Hatago Nagomi
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op 5 minuten stappen van Chuzenji-meer
Fotogalerie voor Hatago Nagomi





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(18 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe Twin Room With Lake View laden

Deluxe Twin Room With Lake View
Alle foto's voor Standard Twin Room With Lake View laden

Standard Twin Room With Lake View
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2478-23 Chugushi, Nikko, 321-1661
Over deze accommodatie
Hatago Nagomi
Gelijkaardige accommodaties

Fairfield by Marriott Tochigi Nikko
Fairfield by Marriott Tochigi Nikko
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 293 beoordelingen
De prijs is € 135
27 nov - 28 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 12 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1200 voor volwassenen en JPY 1200 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hatago Nagomi Hotel Nikko
Hatago Nagomi Hotel
Hatago Nagomi Nikko
Hatago Nagomi Hotel
Hatago Nagomi Nikko
Hatago Nagomi Hotel Nikko
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hatago Nagomi
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2 sep 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Keiko
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Keiko
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Masanobu
Reisde met een groep
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Masanobu
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
AYUKO
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
AYUKO
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Nobuo
Reisde met familie
15 jul 2025
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
サービスが良い
Nobuo
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Yoshiki
Reisde met partner, Reisde met familie
10 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Yoshiki
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Bradley
Reisde met partner
9 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bradley
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Doris, Fairfield
Reisde met partner
8 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Doris
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
miwa
30 jun 2025
Positief: Personeel en service
miwa
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Wanchun
Reisde met familie
12 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer



Wanchun
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Mattias
31 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mattias
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
MASAHIKO
Reisde met familie
27 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MASAHIKO
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Taylor
Reisde met partner
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Taylor
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Sammy
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sammy
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Hueihsin
13 apr 2025
Hueihsin
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Adriana
Reisde met familie
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Personal atento y buena habitacion.
Adriana
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Rachael
1 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Loved staying here!
Rachael
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Joe
Reisde met familie
24 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joe
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Eunice
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eunice
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Collin
Reisde met een groep
15 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Collin
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Collin
Reisde met familie
14 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Collin
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Yusuke
3 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yusuke
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
HAO HUI
10 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HAO HUI
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
SAM
Reisde met familie
7 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SAM
1 nacht verbleven in februari 2025








