Exterieur

Beoordelingen van Hotel Appia La Fayette

3 out of 5
Hotel Appia La Fayette
13, rue des 2 Gares, Paris, Paris

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 113 van 410 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 203 van 410 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 75 van 410 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 410 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 410 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Carel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Comfortable hotel very close to Gare du Nord and Gare de l'Est. What we liked very much: hardly any noise in our room on the street side. friendly and helpful staf!
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Christiaan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van JMV op 1 feb 2020
Dear Guest, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback ! The Reception

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede en schone kamer en badkamer Buurt is minder aantrekkelijk (wel goed bereikbaar vanaf gare du nord en gare de l’est maar voelt niet heel veilig) Ontbijtbuffet niet gebruikt, leek vrij prijzig voor zichtbaar aanbod.
3 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel netjes en de locatie is perfect. Ontvangst is top en de kamers zijn heel prachtig
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect hotel voor een stedentrip in Parijs vooral als je met de trein reist.
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Locatie super. Binnen 3 minuten lopen van gare du nord. Dus ook vlakbij metro. En eettentjes/ ontbijtplekken dichtbij.
2 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontbijt was top. Ik vond het bed wel echt te hard. Ook de lift is wat gammel.
3 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel voor paar dagen Parijs. Het hotel is dichtbij het station Paris Nord, waar alles te bereiken is met het openbaar vervoer. Het onbijtbuffet is uitstekend , genoeg keus. Nadeel: kleine kamers maar dat hebben meerdere hotels in Parijs
3 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Netjes,vriendelijk personeel,Geen nachtelijk lawaai
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van VEE op 22 dec 2018
Beste gast, Bedankt dat je bij ons bent gebleven. Wij waarderen uw feedback! De receptie

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van VEE op 20 dec 2018
Dear guest, Thank you for staying with us. We appreciate your comments! kindly give us a thumbs up on google The reception

8/10 – Goed

Emmanuel M

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
I had a nice time but, the cleaning service was poor. My eating plates of previous evening was still in the hotel room the follow day at night. That is poor. the reception was helpful to some extend too.
3 nachten verbleven in september 2018

4/10 – Matig

Coralie, Belgium

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Onvriendelijk personeel. Lift in erbarmelijke staat.
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Centraal gelegen en dicht bij het treinstation. Personeel was vriendelijk en de kamers schoon. Goede prijs kwaliteit verhouding.
3 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Monique, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel bij het gare du Nord én gare de l'Est
Het hotel ligt op een hoek en is gunstig gelegen voor treinreizigers. Het ontbijt is goed verzorgd en je zit er gezellig, de ruimte biedt uitzicht op straat.
1 nacht verbleven in april 2018

10/10 – Uitstekend

t, w

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, prima service
Erg prettig en schoon hotel, personeel is erg vriendelijk en harstikke behulpzaam. 5 min van station gare du nord, verassend genoeg ook nog een upgrade van kamer gehad, heel het 10e arrondissement is een beetje een achterwijks buurt maar geen problemen van de locale buurtbewoners gehad. In de kamer misten mijn partner en ik alleen een badjas omdat het eenmaal uit de douche best koud kan zijn met de goedwerkende airco. Daarnaast misten we wat haakjes om je kleding op te hangen maar dat bederfde de pret niet. Al met al een prettig verblijf gehad en zeker waard om terug te komen

10/10 – Uitstekend

Omar en manon, Enschede

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn knus hotel
Net hotel licht op loopafstand van garu du nord fijne bedden goede kussen kamer was klein maar groot genoeg om in te slapen personeel was amicaal goede service zou er nog een keer terug naar toe gaan

8/10 – Goed

Brecht V.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Alles wat je nodig hebt
Eerder kleine hotelkamer, maar wel goed ingericht en alles wat je nodig hebt is er. Hotel is echt vlakbij het station Paris Nord, wel niet bepaald de meest uitnodigende buurt, maar als slaapplaats en uitvalsbasis perfect.

10/10 – Uitstekend

Frank v.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Fijn hotel vlak bij Gare du Nor
Helemaal top voor je geld. Vlak bij Gare du Nord. Lekker docht bij inchecken en uit checken. We werden door personerl fijn en vriendelijk geholpen .

10/10 – Uitstekend

Ilona

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Weekendje Parijs
Het hotel ligt op 5 minuten afstand van Gare du Nord, wat het ideaal maakt voor een vakantie naar Parijs met de Thalys. Daarnaast waren de kamers schoon en werden deze ook elke ochtend schoongemaakt. Het personeel was ook heel vriendelijk. Met de metro om de hoek waren we binnen een kwartier in het centrum. De buurt was niet de beste buurt van Parijs, maar het hotel zelf was heel rustig, netjes en zeker aan te raden!

6/10 – Redelijk

Gijs, Breda

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Niet ontbijten hier en geen geweldig personeel
Aardige kamer, ontbijt schijnbaar niet inbegrepen en blijkt vervolgens €16,- pp te kosten. Dat is echt waardeloos en diefstal bijna want ze hebben echt amper iets te eten en al helemaal niet bijzonder. Voor minder kan je om de hoek in leuke tentjes prima ontbijten/lunchen met veel meer keuze en kwalitatief veel beter eten. Daarnaast is parkeren zoals overal in Parijs niet te doen, je moet naar een parkeergarage (waar ze wel een deal voor 25% korting mee hebben), maar ze kunnen niet aanwijzen waar die zit. "Ja gewoon bij het station", maar ik weet niet waar gewoon het station is, zeker niet met al die een-richtingswegen, chaos in het Parijse verkeer en 2 stations in de buurt... Geef dan gewoon een kaartje van de buurt met hoe je moet rijden. Typische Franse arrogantie, buiten frontdesk weigert personeel ook om Engels te praten, terwijl ze je heel goed lijken te verstaan. Jammer dus, nette kamer namelijk en prima locatie.

8/10 – Goed

Robert W.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima hotel in bijzondere buurt
Hotel ligt direct bij Gare du Nord in een bijzondere buurt, klein India

6/10 – Redelijk

Tracy

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
When I checked in, I was given a room that smelled horrible. The bathroom smelled very sour and pungent like it was cleaned with a dirty rag. I never request to change rooms when I travel but I felt it was necessary this time. The room was also a lot smaller than expected with no soap or anything in the bathroom. Luckily the receptionist was able to help me switch rooms and it was much better. The new room was a little bigger and perfectly clean. I think the price of the room was a little higher than the value but I guess it was about average for the area.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Ian, Dalhousie

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was friendly, attentive and extremely helpful.
1 nacht verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Roger, Burton

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Small and cramped. Staff friendly and property clean, breakfast provided was exceptionally poor. Not as advertised in addition to building work being carried out this too was not advertised. Area is unsafe, dark and male dominated streets and cafe bars.
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van The General Manager op 22 mei 2024
The renovation work in our breakfast room and on our facade which disrupted the breakfast service for a few days is now complete.We apologize for the inconvenience caused and we have made a refund corresponding to the amount of the breakfasts as compensation. We hope to soon have the pleasure of welcoming you again to enjoy our brand new buffet breakfast.

10/10 – Uitstekend

DANTE

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great customer service
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Julien

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like the property quietness, cleaned and staffs.are very welcoming.
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Ho Yin Henry

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location was superb, neighborhood wise it’s not exactly the best, and expect noises and screams from the streets at night. Staff were helpful, room/bathroom was clean and nice, but rather small
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Stephen

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
A few minutes from Guard du Nord, pleasant helpful staff.
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Linda

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Good hotel with decent staff.
4 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

MINH HUYEN, Navasota

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Gayathiry

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Deborah

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Therese

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Mary

1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Melanie

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall it was good. It was close to both stations. Please note the room is quite small so you can’t really move around. You can also hear noises outside. The sensor lights in the lobby take forever to turn on. So yiu will be in the dark for a few mins. I didn’t like it. I felt like I was in a horror movie. Lastly, I’ve noticed I’ve been itching my legs and arms since I left the hotel. Check for bedbugs!!!
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Chi Wai Ivan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean and good facilities like a big tv Very convenient as 5 minute walk to train station (either north or east)
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Lionel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bonne localisation. Quartier bruyant jusque vers 22h00
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Stacey

2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Etienne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très belle chambre bonne salle de pain propreté pas de punaises de lit
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Fung Ming

5 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Tamara

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Good location
3 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Barbara Johanna Cornelia

1 nacht verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Meltem

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
Insgesamt leider nicht zufrieden gewesen.
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van omarux op 11 okt 2023
Nous ne manquerons pas de mieux vous satisfaire pour la prochaine fois. N' hesitez pas à apporter votre reflexion afin qu on puisse ameliorer notre service car nous sommes attachés au bien être de notre clientèle. Merci par avance.

10/10 – Uitstekend

Olivia Schønbeck

3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van omarux op 11 okt 2023
Nous sommes très contents que vous ayez été satisfaits. Néanmoins n' hesitez pas à apporter votre réflexion qui nous permettra d améliorer encore plus notre service. Merci par avance.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van omarux op 11 okt 2023
N hesitez pas à apporter votre réflexion car nous attachons une importance à l amélioration de notre service. Merci par avance.

8/10 – Goed

Jody-Ann

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van omarux op 11 okt 2023
N hesitez pas à nous faire part de vos remarques car nous désirons absolument améliorer notre service auprès de notre clientèle. merci à vous.