Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor HOTEL R9 The Yard MOKA KUMAKURA





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 54
17 aug - 18 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer (check-in is not available after 11PM) laden

Standaard Twin kamer (check-in is not available after 11PM)
7,8 van 10
Goed
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een ligbad
Een microgolfoven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer (check-in is not available after 11PM) laden

Standaard tweepersoonskamer (check-in is not available after 11PM)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een ligbad
Een microgolfoven
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-6-1 Kumakura, Mooka, Tochigi, 321-4369
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Schoonmaakkosten: JPY 800 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL R9 Yard MOKA KUMAKURA Mooka
HOTEL R9 Yard MOKA KUMAKURA
R9 Yard MOKA KUMAKURA Mooka
R9 Yard MOKA KUMAKURA
Hotel HOTEL R9 The Yard MOKA KUMAKURA Mooka
Mooka HOTEL R9 The Yard MOKA KUMAKURA Hotel
Hotel HOTEL R9 The Yard MOKA KUMAKURA
HOTEL R9 The Yard MOKA KUMAKURA Mooka
R9 Yard Moka Kumakura Mooka
R9 The Yard Moka Kumakura
HOTEL R9 The Yard MOKA KUMAKURA Hotel
HOTEL R9 The Yard MOKA KUMAKURA Mooka
HOTEL R9 The Yard MOKA KUMAKURA Hotel Mooka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HOTEL R9 The Yard MOKA KUMAKURA
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,2/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Mitsue
Reisde met familie
11 aug 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mitsue
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
tomonori
Zakenreiziger
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
tomonori
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Yuko
Reisde met familie
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuko
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Yasuhisa
Reisde met een groep
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yasuhisa
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
hisashi
10 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
hisashi
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
KENJI
23 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KENJI
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Makotm
Zakenreiziger
6 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Makotm
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
MASAYA
31 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MASAYA
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Tomoko
Zakenreiziger
30 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Tomoko
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
HIDENORI
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIDENORI
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Ryo
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryo
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Naoko
Reisde met familie
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naoko
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
AOKI
5 mei 2025
AOKI
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Tomoki
3 mei 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomoki
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Seiji
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Seiji
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Chiemi
Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chiemi
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Soshi
30 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Soshi
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
NAOKI
Zakenreiziger
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NAOKI
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Fumio
28 jan 2025
Fumio
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Yumiko
20 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yumiko
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Fumio
Reisde met familie
11 nov 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Fumio
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Kengo
Zakenreiziger
3 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kengo
1 nacht verbleven in oktober 2024