APA HOTEL Nagoya Fushimi Ekikita
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Oasis 21
Fotogalerie voor APA HOTEL Nagoya Fushimi Ekikita





Beoordelingen
8,8 op 10 โ
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(59 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Een donzen dekbed
Een privรฉbadkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(20 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Een donzen dekbed
Een privรฉbadkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Een donzen dekbed
Een privรฉbadkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Misschien vind je dit ook leuk

The Royal Park Hotel Iconic Nagoya
Stadscentrum van Nagoya
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 465 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-chome-10-12 Nishiki, Naka-ku, Nagoya, Aichi, 4600003
Over deze accommodatie
APA HOTEL Nagoya Fushimi Ekikita
Gelijkaardige accommodaties

APA Hotel Nagoya Sakae
APA Hotel Nagoya Sakae
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.2 van 10, Zeer goed, 1.019 beoordelingen
De prijs is โฌย 49
15 dec - 16 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1700 voor volwassenen en JPY 900 voor kinderen
- Toeslag voor parking in de buurt: JPY 1800 per nacht (op 400 meter afstand; 24 uur open)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bijย check-inย worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: PayPay, Merpay en R Pay
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in hun administratie te bewaren.ย
Accommodatie ook bekend onder de naam
Apa Nagoya Fushimi Ekikita
APA HOTEL NAGOYA FUHIMI EKIKITA
APA HOTEL Nagoya Fushimi Ekikita Hotel
APA HOTEL Nagoya Fushimi Ekikita Nagoya
APA HOTEL Nagoya Fushimi Ekikita Hotel Nagoya
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over APA HOTEL Nagoya Fushimi Ekikita
8,8
Uitstekend
9,0
Netheid
8,6
Voorzieningen
8,8
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
30 nov 2025
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 โ Uitstekend
Junichi
Zakenreiziger
2 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Junichi
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 โ Goed
REIMINA
2 nov 2025
REIMINA
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
SI BO
Reisde met een groep
28 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SI BO
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 โ Redelijk
MAI
28 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
MAI
4 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 โ Redelijk
Akiko
27 okt 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Akiko
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 โ Goed
Tomoki
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomoki
2 nachten verbleven in september 2025
6/10 โ Redelijk
koki
19 okt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service
koki
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Mike
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mike
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 โ Uitstekend
Felipe, Taubatรฉ
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Felipe
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
ใใใฒใ
17 okt 2025
ใใใฒใ
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
ikeda
Zakenreiziger
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ikeda
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Destiny
Reisde met een groep
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Destiny
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
HIDEKI
Zakenreiziger
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIDEKI
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
ABE
Reisde met een groep
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ABE
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Yusuke
4 okt 2025
Yusuke
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 โ Goed
MINAKO
Reisde met partner, Reisde met familie
28 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MINAKO
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Numata
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Numata
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
MAI
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MAI
1 nacht verbleven in september 2025
4/10 โ Matig
Kinichi
Reisde met partner
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kinichi
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Keisuke
12 sep 2025
Keisuke
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Salvador
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Salvador
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
Takumi
Zakenreiziger
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takumi
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
UECHI
Reisde met familie
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
UECHI
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
Xavier
24 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Xavier
12 nachten verbleven in augustus 2025















