HOTEL R9 The Yard Omura
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Omura
Fotogalerie voor HOTEL R9 The Yard Omura





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 51
30 nov - 1 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer (check-in is not available after 11PM) laden

Standaard tweepersoonskamer (check-in is not available after 11PM)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een microgolfoven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer (check-in is not available after 10PM) laden

Standaard Twin kamer (check-in is not available after 10PM)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een microgolfoven
Alle foto's voor Double Room, Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.) laden

Double Room, Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.)
Alle foto's voor Twin Room, Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.) laden

Twin Room, Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.)
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Kuromarumachi 347-4, Omura, Nagasaki, 856-0808
Over deze accommodatie
HOTEL R9 The Yard Omura
Gelijkaardige accommodaties

Omura Station Hotel Nagasaki Airport
Omura Station Hotel Nagasaki Airport
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.4 van 10, Zeer goed, 226 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Schoonmaakkosten: JPY 800 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL R9 The Yard Omura Hotel
HOTEL R9 The Yard Omura Omura
HOTEL R9 The Yard Omura Hotel Omura
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over HOTEL R9 The Yard Omura
9,0
Fantastisch
9,4
Netheid
8,6
Voorzieningen
9,0
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
19 nov 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
??
15 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Ryohe
Zakenreiziger
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryohe
2 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
takeshi
Reisde met familie
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
takeshi
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Jon
30 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jon
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
yoshiki
26 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
yoshiki
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
takuya
Reisde met familie
20 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
takuya
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Aoi
Reisde met partner
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aoi
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Caleb
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Caleb
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Haruka
12 aug 2025
Haruka
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
MIYUKI
Reisde met partner
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MIYUKI
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Nobuo
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nobuo
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
HITOMI
Zakenreiziger
5 jun 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
HITOMI
5 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Tsz Kin
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tsz Kin
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
??
13 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Hajime
17 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hajime
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Y
8 feb 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Y
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
??
Zakenreiziger
7 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
KATSUYUKI
Reisde met familie
31 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KATSUYUKI
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
CHIHO
20 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHIHO
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
??
6 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Ryo
Reisde met familie en kleine kinderen
29 dec 2024
Positief: Netheid, voorzieningen
Ryo
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
??
Zakenreiziger
11 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in december 2024
2/10 – Ontzettend slecht
akinori
10 dec 2024
akinori
2 nachten verbleven in november 2024








