Exterieur

Beoordelingen van DoubleTree by Hilton Montreal

4 out of 5
DoubleTree by Hilton Montreal
1255 Jeanne-Mance, P.O. Box 130, Montreal, QC

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 584 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 232 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 87 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 50 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 47 van 1000 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Fran

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Our room at the Double tree was falling apart. Certain areas of the room was taped and there was expose screws on the walls. They have to do better with the upkeep of the place.
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Amirhossein

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location
2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Christopher

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Only thing that bugged me was the elevator situation. On weekend nights they get clogged with people, and it becomes a free-for-all with no one waiting their turn, etc.
3 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Tammie

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen
Elevators were a bit difficult
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Melike

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect location. Great staff.
2 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

ARMAN

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Cons: - very thin walls, can hear next room talking at normal volume - inconvenient: have to take 2 different elevators to access room. The hotel is in a mall - for the high price, breakfast is not included Pros: -Central location to downtown area -busy area
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Wilson

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
good place
3 nachten verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Eve

4 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Kathleen

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rooms were spacious. Awesome storage Clean and great design
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Front Office Team op 21 mei 2024
Good afternoon Dear Kathleen,Thank you for your feedback regarding your recent stay at the DoubleTree by Hilton Montreal. Your feeedback is really appreciated.Have a nice day !!Regards,Myriam Vasquez

10/10 – Uitstekend

Anna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent breakfast
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client op 21 mei 2024
Dear Madam,Thank you for this great feedback about your recent stay.We are delighted that the breakfast at our hotel was to your satisfaction, reflecting our commitment to providing a great start to the day for our guests.We eagerly await the opportunity to welcome you back for another memorable stay.Warm regards,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 – Uitstekend

alexandra, repentigny

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel parfait!
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client op 21 mei 2024
Chère Madame,Merci d'avoir pris le temps pour ce retour positif.Nous sommes heureux de lire que notre hôtel a répondu à vos attentes !Au plaisir de vous revoir à nouveau très bientôt à Montreal,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 – Uitstekend

Kimberly

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

catherine

Reisde met een groep
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Il y avait de la moisissure au plafond de la douche. Bon emplacement le stationnement se trouve dans le complexe Desjardins, on doit payer un tarif par jour. Les lit et les oreillers sont confortables belle vue sur la ville.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Front Office Team op 13 mei 2024
Bon matin Mme Catherine,Désolée pour l'inconvénient avec la salle de bain, le département concerné sera avisé. Malheureusement le stationnement doit être payé soit avec valet ou directement avec le Complexe Desjardins.Merci pour votre feedback.Bonne journée.Cordialement,Myriam V.

10/10 – Uitstekend

Johanne

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nous avons passé un excellent séjour. Nous y retournerons certain.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Front Office Team op 13 mei 2024
Bonjour Mme Johanne,On est content de savoir que votre séjour s'est bien passé. Merci de votre feedback.

10/10 – Uitstekend

Dominique

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A lot of construction around the hotel.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Front Office Team op 9 mei 2024
Yes, a lot of construction in front of the hotel. Sorry about this inconvenience out of our control.Thank you for your feedback !Have a nice day.Myriam V.

10/10 – Uitstekend

Alain

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
L’emplacement était vraiment bien placé.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Front Office Team op 6 mei 2024
Merci de prendre le temps pour nous donner votre feedback.Cordialement,Myriam V.

10/10 – Uitstekend

cerasela

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location with a view
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Front Office Team op 6 mei 2024
Thank You for your feedback.Best Regards,Myriam V.

10/10 – Uitstekend

Chantal

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Belle chambre bel hôtel bien situé. Bivouac wow
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Front Office Team op 6 mei 2024
Content de savoir que vous avez appréciez votre séjour. Merci pour votre feedback.Cordialement,Myriam V.

10/10 – Uitstekend

Najeeb

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The parking is nightmare
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client op 28 mei 2024
Dear Sir,Thank you for taking the time to share your review.We regret to hear about the difficulties you experienced with parking. While we strive to make the parking as convenient as possible, we understand that navigating downtown can be challenging. We are continuously working on improving our signage and access to ensure a smoother experience for our guests.It's gratifying to learn that many aspects of your stay were enjoyable and met your expectations. At DoubleTree by Hilton Montreal, we are committed to offering a memorable and pleasant stay, and we're glad that we succeeded in these areas during your visit.We look forward to the opportunity to welcome you back.Warm regards,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 – Uitstekend

Dominique

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien situé, propre. Séjour d’une nuit
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Front Office Team op 6 mei 2024
Merci beaucoup pour le feedback !!Bonne journée

6/10 – Redelijk

Isabelle

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
La chambre était assez poussiéreuse et il y avait de la lotion dans la salle de bain au lieu du savon à main. Lits confortables.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Equipe de la réception op 1 mei 2024
Bonjour Mme Isabelle Boucher, Nous sommes désolés pour les inconvénients présentés dans la chambre, le service de l'entretien ménager a été mis au courant.Merci de nous avoir avisé.Passez une excellente journéeCordialementOceane Duclau

8/10 – Goed

Vanessa

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
We enjoyed our stay at the DoubleTree Montreal, and our room worked out great. The only downside was the lack of elevators working, and thus had to wait long periods of time for the 1 elevator functioning. All in all a good stay!
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Front Office Team op 29 apr 2024
Good morning Dear Vanessa, Thank you for your feedback.We are sorry for the incovenient regarding elevators.Glad to know that you enjoyed your stay at DoubleTree Montreal.Best regardsOceane

4/10 – Matig

Adis

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
When we arrived, service was OK arrived in a room sheets had hair all over. Call for service to get changed that came up and changed that second day asked reception for extra bottle of water. She said only gold members can get it. Unfortunately I cannot give it to you overall, very unsatisfied with the place with the inside Would not recommend.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client, op 27 apr 2024
Dear Sir,Thank you for this review about your recent stay.We are genuinely disheartened to learn of the concerns you had with the cleanliness of your room. Our team strives to provide impeccably clean accommodations, and what you experienced is certainly not up to our standard. We’ll be sure to address this with our team to ensure it remains an isolated incident.Furthermore, while we offer a complimentary bottle of water upon check-in for all our guests, we apologise for any misunderstanding regarding additional water requests. We aim to provide all our guests with exceptional service, and it seems we did not entirely meet your expectations. Your feedback is important to us as we continue to improve our service and facilities.We hope you will consider staying with us again in the future. Best regards,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

8/10 – Goed

Mario

2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Katherine

Positief: Netheid
Clean welcoming staff and good food
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van L'équipe Doubletree par Hilton Montreal, Deputy Ma op 24 apr 2024
Dear Madam,Thank you for this kind review about your recent visit.We are delighted to hear that you enjoyed your stay and appreciate your kind comments about your dining experience. We understand that meals are an important part of our guests' holidays.We are also glad that the high standards we set ourselves met your expectations.We look forward to welcoming you back.Kind regards,L'équipe Doubletree par Hilton Montreal, Deputy Manager

10/10 – Uitstekend

vandana

3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Ana Lilia

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lots nicer than the one in Toronto.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Front Office Team op 9 apr 2024
Thank you for your feedback. Hope to see you back soon.

8/10 – Goed

Christina

2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client op 8 apr 2024
Dear Madam,Thank you for this kind review about your recent visit.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.It would be a pleasure to welcome you back on your next visit to Montreal. Kind regards,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 – Uitstekend

Palwinder

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client, op 6 apr 2024
Dear Mr. Guest,Thank you for your kind words and taking the time to share your experience at DoubleTree by Hilton Montreal.We're elated to hear that our hotel's location met your expectations and provided a convenient base for your Montreal visit.We look forward to the pleasure of welcoming you back for another memorable stay.Kind regards,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 – Uitstekend

Flavia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client op 6 apr 2024
Dear Madam,Thank you for this kind review about your recent visit.We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and appreciated the cleanliness, hotel condition, and service provided by our team. Our dedicated team works hard to ensure that our guests have a comfortable and memorable experience, and it is always rewarding to receive such positive feedback.It would be a pleasure to welcome you back on your next visit to Montreal. Kind regards,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 – Uitstekend

Mark

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close enough to Metro station and everything else you need is walkable. Pool is above average (especially for a downtown hotel)
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client, op 2 apr 2024
Dear Sir,Thank you for taking the time to share your feedback.We are thrilled to hear that our location provided convenient access to the Metro and the city's offerings. It is wonderful to know that our pool facilities exceeded your expectations, enhancing your stay in the heart of downtown. Our team takes great pride in maintaining the cleanliness and condition of our hotel, and your commendations confirm their hard work. We're also pleased that the amenities within your room contributed to a comfortable and enjoyable visit.We all hope to have the opportunity to welcome you back.Best wishes,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 – Uitstekend

Cassandra, Saint-Jérôme

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super emplacement! Un peu bruyant dans les couloirs aux heures de circulation des familles, mais rien qui empêche de dormir ! Je recommande absolument !
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client, op 2 apr 2024
Chère Madame,Merci à vous d'avoir pris le soin de rédiger ce commentaire.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié notre emplacement stratégique en plein cœur de la ville. Votre recommandation enthousiaste est pour nous une belle récompense.Pour un prochain séjour, nous pouvons vous réserver une chambre moins sujette aux passages.Au plaisir de vous revoir parmi nous pour un nouveau séjour à Montréal,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 – Uitstekend

alexandra, repentigny

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel très bien situé, personnel excellent, chambre spacieuse, rien à redire, c’était tout simplement génial!!!
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client, op 2 apr 2024
Chère Madame,Merci d'avoir pris le temps pour ce retour positif.Nous sommes contents que notre emplacement privilégié, la qualité du service et le confort de votre chambre spacieuse aient contribué à rendre votre expérience mémorable.Au plaisir de vous revoir à nouveau très bientôt à Montréal,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

8/10 – Goed

Neerja

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, clean hotel, shopping mall. The rolling doors are loud, could hear from adjoining rooms when doors are used. I wish they had small microwave in the rooms.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client, op 2 apr 2024
Dear Guest,Thank you very much for your review.We are delighted to hear that our central location, the overall cleanliness of our hotel, and the convenience of having a shopping mall connected to the property met your expectations. However, we regret to hear that the noise from the rolling doors was a source of disturbance during your stay. Although our rooms are designed to minimize noise, we understand that there can occasionally be disruptions and we sincerely apologize for any inconvenience this may have caused. Regarding the absence of a microwave in your room, we do offer microwaves upon request for a small additional charge, and we are always striving to meet our guests' needs to ensure a comfortable stay.We hope to welcome you back for an improved experience next time.Kind regards,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 – Uitstekend

Ziad

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel with a very nice swimming pool and very close to a shopping center.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client, op 2 apr 2024
Dear Sir,Thank you for taking the time to share your feedback.We're thrilled to hear that our swimming pool provided a refreshing touch to your visit, and our ideal location near the shopping centre added convenience to your experience.We look forward to seeing you again.Best wishes,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 – Uitstekend

Verane

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel propre; bon service. L’emplacement est idéal.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client, op 2 apr 2024
Chère Madame,Merci d'avoir pris le temps pour ce retour positif.Nous nous réjouissons que la propreté des lieux ait répondu à vos attentes et que vous ayez apprécié la qualité de notre service ainsi que notre emplacement idéal.Votre satisfaction fait notre plus grand bonheur.Au plaisir de vous revoir à nouveau très bientôt à Montréal,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 – Uitstekend

WEILI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client, op 2 apr 2024
Chère Madame,Cher Monsieur,Merci pour ce superbe commentaire.Nous sommes contents que notre hôtel ait répondu à vos attentes !Merci d'avoir choisi notre établissement et nous espérons vous revoir bientôt !Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 – Uitstekend

Whitney

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay here for work. Hotel has been updated and the rooms are comfortable and quiet.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client op 27 mrt 2024
Dear Madam,Thank you for this kind review about your recent visit.We're delighted to hear that the recent updates to our hotel met your expectations for comfort and tranquillity. It's wonderful to know our efforts to maintain impeccable room cleanliness have been recognised. Our team is also grateful for your appreciation of the hotel's condition and the services we provide. We continuously strive to offer well-appointed amenities for our esteemed guests.It would be a pleasure to welcome you back on your next visit to Montreal. Kind regards,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 – Uitstekend

Deniz, Ottawa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Access to Place des arts.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client op 27 mrt 2024
Dear Sir,Thank you for taking the time to share your feedback.We are delighted that you enjoyed our prime location, which is ideal for discovering all the wonderful things that Montreal has to offer.We look forward to seeing you on your next visit to Montreal.Best wishes,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 – Uitstekend

Carol

Positief: Voorzieningen
The cleanliness and the “welcome” cookie!
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client op 25 mrt 2024
Dear Madam,Thank you for this kind review about your recent visit.We are delighted to hear that you appreciated the cleanliness of our facilities and the warm welcome provided by our signature cookie. Our team takes great pride in maintaining high standards of cleanliness and guest satisfaction, and it's wonderful to know these efforts resonated with you.It would be a pleasure to welcome you back in the future. Kind regards,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

8/10 – Goed

Olivier

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Belle emplacement pres dans le quartier des spectacles
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client op 25 mrt 2024
Cher Monsieur,Merci d’avoir rédigé cet avis positif suite à votre séjour chez nous.Nous sommes très heureux que vous ayez apprécié l'emplacement privilégié de notre établissement au cœur du quartier des spectacles, un lieu vibrant et plein de vie.Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir à nouveau à Montréal.Bien cordialement,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 – Uitstekend

Ahmad Fawad

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Katy A-Fidegnon, Guest experience mapping Director op 19 mrt 2024
Dear Mr Fawad,Our sincerest thanks for this positive review of your stay at our hotel.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.We look forward to seeing you again.Best wishes,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 – Uitstekend

Marco

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nous avons adoré notre première expérience ´!!
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client op 12 mrt 2024
Cher Monsieur,Merci pour cet aimable commentaire !Nous sommes enchantés que votre premier séjour chez nous ait été une réussite.La satisfaction de nos clients est notre plus grande source de motivation.Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir à nouveau à Montréal.Bien cordialement,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 – Uitstekend

Chris

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location . Always stay here when in Montreal
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client op 12 mrt 2024
Dear Sir,Our sincerest thanks for this positive review of your stay at our hotel.It's wonderful to hear that our location consistently meets your expectations when visiting Montreal.We hope to see you again on any future visits you make to Montreal.Best wishes,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 – Uitstekend

Nadine

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super comme d’habitude ❤️
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client op 12 mrt 2024
Chère Madame,Nous vous remercions pour votre fidélité, elle est notre plus belle récompense.Ce fut une joie de vous revoir et nous attendons avec impatience votre prochaine visite.Bien à vous,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 – Uitstekend

Marie-Helene

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client op 12 mrt 2024
Chère Madame,Merci d'avoir pris le temps pour cette évaluation.Nous nous réjouissons que vous ayez passé un bon séjour chez nous et que vous ayez apprécié la qualité de nos prestations.Au plaisir de vous revoir à nouveau très bientôt à Montréal,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 – Uitstekend

Amanuel Joseph

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client op 12 mrt 2024
Dear Mr Sir,Thank you for taking the time to share your feedback.Our dedicated team works hard to ensure that our guests have a comfortable and memorable experience, and it is always rewarding to receive positive feedback.We look forward to seeing you on your next visit to Montreal.Best wishes,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 – Uitstekend

STEVE

Positief: Netheid, personeel en service
Reactie van Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client op 12 mrt 2024
Dear Sir,Please accept our sincere thanks for this kind feedback.We are delighted that everything met your expectations during your stay with us and that you appreciated our high standards.We look forward to seeing you on your next visit to Montreal.Best wishes,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 – Uitstekend

Emilie

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client op 12 mrt 2024
Dear Madam,Thank you for this kind review about your recent visit.We're pleased that you had a pleasant stay with us and appreciated our high standards.It would be a pleasure to welcome you back in the future. Kind regards,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 – Uitstekend

Timnit T

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client op 12 mrt 2024
Cher hôte,Merci pour cet avis positif.Nous sommes très heureux que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous.Votre satisfaction reste notre plus belle récompense.Au plaisir de vous recevoir à nouveau à Montréal,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director