Exterieur

Beoordelingen van Hotel Félicien

4 out of 5
Hotel Félicien
21 Rue Felicien David, Paris, Paris

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 318 van 584 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 184 van 584 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 44 van 584 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 29 van 584 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 584 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Danyel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Ruben

4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Chiara op 2 sep 2023
Dear Ruben,We are very pleased that you enjoyed your stay in our hotel.We hope to welcome you again next time.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Adrianus

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitstekende service nadat we persoonlijke spullen in de kamer hadden laten liggen na het verblijf
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Chiara op 25 apr 2023
Dear Adrianus,Thank you for choosing our hotel for your stay in Paris.We are happy that you enjoyed your stay with us and we are looking forward to welcome you again!Best regards,

10/10 – Uitstekend

Bai

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good, enjoyed my stayed..
4 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Murielle op 27 jul 2022
We are delighted to read you and all the more to have been able to welcome you to our boutique hotel and share this wonderful experience. We hope to see you again soon for a new adventure. Regards, The reception

8/10 – Goed

Merna

4 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Hotel Félicien op 11 feb 2020
Cher Client, Nous vous remercions pour le commentaire et notes données à notre établissement. Votre avis est très important pour nous. En espérant vous revoir a nouveau parmi nous. Nous vous souhaitons une agréable journée. Cordialement, Viktoriia

4/10 – Matig

Alphons, Amersfoort

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Mooie super omgeving en locatie, slecht personeel.
Toen wij aankwamen bij het hotel wat in een prachtige luxe buurt ligt. Stonden er 2 super arrogante dames achter de balie die ons in hun eigen taal aan het uitlachen waren maar ons ook absoluut geen info wouden verschaffen. ik had de Privé welness gereserveerd voor de verjaardag van mijn vriendin maar heb deze om de houding van de dames onmiddellijk gecanceld, ik had een kamer geboekt op de 1ste verdieping maar de dames hebben ons een kamer op de 5e etage gegeven. , verder is de kamer minder luxe als op de foto's,,, de locatie is wel ECHT prachtig een welvarende nette schone buurt met mooie restaurantjes en de Eiffeltoren vlakbij !
3 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Joris, Eindhoven

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
Great hotel in the 16th arrondissement
This hotel is located in the elegant 16th arrondissement; nearby the Eiffel Tower and therefore on a good spot. A relatively quiet and open neighbourhood with beautiful Parisian residences. The room where we stayed was small, but sufficient, and equipped with everything you need during your stay. Some paint and repairs could come in place to improve to room and damaged furniture. The spa (with pool, sauna and steam cabin) are an advantage. Breakfast is okay, but not that extensive.
3 nachten verbleven in augustus 2017
Reactie van Poppéa op 22 sep 2017
Dear Joris, Thank you very much for sharing your experience with us. We are happy that you enjoyed our good localisation, the area of this residential district, the room, the comfort and the decoration and our service. We are actually opering few renovations that you 'll be able to see for your next stay ! Best regards and have a beautiful day.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
leuk hotel/vriendelijk personeel/lekker ontbijt/
jammer:garage enkel toegankelijk voor niet SUV aan te bevelen hotel

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goed hotel, maar verbetering is wenselijk
Helaas bij aankomst te horen gekregen dat auto te groot was om in P-garage ander hotel te parkeren. Ik moest maar een openbare ruimte (dubbele kosten!) zoeken. Bleek uiteindelijk wel te lukken. Borg € 200 cash was niet bekend. We mochten niet eerder inchecken, dus eerst naar pinautomaat. Douchedeur lekte hopeloos waardoor iedere keer dweilen. Voor de rest prima hotel, goed gelegen vlak bij de Seine in rustige straat. Ontbijt van €18 pp is echt veel te veel.

10/10 – Uitstekend

nanda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel near the Eiffel Tower.
Very nice and luxurious hotel. Eiffel Tower is just 20 minutes away. Near a subway station

8/10 – Goed

franky, canada

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabel bed
Zeer comfortable bed en duvee. Moeilijk om her bed 's ochtends the verlaten. Rustige Kramer, zeer centraal gelegen.

10/10 – Uitstekend

ChristopheH

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Fantastisch trendy hotel
Heerlijk trendy hotel, prijs/kwaliteit super. Vriendelijk personeel, heel mooie kamers, fantastische douche, mooi zwembad, sauna... Trendy bar met lounge muziek en lekkere cocktails. Op wandelafstand van Eiffeltoren. Aanrader!

10/10 – Uitstekend

Jennifer

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fg in vccho
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

mike

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice and friendly neighborhood hotel
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Rene

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel is small but modern and clean. Shower is amazing. Bedding is also great.
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Rene

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Place was beautiful but tiny and modern. Love the shower and location.
2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Sara

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Agnieszka

2 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Charles

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Alarme incendie qui sonne à 8h du matin et travaux bruyant à 8h30 durant près d’une heure … pas top pour se reposer et dormir. Seul geste de la part du personnel 1h de spa à valoir sur une prochaine réservation mais il n’y aura pas de prochaine réservation !
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

MAEZ

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Janusz

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service impécable
Service très compétent et très gentil. Un petit rafraichissement de la chambre serait bienvenu.
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Pierre

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
La chambre etait un peu vieillotte, elle meriterait un petit coup de rafraichissement. J'ai signalé que le coffre ne marchait pas et il n'a pas été réparé . Mise à part ça tout était tres bien
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Gaël

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
C’est hôtel, bien placé au centre de Paris. Le quartier est tranquille, l’hôtel fait relais colis, SPA. Ma chambre étaient très propre et refaite tous les jours. Même mon balconnet a été nettoyé durant mon séjour(1semaine). Très bon rapport qualité prix.
5 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Daniel

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Jean-Philippe

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The place to be
Hôtel très sympathique comme le personnel Chambre confortable
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Paula op 17 nov 2023
Cher Monsieur,un grand merci de votre gentil commentaire.C'est toujours un plaisir de vous recevoir au Félicien.Bonne journée à vous

10/10 – Uitstekend

GILLES

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superbe boutique hôtel
Superbe boutique hôtel. Très mignon,près de la Tour Eiffel. Personnel très aimable. La douche top ainsi que le spa.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Paula op 10 nov 2023
Cher Mr. Gilles,Nous vous remercions pour votre gentil commentaire.Toute l'équipe est ravie d'apprendre que vous ayez passé un superbe séjour.A très bientôt. Cordialement

8/10 – Goed

Laure-Marine

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Paula op 11 nov 2023
Bonjour,Nous vous remercions d'avoir séjourné dans notre boutique hôtel et sommes heureux d'apprendre que vous ayez apprécié votre séjour.Au plaisir de vous recevoir à nouveauCordialement

10/10 – Uitstekend

Hannah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Magic in Paris
We had a magical time in Paris and the hotel just enhanced it for us. Staff were lovely and breakfast very good! thanks
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Paula op 10 nov 2023
Hi Hannah,Thank you for choosing our hotel for your stay with us and for your feedback.It was a pleasure to welcome you at Félicien!Best regards

6/10 – Redelijk

Valerie

Reisde met partner
Le personnel de jour très bien, celui de nuit n’a pas été disponible pour nous ouvrir la porte. Obligé d’attendre 10mn dehors. Le spa n’était pas très propre et défectueux car certains gets d’eau ne fonctionnaient pas.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Paula op 10 nov 2023
Chère Madame Valerie,Nous tenons à vous remercier d'avoir choisi notre boutique hôtel pour votre séjour et à nous excuser face à votre mécontentement sur les points évoqués. En effet, par des mesures de sécurité et pour le bien-être de nos clients, la porte d'entrée est fermée pendant la nuit. Notre réceptionniste de nuit s'occupe de la préparation de dossiers, petit déjeuner et il se peut qu'il s'absente de la réception. Une sonnette est présente à l'entrée et nos équipes se rendent disponibles pour vous ouvrir à tout moment.Nous sommes navrés de l'attente que vous avez pu avoir.Le spa est nettoyé entre chaque accès et le bassin est équipé d'un système de nettoyage automatique. Nous avons remonté votre retour à notre équipe et nous en excusons.Nous proposons un bassin qui est équipé d'une fontaine et non des jets d'eau.Nous espérons pouvoir vous accueillir à nouveau et déclencher votre pleine satisfaction.Cordialement

10/10 – Uitstekend

Gilles

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon
Tres bon hôtel, déco, qualité literie, des prises de courant en nombre. Super SDB, une charmante réceptionniste. Tres von rapport qualité/prix
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Paula op 5 nov 2023
Cher Monsieur,Nous vous remercions d'avoir choisi notre boutique hôtel pour votre séjour et pour vos compliments !Toute l'équipe est ravie d'apprendre que vous avez passé un bon moment au Félicien.Cordialement

10/10 – Uitstekend

Jean-Philippe

3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Réception op 1 nov 2023
Cher Monsieur Jean-Philippe,Nous vous remercions pour votre retour et votre fidélité. A très bientôt

8/10 – Goed

Yongsuk

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Réception op 1 nov 2023
Hi Yongsuk,Thank you for choosing our hotel for your stay in Paris and for your feedback.Have a good day

10/10 – Uitstekend

Steve

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely room and helpful staff
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Paula op 26 okt 2023
Hi Steve,Thank you for choosing our hotel for your stay in Paris and for your feedback.Looking forward to welcome you again Best regards

8/10 – Goed

Bilan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Paula op 18 okt 2023
Bonjour,Nous vous remercions d'avoir choisi notre boutique hôtel pour votre séjour et pour votre retour positif.Au plaisir de vous accueillir à nouveauCordialement

10/10 – Uitstekend

Marie

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
J’ai apprécié mon séjour dans cet hôtel, le personnel est très agréable, le quartier calme, le métro est proche, le rer c a 10 minutes de marche. Le spa est très agréable, attention juste à renouveler les bougies ça apporte vraiment un petit plus 😁.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Viktoriia op 16 okt 2023
Chère Marie, Nous vous remercions pour votre gentil commentaire.Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez passé un agréable séjour.Nous allons prendre en compte votre conseil.;)Belle journée à vous.Cordialement,

8/10 – Goed

Rowena

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
This property was in a beautiful area and it was walking distance from several stores and restaurants. The staff was extremely friendly and very helpful. The only complaint that I have is that after day 1 of my stay, the air went out and it was very warm in the room. My husband had to put in a notification twice but it was handled shortly afterwards. The other issue is that the sink was stopped up and it was reported but never resolved. We were still able to deal with it. All in all, this was a beautiful hotel and it was very comfortable and I wouldn't mind staying again. The themed artwork in the lobby, the hallway on each floor and each room was absolutely beautiful!
6 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Viktoriia op 15 okt 2023
Dear Customer, Thank you for your kind comment.We are sorry for the technical problems you have encountered and will pass this message on to our technical department.We hope to see you again during your next stay in Paris.Yours faithfully

8/10 – Goed

Anoosh

4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Réception op 1 nov 2023
Hi AnooshThank you for choosing our hotel for your stay in Paris and for your feedback.Have a good day

10/10 – Uitstekend

Terence

Reisde met een groep
Great location 2 blocks from local stores and restaurants
6 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Paula op 9 okt 2023
Hi Terence,Thank you for your feedback and for staying with us!Have a good day

10/10 – Uitstekend

Meagan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is an adorable, modern boutique hotel. The staff is always friendly and helpful and the rooms are small but well appointed. It’s a short walk to the metro station and two blocks from the Seine with a great view of the Eiffel Tower.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Paula op 4 okt 2023
Dear Meagan,Such a pleasure to read your feedback.Many thanks ! :) All our team hopes to welcome you again for your next stay in Paris.Have a lovely day

2/10 – Ontzettend slecht

Amandine

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Paula op 23 sep 2023
Bonjour Madame Mercier,Nous vous remercions d'avoir choisi notre boutique hôtel pour votre séjour.Toute l'équipe du Félicien tient à vous présenter ses excuses face à votre mécontentement.Nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau et déclencher votre pleine satisfaction. Cordialement

10/10 – Uitstekend

Julien

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Paula op 23 sep 2023
Cher Julien,Quel plaisir de vous avoir accueilli.Nous vous remercions pour votre commentaire.Au plaisir de vous recevoir à nouveau

10/10 – Uitstekend

Oliver

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful cosy hotel in a beautiful and very quiet neighborhood. Very clean and professional stafff. Super comfortable bedding
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Paula op 22 sep 2023
Cher Olivier,Nous vous remercions d'avoir séjourné dans notre établissement et sommes ravis que vous ayez apprécié le moment passé au Félicien.Bonne journée

8/10 – Goed

shephali

3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Paula op 17 sep 2023
Bonjour,Nous vous remercions d'avoir choisi notre établissement pour votre séjour et de votre retour. A très bientôt au Félicien

10/10 – Uitstekend

Rogel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We had an amazing experience staying with Felician Hotel. Good location and staff.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Paula op 16 sep 2023
Hi,Thank you for staying with us and for your feedback.We're looking forward to welcoming you again.Best regards

4/10 – Matig

Parisa

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
It is a 4 stars hotel but condition is like a 2 stars in Canada and US. They did not have a iron inside my room. I had to ask them. They brought for me an old iron that made colours on my clothes. The taxi that I reserved by hotel while online checking, did not appeared. But they charged me 8 euro down payment in advanced. I had to go with another taxi from airport. I asked the receptionist to refund my money. She tried het best and she was very nice snd polite. Finally I got my refund email. But the taxi service was refused to return it back at the begining. With my insist and her effort, I finally got email for refund. Staffs are very nice and polite. Cleaning was good. Overal was good experience.
7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Paula op 12 sep 2023
Hello Mrs Ryan,First of all, we would like to thank you for choosing our boutique hotel for your stay.We are sorry that our hotel and services did not live up to your expectations. Our standard is that of a 4-star hotel (French, that's true :) ), a classification which was renewed last May and which we validated with dignity. We always have an iron in every room, but we can provide one on request. All our irons are in very good condition and are checked regularly and replaced if necessary. No feedback was received on this subject during your stay.We are very sorry if this happened. Concerning your taxi booking, you booked a taxi for a pick-up at CDG airport on the day of your arrival. The taxi waited for you at your meeting point and tried to reach you several times without success. The taxi stayed there for more than 3 hours while you waited and you did not show up at the meeting point. Finally, you took a taxi yourself from the airport. We contacted the taxi company booked online, which had already blocked the sum for your journey, in order to request a refund on an exceptional basis, as the establishment was unable to help you because the confirmation with all the details of your taxi booking and the exchanges with the driver etc. were done directly by yourself and we had no details. After several reminders and efforts on the part of our team, the taxi company exceptionally agreed to reimburse you even though the taxi had arrived and was waiting for you. We are pleased to have been able to help and that our efforts are appreciated. We look forward to welcoming you back and ensuring your satisfaction.

10/10 – Uitstekend

Nathalie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfait
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Paula op 12 sep 2023
Bonjour Nathalie,Nous vous remercions d'avoir séjourné chez nous et nous ferons un plaisir de vous recevoir à nouveau.Cordialement

10/10 – Uitstekend

luc

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Paula op 6 sep 2023
Cher Monsieur LucToute l'équipe du Félicien est ravie d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour et espère vous recevoir à nouveau prochainement.Bonne journée à vous

6/10 – Redelijk

Behnam

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Helt okej hotell om man vill ha ett boende på lite lugnare område
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Chiara op 31 aug 2023
Dear Benham, Thank you for choosing our hotel for your stay. We are sorry if your stay did not meet your expectations. Could you please tell us more about your experience? Sincerely

8/10 – Goed

Bechara

5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Paula op 11 sep 2023
Bonjour Bechara,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience et serions ravis de vous accueillir à nouveauBonne journée à vous