Awashima Hotel
Hotel in de buitenwijken met 3 restaurants en een spa
Fotogalerie voor Awashima Hotel





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Suite, niet-roken, uitzicht op zee laden

Suite, niet-roken, uitzicht op zee
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Suite With Mt. Fuji And Ocean View laden

Suite With Mt. Fuji And Ocean View
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

186 Uchiura Shigedera, Numazu, Shizuoka Prefecture, 410-0221
Over deze accommodatie
Awashima Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Kamenoi Hotel Izukogen
Kamenoi Hotel Izukogen
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 83 beoordelingen
De prijs is € 244
16 dec - 17 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 4235 per persoon
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: JPY 5500.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Deze accommodatie is gelegen op een privé-eiland. Bij aankomst hebben gasten geen toegang tot de restaurants die van het terrein af liggen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
De warmwaterbronnen zijn toegankelijk van 06.00 uur tot 23.00 uur.
Je dient vooraf te reserveren voor spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Gratis wifi op de kamer is beschikbaar, maar er geldt een toestellimiet van maximum 1.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Awashima Hotel NUMAZU
Awashima Hotel
Awashima NUMAZU
Awashima
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Awashima Hotel
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
9 dec 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
Stephen
Reisde met familie
21 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephen
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
YUKARI
Reisde met familie
3 nov 2025
YUKARI
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Juliana
Reisde met familie
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Juliana
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
you
Reisde met familie en kleine kinderen
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
you
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Suraj
Reisde met een groep
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Suraj
1 nacht verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Mizuki, edogawaku
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mizuki
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Brenda
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Brenda
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
?
3 sep 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
?
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
SHIGEO
Reisde met familie
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
風呂とへやからの景観が最高
SHIGEO
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
takefumi
Reisde met partner, Reisde met familie
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
takefumi
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jonathan
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jonathan
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Yoshitaka
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yoshitaka
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Jazzmine
4 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jazzmine
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
James
2 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



James
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
RIE
Reisde met familie
31 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
RIE
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Midori
Reisde met familie
26 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Midori
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
natalee
25 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



natalee
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Samon
25 mei 2025
Samon
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
yukihiro
Reisde met familie en kleine kinderen
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
yukihiro
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
MASU
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MASU
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2025








