Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor PPT Muar Hotel





PPT Muar Hotel biedt onder andere een fitnesscentrum. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
7,4 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer (Superior) laden

Deluxe kamer (Superior)
Hoogtepunten
Airconditioning
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
Een bureau
Alle foto's voor Klassieke kamer laden

Klassieke kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
Een bureau
Classic Room
Family Room
Alle foto's voor Deluxe Superior Room laden

Deluxe Superior Room
Alle foto's voor Single Capsule laden

Single Capsule
Standard Queen Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
PPT Muar Hotel ligt in Muar in het stadscentrum. WetexParade en Uptown Maharani zijn een bezoekje waard als je graag wat wilt shoppen. Als je liever de prachtige natuur intrekt, kun je Tanjung Emas-recreatiepark en Parit Unas Darat verkennen.

No 41-3 Jalan Bakri, Muar, Johor, 84000
In de buurt
- Muar Nan Hai Fei Lai-tempel - 8 min. wandelen - 0.8 km
- WetexParade - 15 min. wandelen - 1.3 km
- Uptown Maharani - 15 min. wandelen - 1.3 km
- Jingye-tempel - 15 min. wandelen - 1.3 km
- Tanjung Emas-recreatiepark - 4 min. rijden - 3.4 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- Cafe Lorong - 11 min. wandelen
- Sushi Mentai Muar - 5 min. wandelen
- coffee+cream - 3 min. wandelen
- Pizza Hut Delivery (PHD) - 6 min. wandelen
- Cafe 1988 - 10 min. wandelen
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Contante waarborg: MYR 50 per verblijf
- Je dient de waarborg binnen 24 uur na het boeken via overschrijving te betalen.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
PPT Hotel
PPT Muar
PPT Muar Hotel Muar
PPT Muar Hotel Hotel
PPT Muar Hotel Hotel Muar
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over PPT Muar Hotel
Beoordelingen
7,4
Goed
7,8/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
5,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
18 feb 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Kera
Zakenreiziger
7 mei 2022
Negatief: Personeel en service
Kera
1 nacht verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Poi San
Zakenreiziger
14 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Poi San
1 nacht verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
28 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2021
8/10 – Goed
Somwang
Zakenreiziger
16 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Somwang
1 nacht verbleven in december 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Aidil
18 jul 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Terrible
Aidil
2 nachten verbleven in juni 2020
10/10 – Uitstekend
LeenHassan, KL
Reisde met een groep, Reisde met familie
23 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
LeenHassan
1 nacht verbleven in juni 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
2 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
27 jan 2020
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
KHAIRULNIZAM, ALOR SETAR
Zakenreiziger
29 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KHAIRULNIZAM
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Zila
10 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zila
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Dhanaraj
7 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dhanaraj
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Albert
2 sep 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Albert
1 nacht verbleven in augustus 2019
4/10 – Matig
ng, muar
Reisde met familie
12 aug 2019
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ng
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
9 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
8 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
12 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Poor Soundproof
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
SEOW
12 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SEOW
1 nacht verbleven in juni 2019
4/10 – Matig
hidayah
Reisde met partner
10 jun 2019
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hidayah
1 nacht verbleven in juni 2019
6/10 – Redelijk
OTC
Reisde met een groep
24 mei 2019
Negatief: Voorzieningen
OTC
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Couple
Reisde met familie
21 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Couple
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
18 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019