Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Mari Hotel





Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 40
inclusief belastingen en toeslagen
17 jul - 18 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Exclusieve tweepersoonskamer laden

Exclusieve tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Een gratis minibar
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Vloerverwarming (badkamer)
Badjassen
Alle foto's voor Luxe tweepersoonskamer laden

Luxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Een gratis minibar
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Vloerverwarming (badkamer)
Badjassen
Alle foto's voor Premium Twin kamer laden

Premium Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Een gratis minibar
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Vloerverwarming (badkamer)
Badjassen
Alle foto's voor Premium tweepersoonskamer laden

Premium tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Een gratis minibar
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Vloerverwarming (badkamer)
Badjassen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

266, Jungang-ro, Paju, Gyeonggi, 10930
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Parkview Terrace Hotel
Parkview Terrace Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Schoonmaakservice
8.0 van 10, Zeer goed, 52 beoordelingen
De prijs is € 46
inclusief belastingen en toeslagen
20 jul - 21 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Mari Hotel Paju
Mari Hotel Hotel
Mari Hotel Hotel Paju
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Mari Hotel
Beoordelingen
7,6
Goed
8,2/10
Netheid
7,4/10
Personeel en service
6,0/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
26 jul 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Meae
Reisde met familie
12 jun 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
편안하고 좋아요
Meae
1 nacht verbleven in juni 2024
2/10 – Ontzettend slecht
JIN WOOK
1 jan 2023
JIN WOOK
1 nacht verbleven in december 2022
8/10 – Goed
DOOPYO
Zakenreiziger
26 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
DOOPYO
1 nacht verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
CHANG HEE
13 mrt 2022
CHANG HEE
1 nacht verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
24 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
깔끔한 호텔
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2021
4/10 – Matig
CHEOLHWAN
Reisde met familie
24 mei 2021
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
조건이 틀려서 별로
CHEOLHWAN
2 nachten verbleven in mei 2021
8/10 – Goed
HYEJUN
28 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HYEJUN
1 nacht verbleven in maart 2021
2/10 – Ontzettend slecht
YEONMI
Reisde met familie
1 feb 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YEONMI
1 nacht verbleven in januari 2021
10/10 – Uitstekend
INKYU
Zakenreiziger
11 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
INKYU
1 nacht verbleven in november 2020
6/10 – Redelijk
CHEOLHWAN
Reisde met familie
14 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service
두번은 안갑니다
CHEOLHWAN
1 nacht verbleven in december 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
7 dec 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
파주 마리호텔
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2020
10/10 – Uitstekend
Jinwon
Zakenreiziger
21 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jinwon
2 nachten verbleven in november 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
INKYU
Zakenreiziger
26 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
잘 이용하고 갑니다.
INKYU
1 nacht verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
won ki
Reisde met familie
23 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
만족했습니다^^~
won ki
1 nacht verbleven in oktober 2020
4/10 – Matig
INSU
Reisde met familie
3 sep 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
모텔이예요 그냥
INSU
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Mun Eon
Zakenreiziger
24 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
강추^^
Mun Eon
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Otis
20 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Otis
1 nacht verbleven in juni 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
18 jun 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2020