KITABIWAKO HOTEL Grazie
Hotel met een volledig uitgeruste spa, op wandelafstand van Biwameer
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor KITABIWAKO HOTEL Grazie





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Economy kamer (Grazie) laden

Economy kamer (Grazie)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer (Suite, Grazie) laden

Kamer (Suite, Grazie)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een apart bad en aparte douche
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer (Grazie) laden

Twin kamer (Grazie)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style) laden

Traditionele kamer (Japanese Style)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4-17 Minato, Nagahama, SHIGA, 526-0067
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Grand Mercure Lake Biwa Resort & Spa
Grand Mercure Lake Biwa Resort & Spa
- Zwembad
- All-inclusive
- Gratis wifi
- Restaurant
8.0 van 10, Zeer goed, 500 beoordelingen
De prijs is € 59
16 jul - 17 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 2200 voor volwassenen en JPY 1150 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kitabiwako Hotel Grazie Nagahama
Kitabiwako Grazie Nagahama
Kitabiwako Grazie
Hotel Kitabiwako Hotel Grazie Nagahama
Nagahama Kitabiwako Hotel Grazie Hotel
Hotel Kitabiwako Hotel Grazie
Kitabiwako Grazie Nagahama
Kitabiwako Hotel Grazie Hotel
Kitabiwako Hotel Grazie Nagahama
Kitabiwako Hotel Grazie Hotel Nagahama
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over KITABIWAKO HOTEL Grazie
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,4/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
1 mrt 2021
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
27 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
竹生島観光に便利
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Takahiro, 愛知県
Reisde met familie en kleine kinderen
23 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takahiro
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Takekosan, Osaka
Reisde met een groep
11 aug 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Takekosan
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Naoyuki
Reisde met familie
30 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Naoyuki
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Yutaka
Reisde met een groep
26 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yutaka
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
10 jun 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
26 mrt 2020
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
1 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020