Westfield Homestay Fiji

3.0-sterrenaccommodatie
Pension met comfortabele voorzieningen in de buitenwijken, in de buurt van Markt van Namaka

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn June 2024 en July 2024.
juni 2024
juli 2024

Fotogalerie voor Westfield Homestay Fiji

Exterieur
Uitzicht op de bergen
Familie appartement, 2 slaapkamers | Een strijkplank/strijkijzer
Familie appartement, 2 slaapkamers | Woonkamer
Dineren op de kamer
Beoordelingen
5,4

Populaire voorzieningen

  • Parkeren inbegrepenParkeren inbegrepenParkeren inbegrepen
  • Gratis wifiGratis wifiGratis wifi
  • RestaurantRestaurantRestaurant
  • BarBarBar
  • WasserviceWasserviceWasservice
  • SchoonmaakserviceSchoonmaakserviceSchoonmaakservice
De prijs is € 33
inclusief belastingen en toeslagen
7 jun - 8 jun

Ontdek het gebied

Kaart
Lot 6 Eloto Rd Westfield, Nadi
  • LuchthavenNadi (NAN-Internationale luchthaven Nadi)17 min. wandelen
  • Populaire locatieMarkt van Namaka3 min. rijden
  • Populaire locatieWailoaloa Beach9 min. rijden
  • Populaire locatieZip Fiji24 min. rijden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Familie appartement, 2 slaapkamers

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Kitchenette
Een koelkast
Een vaatwasser
Was-droogcombinatie
Een plafondventilator
2 slaapkamers
  • 182 m²
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed en 1 tweepersoonsbed

Slaapzaal

Hoogtepunten

Een plafondventilator
Een regendouche
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Kamer (Aircon Private Room Shared Facilities)

10/10 Uitzonderlijk

Hoogtepunten

Airconditioning
Een plafondventilator
Een regendouche
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
  • 100 m²
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Superior kamer (Air-Con Private Room)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een plafondventilator
Een regendouche
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
  • 100 m²
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Gelijkaardige accommodaties

Over deze buurt

Nadi

Westfield Homestay Fiji ligt in de buitenwijken en vlak bij het strand in Nadi. Port Denarau Marina (jachthaven) en Jachthaven Vuda Point zijn enkele plekken die je niet mag overslaan als je iets actiefs wilt doen. Als je zin hebt om te shoppen, ga dan naar Markt van Namaka en Port Denarau.

In de buurt

  • Markt van Namaka - 3 min. rijden
  • Navala Village - 6 min. rijden
  • Wailoaloa Beach - 9 min. rijden
  • Port Denarau Marina (jachthaven) - 17 min. rijden
  • Zip Fiji - 24 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Nadi (NAN-Internationale luchthaven Nadi) - 3 min. rijden

Restaurants

  • Koko Nui - 16 min. wandelen
  • Cuppa Bula (in Nadi Airport) - 15 min. wandelen
  • Coffee Hub - 4 min. rijden
  • Grace Road Kitchen - 10 min. rijden
  • The Beach Club Wailoaloa - 11 min. rijden

Over deze accommodatie

Westfield Homestay Fiji

Pension vlak bij de baai
Overweeg een verblijf bij Westfield Homestay Fiji en geniet van een terras, een tuin en een wasserij. Gratis wifi in de gemeenschappelijke delen, een bar en een restaurant zijn beschikbaar voor alle gasten.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Fietsverhuur, hulp bij uitstappen/tickets en een televisie in de gemeenschappelijke ruimte
  • Rookvrije accommodatie
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Regendouches en shampoo
  • Waterkokers, plafondventilators en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels, Hindi

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Fietsenverhuur
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • Receptie met beperkte openingsuren
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Dagelijkse huishoudservice
  • Hulp met excursies en tickets

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • Art-decoarchitectuur
  • Etage
  • Gebouwd in 2014
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Handdoeken
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Restaurantgidsen

Meer

  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 15

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks geopend van 07.00 uur tot 22.00 uur.
Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.
Contacteer de accommodatie minstens 24 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert uitsluitend contant geld

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Westfield Homestay Fiji Nadi
Westfield Homestay Fiji Guesthouse
Westfield Homestay Fiji Guesthouse Nadi

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Westfield Homestay Fiji?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Westfield Homestay Fiji?

Vandaag, 26 mei 2024, kost een verblijf bij Westfield Homestay Fiji van één nacht voor twee volwassenen op 7 jun. 2024 min. € 32,79, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Westfield Homestay Fiji voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Westfield Homestay Fiji inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij Westfield Homestay Fiji uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Waar staat Westfield Homestay Fiji?

Dit pension ligt vlak bij het strand, op 5 km afstand van Markt van Namaka, Navala Village en Zip Fiji. Naisoso Island ligt op 4,5 km.

Beoordelingen over Westfield Homestay Fiji

Beoordelingen

5,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 31 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 7 van 31 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 31 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 31 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 31 beoordelingen" "

6,2/10

Netheid

6,2/10

Personeel en service

6,2/10

Voorzieningen

5,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Tushar

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The costumer fill like cheated. There is four rooms and owners asking which room are you booked. Smaller or bigger . There is no internet connection. No WiFi Cheated in food prices. I advised to you must check all facilities, food prices and Room which is you booked. looking in photographs different and Room is different And only cash Fiji dollars accepted. Be careful before booking.
2 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Zorana

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The lodge is a walking distance from the airport. The staff at the check-in were friendly. Air-conditoner worked well. However, there was no hot water or shampoo in the bathroom. The garbage bin was not emptied from the previous guests. WiFi is available only on the terrace, not in the room. The restaurant was closed so no breakfast or coffee in the morning.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

rokomahanu

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice and so quiet
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Joseph

1 nacht verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Not as write up
The room was clean and the arrival reception from Lily was great. There was a room ready, which is what we were given, so we were able to go in a bit early. However we paid for a superior AC room but from the looks of the photo we were given a basic double. We were early and told them we were okay to wait until check in time and would eat at their restaurant but they said the room was ready so no problem. Mamta was there when we arrinved but didn't even say hello. When Lily left there was little help. The lunch was freshly cooked and delicious. We said we'd be there for dinner and were asked to preorder to that the cook would have it prepped. We ordered the fillet fish meal but received boned fish which was a little too dry and no veg as per menu. We asked and they paid no attention or even tried to explain why. Mamta sat in her living room and ignored us. The gentleman who served said he didn't know anything and had to charge full price. The tap in the bathroom was broken and the blinds did not close fully. There was a car that was reversed into the parking spot in front of our room so the exhaust fumes were able to come in the room. Couldn't access the lounge (TV area) it was locked and there was no tea/coffee as per description. Overall not happy at all
1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Ruchi

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zero stars due to very poor facilities, zero communication. The owner mamta has zero skills of communication as don’t reply to emails. I was given wrong room with no aircon but i booked the room with aircon and was given no option so I have to stay with fan in room and was not able sleep whole night and my next day long journey was ruined. There was no power point , no coffee or tea and food. The facility says food available but was told that chef is going home when asked at 9pm and had to go towards airport that late for dinner. Their motel driver was rude and asked me to pay in nz dollar when i said I can pay him at airport after exchanging to local currency. He lied too saying there is no exchange rate shop at departure Dont trust what they advertise , prepare for worst as they lie. Book other hotel to avoid this terrible experience.

8/10 – Goed

Benjamin

Positief: Personeel en service, voorzieningen
It was a fairly easy walk from the airport to Westfield in the evening, although I opted for a ride back ($10/Fiji) in the midday sun. Not very organized. Don't look for a check-in counter, but everyone is friendly and helpful. Food readily available, as you walk through the little open-air restaurant to get to your room. My room was small (expected), but everything worked fine, from the A/C to the shower (hot water). Overall cleanliness was maybe a 3/5. I'd probably stay again under similar circumstances (overnight layover or early flight).
1 nacht verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

William

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Paul

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nothing but its $61aud and its safe its not flash its clean bed and toilet and hot show and thats it...it aint big its tiny but safe clean
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

MOHAMMED

1 nacht verbleven in juli 2023