Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor GRAND BASE Osu





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Executive kamer, niet-roken (B) laden

Executive kamer, niet-roken (B)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast/vriezer
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Een bidet
Alle foto's voor Superior kamer, niet-roken (A) laden

Superior kamer, niet-roken (A)
8,4 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Een microgolfoven
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-1-79 Osu, Naka-ku, Nagoya, Aichi, 460-0011
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Nagoya Tokyu Hotel
Nagoya Tokyu Hotel
- Gratis wifi
- Restaurant
- Fitnessruimte
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.744 beoordelingen
De prijs is € 93
14 jul - 15 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Deze accommodatie wordt professioneel schoongemaakt
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
GRAND BASE OSU Hotel
GRAND BASE OSU Nagoya
GRAND BASE OSU Hotel Nagoya
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over GRAND BASE Osu
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
7 jul 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Ken
6 jul 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ken
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Shawn, MIAMI
Reisde met familie en kleine kinderen
29 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Shawn
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Kay
Reisde met een groep, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Kay
8 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Darryl
20 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Darryl
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Tsuneko
Reisde met familie en kleine kinderen
11 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tsuneko
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Akimy
19 mei 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Akimy
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met familie en kleine kinderen
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
えみ
Reisde met een groep
7 mei 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
えみ
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Wanli
19 apr 2025
Wanli
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
YuRu
6 apr 2025
YuRu
7 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
YASUYUKI
Reisde met familie
28 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YASUYUKI
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Naomi
Reisde met familie en kleine kinderen
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naomi
2 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Michael
Reisde met familie
16 mrt 2025
Positief: Personeel en service
Michael
3 nachten verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
Sei
15 mrt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Sei
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
KENJI
Reisde met familie en kleine kinderen
9 mrt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
KENJI
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jungeun
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jungeun
7 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
EMIKO
Reisde met een groep
5 mrt 2025
EMIKO
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
??
28 feb 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
??
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Aaron
Reisde met familie en kleine kinderen
28 feb 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aaron
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Hiroyuki
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroyuki
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Zhiming, Peakhurst
5 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zhiming
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
CHUN MI
Reisde met familie
4 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
離大須觀音非常近可以參加跨年




CHUN MI
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Dale
4 jan 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Dale
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Chikayo
3 jan 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Chikayo
1 nacht verbleven in januari 2025