for staying in Maison Albar Hotels Le Pont Neuf. All the Team is delighted that you enjoyed your stay and is looking forward to welcome you soon in Paris.Warm Regards.Franck Louâpre / General Manager

10/10 – Uitstekend

Kris, Bartonville

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I am so delighted to have found this charming, beautiful hotel! It was in a wonderful area of Paris, and I was traveling alone with my daughter, and really appreciated the kind hospitable staff, the high-tech rooms with wonderful amenities, the indoor swimming pool, and the restaurant and bar were fabulous! I will definitely be staying there again!
6 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Franck Louâpre / Directeur Général op 3 jul 2023
Dear Guest, Thank you very much for sharing your experience. All the team is so delighted that you enjoyed your stay in Maison Albar Hotels La Pont-Neuf, your "new Parisian House!".We are so happy and proud to assist you to get a great stay in heart of Paris.We are looking forward to welcome you soon. Warm Regards.Franck Louâpre / General Manager

10/10 – Uitstekend

Patricia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bel endroit, propre et bien situé. Personnel aux petits soins. Piscine très agréable pour relaxer en fin de journée.
6 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Franck Louâpre / Directeur Général op 3 jul 2023
Chère Hôte,Nous tenions tout d'abord à vous remercier pour votre très beau commentaire.Nous sommes ravis que votre expérience dans votre nouvelle "Maison Parisienne" fût à la hauteur de vos attentes.Toute l'équipe est heureuse que vous ayez appréciée votre séjour et vous remercie de votre visite.Au plaisir de vous recevoir pour votre prochaine escapade au cœur de Paris.Bien chaleureusement.Franck Louâpre/ Directeur Général

10/10 – Uitstekend

Claude

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Localisation
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Franck Louâpre / Directeur Général op 16 jun 2023
Cher Hôte,Toute l'équipe du Maison Albar Hotels Le Pont-Neuf vous remercie pour votre séjour et sera ravie de vous accueillir pour votre prochaine escapade au cœur de Paris. Au plaisir de vous revoir,Bien chaleureusement, Franck Louâpre/ Directeur Général

10/10 – Uitstekend

Sari

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pitkä viikonloppu perheen kanssa
Pitkä viikonloppu Pariisissa teini-ikäisten poikien kanssa. Hotellin sijainti oli loistava. Ikkunat eivät äänieristettyjä, mutta katu oli rauhallinen. SPA oli tyylikäs ja siisti, ja siellä saimme olla melkein yksin joka päivä. Henkilökunta ei ihan ymmärtänyt toiveitamme erillisistä peitoista (emme puhu ranskaa), mutta yritys oli kova. Aamupala oli erinomainen samoin kuin pienet yllätykset iltaisin, mm. shamppanja, suklaa, jne. Voisimme tulla uudestaan.
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Franck Louâpre / Directeur Général op 14 jun 2023
Dear Guest, Thank you very much for sharing your experience. All the team is so delighted that you enjoyed your stay in Maison Albar Hotels La Pont-Neuf, your "new Parisian House!".We are so happy and proud to assist you to get a great stay in heart of Paris.We are looking forward to welcome you soon. Warm Regards.

10/10 – Uitstekend

Phil

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quit, safe, convenient and polite
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Franck Louâpre / Directeur Général op 18 mei 2023
Dear Guest,Thank you very much for sharing your experience.All the Team is delighted that you enjoyed your stay in Maison Albar Hotels Le Pont Neuf.We are looking forward to welcome you soon in Paris.Warm Regards.

10/10 – Uitstekend

Phil

Reisde met een groep
Convenient, Clean, quiet .
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Franck Louâpre / Directeur Général op 18 mei 2023
Dear Guest,Thank you very much for staying in Maison Albar Hotels Le Pont Neuf. All the Team is delighted that you enjoyed your experience and is looking forward to welcome you soon in Paris.Warm Regards.Franck Louâpre / General Manager

10/10 – Uitstekend

Marlene

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Franck Louâpre / Directeur Général op 18 mei 2023
Dear Guest,Thank you very much for staying in Maison Albar Hotels Le Pont Neuf. We are looking forward to welcome you soon in Paris.Warm Regards.

10/10 – Uitstekend

Max

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Franck Louâpre / Directeur Général op 18 mei 2023
Dear Guest,Thank you very much for staying in Maison Albar Hotels Le Pont Neuf. We are looking forward to welcome you soon in Paris.Warm Regards.

10/10 – Uitstekend

Morten

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Franck Louâpre / Directeur Général op 18 mei 2023
Dear Guest,Thank you very much for staying in Maison Albar Hotels Le Pont Neuf. We are looking forward to welcome you soon in Paris.Warm Regards.