Exterieur

Beoordelingen van Hôtel Mercure Paris Tour Eiffel Pont Mirabeau

4 out of 5
Hôtel Mercure Paris Tour Eiffel Pont Mirabeau
10 Avenue Emile Zola, Paris, Paris

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 170 van 394 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 155 van 394 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 44 van 394 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 16 van 394 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 394 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed
Goed hotel. Aardig personeel. Ontbijt ruim voldoende. Nadat ik gevraagd had of we scrambled eggs konden krijgen, werden we gewaarschuwd toen de scrambled eggs klaar waren. 1 minpunt: de douche van de suite had alleen een douchegordijn. Hierdoor werd de doucheruimte erg nat en glad, waardoor kans op valken kan toenemen. Er was geen watertrekker aanwezig dus het overtollige water moest met de aanwezige handdoeken naar de afvoer geschoven worden.
4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Ophélie op 13 jun 2019
Dear Sirs Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Hôtel Mercure Paris Tour Eiffel Pont Mirabeau. We are happy that overall your stay went well. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem regarding the shower. We hope to see you again. Best regards Ophélie

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Ophélie op 22 mei 2019
Dear sirs, Thank you so much for your feedback! Best regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing experience. Really good room and stay in Paris. More then we expected.
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Ophelie op 22 mei 2019
Dear sirs, Thank you so much for your feedback. we look forward to welcoming you back again soon! Best regards

8/10 – Goed

Jenny, Heemskerk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Metro vlak voor de deur en uitstekende receptie!
Dit hotel van Mercure aan de 10 Avenue Emile Zola in het 15e arrondissement van Parijs, is uitstekend bevallen voor ons weekendverblijf in Parijs. De metro is vlak voor de deur, de omgeving is rustig met genoeg eetgelegenheid (én met redelijke prijzen, zeker voor Parijs) zoals een Italiaans restaurantje naast het hotel, een aantal brasseries in de buurt en een Japans eethuisje. Er is ook nog een supermarktje in de straat. Naar de Eiffeltoren is een aangename wandeling van ongeveer 15 minuten langs de Seine. Het ontbijt lijkt misschien wat prijzig, maar het buffet biedt van alles om de dag goed mee te kunnen beginnen. De goed Engels sprekende receptie vond ik hartelijk, voorkomend en altijd behulpzaam, wat ik toch elke keer ervaar als een van de belangrijkste factoren van een verblijf. Er werd ook rekening gehouden met onze wens om de twee gereserveerde kamers naast elkaar te kunnen krijgen, wat ook nog lukte. Al met al, ik zou hier terug keren.

10/10 – Uitstekend

Christa, Amsterdam, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader
Nette kamer schoon sanitair en zeer behulpzame personeel goede locatie zit op 100 m afstand van de metro een echte aanrader.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel in 15e arrondissement
Prima hotel voor een bezoek aan Parijs, zowel zakelijk als anders. Metrohalte bijna naast de deur. Mooi ingerichte kamers. De standaardkamers zijn wel vrij klein. De privilege kamers zijn qua ruimte prima en ook voorzien van een mooie badkamer en hebben gedeeltelijk zich op de Seine. De ontbijtruimte is vrij klein en het bijvullen van zowel borden etc. als dat van het eten laat soms te wensen over. 20 minuten loopafstand van de Eifeltoren. De prijs kan als nadeel worden genoemd, want is vrij pittig.

10/10 – Uitstekend

Mario

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uns hat der Aufenthalt sehr gut gefallen. Frühstück war ausreichend. Kann man empfehlen
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Chiraze Guest Advisor and the whole Mercure Team op 17 apr 2024
Dear Mario, We thank you for your amazing note !And are glad that our breakfast was at your taste..We hope to welcome you back in a near future..Best regards.

10/10 – Uitstekend

Calogero

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Christophe

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Chiraze Guest Advisor et toute l'équipe Mercure op 5 dec 2023
Monsieur Christophe,Nous vous remercions pour votre jolie note !Nous espérons vous retrouvez prochainement parmi nous !Bien à vous...

10/10 – Uitstekend

Adão

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Chiraze Guest Advisor et toute l'équipe Mercure op 5 dec 2023
Chez Adao,We thank you for your nice note !And hope to welcome you back again in a near future..Best regards

10/10 – Uitstekend

Kin wai

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Chiraze Guest Advisor and the whole Mercure Team op 5 dec 2023
Dear Kin Wai,We thank you for your nice note !And hope to welcome you back in our hotel in a near future.Best regards

8/10 – Goed

Kairat

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Chiraze Guest Advisor and the whole Mercure Team op 20 okt 2023
Dear KairatWe very much appreciate your great note regarding your stay at the Hôtel Mercure Paris Tour Eiffel Pont Mirabeau. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

IVETH

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cercano a transporte público, el desayuno muy completo y personal muy amable y servicial
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Chiraze Guest Advisor and the whole Mercure Team op 20 okt 2023
Dear Iveth,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hôtel Mercure Paris Tour Eiffel Pont Mirabeau. It is always a pleasure to receive positive feedback and your incredible note ! I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

8/10 – Goed

Martina

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schön eingerichtetes Stadthotel, gute Lage, nettes Frühstück, ruhige Zimmer
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Chiraze Guest Advisor and the whole Mercure Team op 21 okt 2023
Dear Martina,We thank you for your kind words and note !It was our pleasure to receive you..We hope to welcome you back again soon..Best regards

6/10 – Redelijk

Felipe

4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Chiraze Guest Advisor and the whole Mercure Team op 21 okt 2023
Dear Felipe,We thank you for your kind note !And hope to welcome you back again in a near future !

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
La habitacion esta muy correcta pero el desayuno esta muy regular , y no hay servicio de desayuno en la habitacion
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Chiraze Guest Advisor and the whole Mercure Team op 21 okt 2023
Dear Sir/Madam,We thank you for your comments, and we are sorry if the breakfast was not to your liking, please note that our team was there to inform you that we do have an option to take the breakfast in the room...We hope to welcome you back again in a near future.

4/10 – Matig

Oumar

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pas du tout satisfait de l'accueil, trop petit pour 4 étoiles
11 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Chiraze Guest Advisor and the whole Mercure Team op 21 okt 2023
Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous écrire à la suite de votre séjour à Hôtel Mercure Paris Tour Eiffel Pont Mirabeau.Nous sommes désolés que le service et la prestation n’aient pas été à la hauteur de vos attentes, et nous vous prions d’accepter nos plus sincères excuses.Les hôtels Mercure sont désireux de vous offrir la meilleure qualité de service pour vos séjours ; par conséquent, votre avis est très précieux.En espérant vous accueillir à nouveau..Bien à vous

8/10 – Goed

james

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Sabitri

4 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

diana

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location for Roland Garros tennis. You can walk back at any time of day or night. Safe location. The rooms are SMALL and odd configurations. For a big expensive city lije Paris. Good value. Several OK restaurants within 2 blocks. Shopping mall walking distance.
4 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Val

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was still being completed. Scaffolding covered outside of the building . No reception or breakfast area available. Workman around each morning in these areas. Lift also failed. More concerning were the pictures listing the hotel. They were not of that hotel also reception and breakfast area pictures were wrong.
4 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Rafael

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Smirna

1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Enrique Andrade

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo bien
4 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Adrian

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel liegt sehr praktisch in Paris. Ist im Zentrum, doch auch ausserhalb des Geschehens. Zu Fuss ist man schnell beim Eiffelturm. Metro Station ist auch in unmittelbaren Nähe. Essensraum wurde umgebaut, daher hatten wir das Frühstück im Zimmer, was wir nicht schlimm fanden. Sehr freundliches und hilfbereites Personal. Zimmer scheint renoviert gewesen, für uns ausreichend da wir den Tag unterwegs waren.
3 nachten verbleven in april 2023

4/10 – Matig

Alessandra

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Upon arrival we discovered that Reception and restaurant were closed for refurbishment and that the breakfast would have been served in the room the day after and that it would have been limited in options. This is the reason why the cost of the breakfast should have been reduced!! The morning after, the breakfast was served by the waitress on a tray. No trolley, no plates, and some of the drinks missed. If you want to provide IRD you need to organise yourself in order to provide this service at your best. How can I eat scrambled eggs in a paper plate on my legs??? What did I pay for? We than called the reception, from personal mobile since the phone in the room was disconnected, to ask for a table and the house porter, without even even say thank you or sorry or hi, left a glass table .. useless without chairs! the rest of the staff had no standard and since of guest service, and no empathy for us and the feedback provided! We had 2 rooms 603 and 802 Despite the great location, because close to the Tour Eiffel I would not recommend it!

10/10 – Uitstekend

Regina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Cristina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Antoine CASSARD General MANAGER op 26 jan 2023
Dear Cristinathanks for your kind ratingwe hope to see you again in our hotel

6/10 – Redelijk

FADI

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Small room, poor breakfast , Very small lobby, Don’t worth the money we paid , we can get better in the same area
3 nachten verbleven in december 2022
Reactie van GENERAL MANAGER op 19 dec 2022
DEAR FADI,Next time do not doubt to book standard room instead of single room if you want a bigger room. for your information all size of rooms are indicated before bookingbest regards

4/10 – Matig

Jair

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Main picture is not even the hotel, it is just the view of it. Installations were old, hotel was super small, and there is not even a receptionist at night. Location was fine. It is supposed to be a 4 stars hotel when it should be max a 2 or 3 stars. I literally felt scammed due to the pictures that are showed.
2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van GENERAL MANAGER op 19 dec 2022
Dear Jair,i'm sorry you felt desapointed about our establishment, best regards

10/10 – Uitstekend

Francis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent sejour
2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Antoine CASSARD - General Manager op 18 nov 2022
Dear Francisthanks for your review, we are delighted you had a great stay with usbest regards

10/10 – Uitstekend

Randall, Forest Hills

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
From the room to the staff, it was a very pleasant stay.
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van General Manager op 31 okt 2022
Thanks for your kind rating and commentsbest regards

10/10 – Uitstekend

Tal

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van General MANAGER op 31 okt 2022
Thanks for your kind rating and commentsbest regards

8/10 – Goed

Wolfgang

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schönes Stadthotel, sehr gut mit der U-Bahn zu erreichen, freundlicher Empfang, sauberes ruhiges, allerdings etwa kleines Zimmer. Würde ich jederzeit wieder buchen.
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Mercure pont Mirabeau front office team op 16 sep 2022
Dear Guestthanks for your staybest regards

10/10 – Uitstekend

Angela

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente servicio, cerca a la estación de metro
8 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Antoine CASSARD - General Manager op 16 aug 2022
Estimada Angela Muchas gracias por sus amables comentarios un cordial saludo

10/10 – Uitstekend

Ricardo

2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Antoine CASSARD - General Manager op 16 aug 2022
Dear Ricardo thanks for your kind rating and comments best regards

10/10 – Uitstekend

Albertina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Antoine CASSARD - General Manager op 17 aug 2022
Dear Albertina, thanks for your great rating best regard

8/10 – Goed

daniel

5 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Antoine CASSARD - General Manager op 17 aug 2022
Dear Daniel thanks for your nice rating best regards

10/10 – Uitstekend

Daphne

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
C'est un hôtel merveilleux dans un quartier tranquille à Paris !
13 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Antoine CASSARD - General Manager op 17 aug 2022
Bonjour Daphne, merci pour vos aimables commentaires, à bientôt sur Paris

10/10 – Uitstekend

Subramanian, Ithaca

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing staff....great location. Will surely stay again.
4 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Antoine CASSARD - General Manager op 17 aug 2022
Dear Guest thanks, it was a pleasur to have you in our hotel. Best regards

8/10 – Goed

Sandrine

7 nachten verbleven in maart 2022

6/10 – Redelijk

Chris

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

Brian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Yung-Nien

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
14 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Dutillet

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2022

6/10 – Redelijk

ZOHRA

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chambre trop petite et pas d'internet pendant 4 jours
4 nachten verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

rené

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Luis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy buen servicio y tamaño de la habitación, cerca de estcion de tren y metro, a unos minutos caminando de la torre eiffel
4 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

nathalie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021